Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Bracke
Heb IK zeekers niet gepost hoor.. GEkuurd?? Wat heb je dan gevolgd? Monignac?
Wat ik eigelijk al een tijdje wilde vragen aan Rob G.. Voor als je het moest lezen RobG:
One day the kids from the neighborhood carried my mother's groceries all the way home. You know why? It was outta respect!
Ben je echt heel zeker dat het met respect te maken had??
Originally posted by Juriaan
Voor mijn eerste kuur woog ik 62 kg
Mijn eerste kuur deed ik toen ik net trainde en bestond uit D-boll, wist niet wat het was en nam dagelijks 30-40 mg denk. at niet goed en klote maar wat aan, niet veel van vast kunnen houden een slordige 2,5 kilo.
Mijn 2e kuur bestond uiten d-boll. een gast in de gym zette 1 inject per week voor me en was 1 ampul per keer dus ik denk 200 mg of 250 mg. ben hier zo'n 4,5 kilo van aangekomen
Mijn 3e kuur bestond uit primo en ben er ong 3 kilo van aangekomen.
Dus in totaal 10 kilo aangekomen en nu rond de 72-74 kg.
Maar ik tel die kuren niet serieus mee omdat ik er niets van wist en niet wist wat ik gebruikte.
dus imo ben ik nog wel clean, ik d8 alleen ow das makkelijk groeien
Hij heeft het gepikt uit de film Goodfella's, dan halen die kinderen boodschappen voor die gozer ze moeder omdat hij bij de maffia hoort
Uhm ik ben er achteraf baal ik er wel van, maar ja ik denk dat je het geen ongeduldigheid moet noemen maar onwetenheid
Daar gaat mn grap![]()
Wat ik eigelijk al een tijdje wilde vragen aan Rob G.. Voor als je het moest lezen RobG:
One day the kids from the neighborhood carried my mother's groceries all the way home. You know why? It was outta respect!
Ben je echt heel zeker dat het met respect te maken had??
Originally posted by Rob G
ja...
En de volgende keer mag jij mijn moeders boodschappen dragen Bracke, als je dat wel tillen kan...?
En Jurriaan, 3 keer gekuurd? Weet je zeker dat het geen stackers waren ipv D-boll? Je moet natuurlijk wel gewoon door trainen en eten als je kuurt he!
Originally posted by Shadum
K*t man Jur ...... voor die kuurtjes was je gewoon een krekesl ....... ik wist niet dat je van kuren zo'n rot kop kreeg !
Nogmaals, ik had toen geen idee wat anabolen nou echt waren, ik at dan ook niet veel, ontbijt van 2 beschuitjes overdag 2-4 broodjes en een avond maaltijd. verder ging ik lekker stappen e.d. Je kan dus wel zeggen dat dit niet zo slim van mij is geweest
Weet ik m8, zat te geinen met je! Ik vind je eigenlijk best een lekker ding hoor!
Hela, zulke dingen horen hier niet thuis.. Veel te offtopic voor een figtthread.. Loof elkander maar op de lovethread..
![]()
Weet ik m8, zat te geinen met je! Ik vind je eigenlijk best een lekker ding hoor!
He rob, ik ga morgen op vakantie, heb je evt. zin om daarna wat met me te gaan drinken![]()