AndroidHealthClinic

Fight thread

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G


Ga eens effe weg gekke poot!!! Ga je me nou ook nog eens proberen te strikken voor één van je vieze snode fag-ass plannetjes?!?! Geen denken aan mafketel! Pak jij maar hééél snel de eerste de beste enkele vlucht naar een ver onbekend land. Probeer daar maar iemand zo gek te krijgen mee te doen aan je kontebonkersfestival!

tsss

Mooi, probeer ik jou een beetje te stimuleren zodat je je pretig voelt en je test omhoog gaat en dan geef je zon antwoord. Jij gebint hier met je dirty mind jij vieze ballen likker. Ik trek liever je kop eraf jij onbeschofte ondankbare smerige aarsbergbeklimmer
 
Originally posted by dandyman



Wie heeft gezegd dat ik stoer ben:D

Je bent ook niet stoer, maar je doet net alsof je stoer bent!!:D
 
Originally posted by Juriaan


Oke heb stiekem al 3 keer gekuurd, maar blijft tussen ons ik wilk niet dat het rondgaat op dit board

Tering, dan ben jij echt het levende testresultaat dat meer dan 60% van de verkochte AS nep is zeg!!!


:D :p
 
Originally posted by maniac


Je bent ook niet stoer, maar je doet net alsof je stoer bent!!:D

precies..eindelijk iemand met mensenkennis op t board:D
 
Originally posted by dandyman


precies..eindelijk iemand met mensenkennis op t board:D

HElabah?? :mad: Wat je daarmee insinueren maatje??? DAt alle anderen hier op het board geen mensenkennis hebben of wat?? Jij voelt je wel heel smart he?? SMartASs... Wij zijn hier dus allemaal dom of wat? Een beetje te min voor dandyman? MEneer ik voel me zo goed dus post ik maar een egothread??

Wat vind je van dandyman?

Wel moet ik je dat es werkelijk vertellen? Ik vind je een opgeklopte roze strandjanet.. Je hebt flauwe humor en je posts stikken van de onozelheden.. En je sluit altijd af met steeds dezelfde tering smiley :D ... En ken ik je genoeg? IS dat geen mensenkennis he, vuile reetkever? Ben ik nu genoeg voor zijne hoogheid dandyflikker??

Ale vooruit, ik ga een drol draaien.. Als ik steeds aan je denk moet ik gaan sch**ten..
 
sorrry Bracke, maar jouw post brengt ook genoeg inspiratie voor een goede kleibeurt..oh ja niet vergeten

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Originally posted by dandyman
sorrry Bracke, maar jouw post brengt ook genoeg inspiratie voor een goede kleibeurt..oh ja niet vergeten

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weerhoud me om op de lovethread te posten, omwille van persoonlijke redenen.. Ik hou er teveel van om lullig te doen tegen jullie gay-people..

:booty: :dance:
 
Originally posted by dandyman
sorrry Bracke, maar jouw post brengt ook genoeg inspiratie voor een goede kleibeurt..oh ja niet vergeten

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

He wat zijn dat voor potige posten met al die smilies, sodemieterdieflikker op
 
Originally posted by maniac


Tering, dan ben jij echt het levende testresultaat dat meer dan 60% van de verkochte AS nep is zeg!!!


:D :p

Originally posted by dandyman


precies..eindelijk iemand met mensenkennis op t board:D



Hmz zo zien we maar weer dat lezen te veel gevraagd is he, ik heb toch duidelijk vermeld dat ik niet goed in mijn voeding zat :mad:
 
Welke smerige teringlijer heeft mij neg karma toegesmeten onder Frenkpie's naam??

Neg karma rondstrooien kan, maar onder een valse naam zetten is echt kinderachtig.. Ge veegt uw reet aan de sfeer tussen de mensen die echt elkaar iets te zeggen hebben.. Vind je waarsch heel amusant he ventje?


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven