Fitness Seller

Fight thread

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Deze werkte op bb.com ook lekker, dus laten wij het eens testen.
Hier kunnen we elkaar lekker verrot schelden enzo.

Dus bij deze, jullie zijn allemaal een stelletje gare hanen sowiezo al deze threat te lezen.

LET OP!!!!!! LET even op allemaal, we zitten wel te ruzien maar ja waar gaat het over, mijn gay atavar e.d. :D. IK DENK DAT FIGHT THREAD HET BEST GESCHICKT IS ALS JE ECHT RUZIE MET IEMAND HEBT EN AANGEZIEN JE DIT NIET MAG UITVECHTEN OP HET BOARD STEL IK VOOR DAT WE HIER ONZE ONDERLINGE RUZIES EN MENINGSVERSCHILLEN GAAN UITVECHTEN. BEN JE HET NIET MET IEMAND EENS DAN DAAG JE HEM UIT IN DE FIGHT THREAD
 
Laatst bewerkt:
Wat nou "Strand jochie", ga maar weer lekker met je barbie poppen spelen en laat het vechten aan de mannen over. :thumb:
 
Re: Fight threat

Originally posted by Juriaan
Deze werkte op bb.com ook lekker, dus laten wij het eens testen.
Hier kunnen we elkaar lekker verrot schelden enzo.

Dus bij deze, jullie zijn allemaal een stelletje gare hanen sowiezo al deze threat te lezen.

Man je kunt niet eens engels schrijven ! jij wil een threat he ? nou hier heb je er een:

Als jij voor je 21e AAS gaat gebruiken vertel ik het lekker allemaal aan T :tong:
 
Ja gaat je goddelijke gang maar want als ik T pm of ik toegang mag tot het suppliers forum dan krijg ik geen pm terug en verder hoor ik niks dus je doet maar

En wat betreft mijn engels: kan je hier even een spelling over gooien

GO **** YOURSELF
 
Originally posted by Juriaan


GO **** YOURSELF


Nou Jur, ik denk dat je leraar/lerares engels trost op je kan zijn.

:thumb:

edit: mijn leraar nederlands minder zie ik zo....:rolleyes:
 
Ah hij begint al te lopen, nou als we nou nog eens elkaar allemaal gaan pakken dan wordt het helemaal lol, stelletje bb pikkies.

Check me atavar jullie passen allemaal 10 keer in mij met me 74 kg droge massa stelletje losers :eek:
 
Originally posted by man_of_magic
Wat nou "Strand jochie", ga maar weer lekker met je barbie poppen spelen en laat het vechten aan de mannen over. :thumb:

En ga jij maar opzoek naar Magische pilletjes voor een snellere groei, ik heb je laats in de gym met dat ijzer zien slepen en ik verbaas me als jij nog een barbie pop bencht :D
 
Jullie zijn allemaal flikkers die het voor zichzelf nog niet durven toegeven. Ikzelf ben ten minste hetero!! Ok Spike is dan misschien WEL hetero, maar dat is dan weer een enorme lul met zijn slotjes!!
 
Oli wat heb jij toch met spike ik begin echt aan je te twijfelen
 
Laatst bewerkt:
Zullen we dit gesprek maar voortzetten op het chat en conversatieboard:D

ps. Jur wie is die spriet op je avatar?:D
 
Zeg idioot gaat het verder helemaal lekker met je, hoe durf jij het verschil tussen een spriet en een krekel nou niet zien. ;)
 
Tering wat sta ik ver boven jullie zeg!!!!!!!!!!!!

:moon:
 
kijk florisje heeft de smaak al een beetje te pakken en maniac is zo triest om ons de les te lezen :D
 
Originally posted by Juriaan
Ah hij begint al te lopen, nou als we nou nog eens elkaar allemaal gaan pakken dan wordt het helemaal lol, stelletje bb pikkies.

Check me atavar jullie passen allemaal 10 keer in mij met me 74 kg droge massa stelletje losers :eek:


Hahhahahha, ik val hierzo wat van me stoel af van het lachen, Hoe durf je zo foto te plaatsen???

EN jij noemt jezelf een Beach Boy??? Ik ken mensen die helemaal niet trainen, en ernog beter uitzien dan jij ooit zal zijn!!!

74 kg??? Ik wist niet dat ribbetjes zo zwaar weegden, ga nou maar eens lekker echt trainen en goed eten, misshien ben je in de toekomst wel de naam "beach boy" wel waard!!!:p :p :p :p :D :D :D :p :p
 
Aha dus jij bent die schijterige teringlijer die me negatieve karma voor me atavar gegeven heeft. schijnheilige stakker ben je :p

Wat ik ook nog ff kwijt wilde dat ik je redenatie in de threat ''50 cent'' echt meer dan triest vind. je komt met een mening zonder steunende argumenten, je loopt te gissen en durft iemand als ll daarop te beschuldigen. echt heel zwak, missch ben je wel een heel jalours aangelegt typje
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Juriaan
Aha dus jij bent die schijterige teringlijer die me negatieve karma voor me atavar gegeven heeft. schijnheilige stakker ben je :p

Wat ik ook nog ff kwijt wilde dat ik je redenatie in de threat ''50 cent'' echt meer dan triest vind. je komt met een mening zonder steunende argumenten, je loopt te gissen en durft iemand als ll daarop te beschuldigen. echt heel zwak, missch ben je wel een heel jalours aangelegt typje


Ten eerste ik ben niet zo flauw en laag om iemand een negatieve karma te geven voor een foto!

Ten tweede ik ben niet jaloers , ik heb my body die ik wil, ga jij maar wat meer vreten, en schaf een paar weightgainer potten aan (liefst die hele groten van 5 kg)


Groet


Levrone@:p :p
 
Where is the respect teringlijers :D
 
Originally posted by Juriaan
Aha dus jij bent die schijterige teringlijer die me negatieve karma voor me atavar gegeven heeft. schijnheilige stakker ben je :p

Wat ik ook nog ff kwijt wilde dat ik je redenatie in de threat ''50 cent'' echt meer dan triest vind. je komt met een mening zonder steunende argumenten, je loopt te gissen en durft iemand als ll daarop te beschuldigen. echt heel zwak, missch ben je wel een heel jalours aangelegt typje


PS Je kan niet zomaar iemand beschuldigen zonder ondersteunde argumenten, je loopt gewoon te gissen, misshien ben je wel een heel naïf aangelegd typje, "beach Boy"


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
STELLETJE LAAGVLIEGENDE STRONTPELIKANEN!!!!! pfoe das eruit...... :p
 
Originally posted by KaLe
STELLETJE LAAGVLIEGENDE STRONTPELIKANEN!!!!! pfoe das eruit...... :p


Hûh das origineel nog nooit gehoord in me leven, je krijgt een positieve karma van mij< heb je verdiend vanwege de creatifiteit en de dubbelzinigheid van deze uitmuntende uitspraak!!



Groet

Levrone@:cool:
 
Back
Naar boven