XXL Nutrition

Fight thread

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Levrone@



Ten eerste ik ben niet zo flauw en laag om iemand een negatieve karma te geven voor een foto!

Ten tweede ik ben niet jaloers , ik heb my body die ik wil, ga jij maar wat meer vreten, en schaf een paar weightgainer potten aan (liefst die hele groten van 5 kg)


Groet


Levrone@:p :p

Hmz ik had je er wel toe instaat geschat

Waarom als je zelf zo'n godelijk lichaam hebt, zet je levrone op je atavar? en kom dan niet met een lul smoes van hijs me idool. Streef je naar zo'n lichaam en je weet nu al dat je het nooit zal halen. Uit frustratie ga je anderen kleineren. Je bent echt het typje dat zichtzelf altijd ''te klein'' vind. Je vreet je helemaal vol, je gaat nooit stappen, een kilo is een kilo vet of spieren het maakt je niets uit want vet kan je omzetten in spieren als je maar groot wordt. Je leven bestaat uit ''huge'' worden, je stopt meer tijd in eten en trainen als in lol maken, je bent altijd serieus, je weet het altijd beter, geen mens in jou gym heeft zo'n instelling als jou

kortom, ik denk dat mijn signature wel bij jou past: RESCEPT

:D :D :p :p
 
Laatst bewerkt:
Sorry juriaan ...... heel vervelend en zo ...... maar je hebt nu al bitch tits ! ...... slecht omgebouwd ?
 
Originally posted by Shadum
Sorry juriaan ...... heel vervelend en zo ...... maar je hebt nu al bitch tits ! ...... slecht omgebouwd ?

He bro, ik stel dit niet op prijs man, ik dacht met jou prive en het board wel gescheiden te houden. waarom betrek je ons prive contact er nu bij.

I do admit ik heb een siliconen inplantaat gehad in me borst :(
 
Ik heb Juriaan nog nooit zoveel in 1 thread gezien. Die grafharses:D voelt zich hier wel op zn plaats ;)
 
Stelletje zeikerds.. Met jullie lelijke Avatars :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Bij deze verklaar ik jullie allen SUPER gay.. :D ;)
 
Originally posted by dandyman
Ik heb Juriaan nog nooit zoveel in 1 thread gezien. Die grafharses:D voelt zich hier wel op zn plaats ;)

Ik neem aan dat dat het hoofd van cuttler is op jou lichaam gephotoshopt op die atavar, je mag wel eens wat hoger in je eiwitten gaan zitten

:cool:
 
Originally posted by dandyman
Ik heb Juriaan nog nooit zoveel in 1 thread gezien. Die grafharses:D voelt zich hier wel op zn plaats ;)

Ik neem aan dat dat het hoofd van cuttler is op jou lichaam gephotoshopt op die atavar, je mag wel eens wat hoger in je eiwitten gaan zitten :cool:
 
Originally posted by Bracke
Stelletje zeikerds.. Met jullie lelijke Avatars :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Bij deze verklaar ik jullie allen SUPER gay.. :D ;)

It takes one to know one bracke! Je bent gewoon een zeikerige super homo!
 
Originally posted by Juriaan


He bro, ik stel dit niet op prijs man, ik dacht met jou prive en het board wel gescheiden te houden. waarom betrek je ons prive contact er nu bij.

I do admit ik heb een siliconen inplantaat gehad in me borst :(

Jij noemt de scheveningse bosjes prive ? Enne die implantaten moet je maar bewaren handoig straks voor je balzak !
 
Originally posted by Shadum


It takes one to know one bracke! Je bent gewoon een zeikerige super homo!

He Shadum, wat heb jij met katten?? Neuk jij die beesten of zo..
Moet steeds naar die reetkat zitten gapen... Pffffff


:D ;)
 
Och ik heb tenminste nog regelmatig een nat poesje in bed ..... jaloers ?
 
Roflol.. Dat is echt typisch.. Ik ben blij dat ik eindelijk even geen poesjes zie..
 
Ik ga me echt niet verlagen tot dit niveau!!

:moon:



:moon:




:moon:
















SUKKELS, stelletje nepbodybuilders, volgens mij zitten jullie alleen achter de computer en doen jullie net alsof jullie stoere BB-ers zijn!!!
 
Originally posted by maniac
Ik ga me echt niet verlagen tot dit niveau!! :moon:

SUKKELS, stelletje nepbodybuilders, volgens mij zitten jullie alleen achter de computer en doen jullie net alsof jullie stoere BB-ers zijn!!!

Dat is dan bij deze gebeurd, maniac... Ik heb je altijd al een kloothummel gevonden..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:p
 
Originally posted by Juriaan


Ik neem aan dat dat het hoofd van cuttler is op jou lichaam gephotoshopt op die atavar, je mag wel eens wat hoger in je eiwitten gaan zitten :cool:

Jij mag ook niet klagen aan je avatar te zien. Daar zijn wel meer dingen aan te pas gekomen dan enkel eiwitten;)
 
Originally posted by dandyman


Jij mag ook niet klagen aan je avatar te zien. Daar zijn wel meer dingen aan te pas gekomen dan enkel eiwitten;)

BUllSEYE!!!
 
Originally posted by maniac
SUKKELS, stelletje nepbodybuilders, volgens mij zitten jullie alleen achter de computer en doen jullie net alsof jullie stoere BB-ers zijn!!!


Wie heeft gezegd dat ik stoer ben:D
 
Originally posted by dandyman



Wie heeft gezegd dat ik stoer ben:D

Ja maniac... Zie je dan niet dat pandyman een mietje is al the way.. :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Dandyman


Jij mag ook niet klagen aan je avatar te zien. Daar zijn wel meer dingen aan te pas gekomen dan enkel eiwitten

Oke heb stiekem al 3 keer gekuurd, maar blijft tussen ons ik wilk niet dat het rondgaat op dit board
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Juriaan


Oke heb stiekem al 3 keer gekuurd, maar blijft tussen ons ik wilk niet dat het rondgaat op dit board

??? Heb IK zeekers niet gepost hoor.. GEkuurd?? Wat heb je dan gevolgd? Monignac?
 
Back
Naar boven