MuscleMeat

Fight thread

Bezoekers in dit topic

Shit, klopt ik had perongeluk jou Bullseye te pakken en zag dat ik die post van dandy moest hebben, dus bij deze ff verandert.

P.s. hou je bek dit is Fight thread :D :D :D :D :D :D
 
Wat ik eigelijk al een tijdje wilde vragen aan Rob G.. Voor als je het moest lezen RobG:



One day the kids from the neighborhood carried my mother's groceries all the way home. You know why? It was outta respect!



Ben je echt heel zeker dat het met respect te maken had??






:booty:
 
Originally posted by Bracke


??? Heb IK zeekers niet gepost hoor.. GEkuurd?? Wat heb je dan gevolgd? Monignac?

Voor mijn eerste kuur woog ik 62 kg

Mijn eerste kuur deed ik toen ik net trainde en bestond uit D-boll, wist niet wat het was en nam dagelijks 30-40 mg denk. at niet goed en klote maar wat aan, niet veel van vast kunnen houden een slordige 2,5 kilo.

Mijn 2e kuur bestond uit ??? en d-boll. een gast in de gym zette 1 inject per week voor me en was 1 ampul per keer dus ik denk 200 mg of 250 mg. ben hier zo'n 4,5 kilo van aangekomen

Mijn 3e kuur bestond uit primo en ben er ong 3 kilo van aangekomen.

Dus in totaal 10 kilo aangekomen en nu rond de 72-74 kg.

Maar ik tel die kuren niet serieus mee omdat ik er niets van wist en niet wist wat ik gebruikte.

dus imo ben ik nog wel clean, ik d8 alleen ow das makkelijk groeien
 
Originally posted by Bracke
Wat ik eigelijk al een tijdje wilde vragen aan Rob G.. Voor als je het moest lezen RobG:



One day the kids from the neighborhood carried my mother's groceries all the way home. You know why? It was outta respect!



Ben je echt heel zeker dat het met respect te maken had??






:booty:




Hij heeft het gepikt uit de film Goodfella's, dan halen die kinderen boodschappen voor die gozer ze moeder omdat hij bij de maffia hoort
 
Originally posted by Juriaan


Voor mijn eerste kuur woog ik 62 kg

Mijn eerste kuur deed ik toen ik net trainde en bestond uit D-boll, wist niet wat het was en nam dagelijks 30-40 mg denk. at niet goed en klote maar wat aan, niet veel van vast kunnen houden een slordige 2,5 kilo.

Mijn 2e kuur bestond uit ??? en d-boll. een gast in de gym zette 1 inject per week voor me en was 1 ampul per keer dus ik denk 200 mg of 250 mg. ben hier zo'n 4,5 kilo van aangekomen

Mijn 3e kuur bestond uit primo en ben er ong 3 kilo van aangekomen.

Dus in totaal 10 kilo aangekomen en nu rond de 72-74 kg.

Maar ik tel die kuren niet serieus mee omdat ik er niets van wist en niet wist wat ik gebruikte.

dus imo ben ik nog wel clean, ik d8 alleen ow das makkelijk groeien

Ben je dan zelf zoo ecto dat je moet kuren voor die 74 te halen?? Of ben je gewoon ongeduldig ;)
 
Originally posted by Juriaan



Hij heeft het gepikt uit de film Goodfella's, dan halen die kinderen boodschappen voor die gozer ze moeder omdat hij bij de maffia hoort

Daar gaat mn grap :rolleyes:
 
Uhm achteraf baal ik er wel van, maar ja ik denk dat je het geen ongeduldigheid moet noemen maar onwetenheid
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Juriaan
Uhm ik ben er achteraf baal ik er wel van, maar ja ik denk dat je het geen ongeduldigheid moet noemen maar onwetenheid

Weet wat je bedoelt.. Vind het wel opvallend dat je zo snel aan die producten bent gekomen.. Moest ik ooit, maar dan echt 1 op 1589999222 ste ooit, anabolen nemen, dan zou ik dat pas durven nemen moest ik al wat breder zijn.. Anabolen zou echt het laatste zijn wat ik zou nemen, en euh mits we op de fight thread zitten, vind ik je een gare lul omdat je het genomen hebt..



:nanner: :tong: :nanner:
 
Ach ja, ik heb altijd voor me gehouden dat ik clean ben omdat ik nog zo licht ben en mijn huidige situatie ook makkelijk zonder gehaald had kunnen worden.

en wat betreft dat lul daar zit wat in maar jij blijft een sneaky biatch :D :p
 
K*t man Jur ...... voor die kuurtjes was je gewoon een krekesl ....... ik wist niet dat je van kuren zo'n rot kop kreeg !
 
Originally posted by Bracke
Wat ik eigelijk al een tijdje wilde vragen aan Rob G.. Voor als je het moest lezen RobG:



One day the kids from the neighborhood carried my mother's groceries all the way home. You know why? It was outta respect!



Ben je echt heel zeker dat het met respect te maken had??






:booty:



ja...

En de volgende keer mag jij mijn moeders boodschappen dragen Bracke, als je dat wel tillen kan...?

En Jurriaan, 3 keer gekuurd? Weet je zeker dat het geen stackers waren ipv D-boll? Je moet natuurlijk wel gewoon door trainen en eten als je kuurt he!
 
Originally posted by Rob G


ja...

En de volgende keer mag jij mijn moeders boodschappen dragen Bracke, als je dat wel tillen kan...?

En Jurriaan, 3 keer gekuurd? Weet je zeker dat het geen stackers waren ipv D-boll? Je moet natuurlijk wel gewoon door trainen en eten als je kuurt he!

Nogmaals, ik had toen geen idee wat anabolen nou echt waren, ik at dan ook niet veel, ontbijt van 2 beschuitjes overdag 2-4 broodjes en een avond maaltijd. verder ging ik lekker stappen e.d. Je kan dus wel zeggen dat dit niet zo slim van mij is geweest
 
Originally posted by Shadum
K*t man Jur ...... voor die kuurtjes was je gewoon een krekesl ....... ik wist niet dat je van kuren zo'n rot kop kreeg !

Die rotkop tsja daar kan ik gewoon niet omheen, en ik ben nog steeds een krekel. En jij bent gewoon een POES :o
 
Originally posted by Juriaan


Nogmaals, ik had toen geen idee wat anabolen nou echt waren, ik at dan ook niet veel, ontbijt van 2 beschuitjes overdag 2-4 broodjes en een avond maaltijd. verder ging ik lekker stappen e.d. Je kan dus wel zeggen dat dit niet zo slim van mij is geweest

Weet ik m8, zat te geinen met je! Ik vind je eigenlijk best een lekker ding hoor!
 
Originally posted by Rob G


Weet ik m8, zat te geinen met je! Ik vind je eigenlijk best een lekker ding hoor!

Hela, zulke dingen horen hier niet thuis.. Veel te offtopic voor een figtthread.. Loof elkander maar op de lovethread..

;)
 
Originally posted by Bracke


Hela, zulke dingen horen hier niet thuis.. Veel te offtopic voor een figtthread.. Loof elkander maar op de lovethread..

;)

Precies .... hier wordt genaaid !
 
Is dit nu een hanengevecht? :D
 
Originally posted by Rob G


Weet ik m8, zat te geinen met je! Ik vind je eigenlijk best een lekker ding hoor!

He rob, ik ga morgen op vakantie, heb je evt. zin om daarna wat met me te gaan drinken :rolleyes:
 
Originally posted by Juriaan


He rob, ik ga morgen op vakantie, heb je evt. zin om daarna wat met me te gaan drinken :rolleyes:

Ga eens effe weg gekke poot!!! Ga je me nou ook nog eens proberen te strikken voor één van je vieze snode fag-ass plannetjes?!?! Geen denken aan mafketel! Pak jij maar hééél snel de eerste de beste enkele vlucht naar een ver onbekend land. Probeer daar maar iemand zo gek te krijgen mee te doen aan je kontebonkersfestival!

tsss
 
Back
Naar boven