XXL Nutrition

Fighting Fish

Bezoekers in dit topic

An_G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
De allereerste NL Martial Arts film.......:eyes:

http://www.fightingfish.nl

Mij lijkt die film dus echt bagger, vooral Ron Smoorenbrug vind ik niets, kan ook bijna niets (behalve record hoogtrappen dan :p) maar wat ik tot nu toe van die gast heb gezien is brakheid... :(
Verder spelen ook de Wereldkampioen WuShu (Kung Fu) Bao Xian Fei en Belgisch Kampioen WuShu (Kung Fu) Duy Nguyen mee maar volgens mij kunnen zij niet in hun eentje een vette MA film maken....
(argh waarom schrijven ze op die site achter Wushu -> kungfu! :mad:)

Ikzelf ben HUGE fan van Hong Kong fliks en kan dan ook niet echt tegen westerse producties omdat die nooit van hun hele leven ook maar een beetje in de buurt komen van het niveau van die ouwe vertrouwde Hong Kong filmpies (ben ook heel blij met: http://www.hongkonglegends.co.uk/ :D), vind Jet li zijn nieuwe hollywood producties helaas ook erg zwak.....gelukkig heeft hij veel goed gemaakt met zijn laatst geproduceerde Hongkong film Hero...
:thumbs:

Ik heb net de trailer van Fighting Fish gezien en zo te zien word het zoals ik had verwacht een baggere martial arts film :(

Wat jullie?

ben zowiezo geen fan van die hongkong fighting mmhhoooo (chinese anvalsstem:D) martial arts films. maar vind wel leuk dat nederlandse filmndustrie eindelijk een beetje gewaagdere producties durft te maken.
Binnekort ook een nederlandse slasherfilm en een nederlandse slasher is in hollywood ook al uitgeroepen tot beste korte horrorfilm met een jury waaronder andere wes craven inzat. belooft wel wat. maar goed, :to:[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga zeker wel naar die film toe! Lijkt me leuk, maarja vond Jet Li dan ook WEL goed in LW 4 :rolleyes:

Jah ik vind het ook wel nice dat de nederlandse film industrie eindelijk een beetje gewaagdere producties durft te maken, word dit land op film gebied eindelijk ook s wat bekender etc... maar dan vind ik het wel weer jammer dat die film zo tegen valt want dan kan hij ook niet meer zo veel betekenen :(

Hoe heet die NL slashermovie Dandy?

@Aapie80: het is niet erg dat je Jet Li in LW 4 WEL goed vond hóór :p ;)

die slashermovie die een prijs heeft gewonnen is heel origineel getiteld namelijk RIP en geregisseerd doorJan Doense (zegt je niets nee:)) en die is nu bezig met een costa/braindead variant op Texel ofzo. Zombies en tieners...oooooooeeeeeehhhhhhhhh[Abeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand hier een torrent van of weet iemand waar k deze film kan downloaden.

p.s. niet closen, ik kwam op deze site via google. k wilde meer weten over ron!

Die film zuigt echt flink, tijd verspilling.

De hoofdrol speler kan best wel wat moves, maar dat nedeland/engels taal gebruik
is zwaar iritant.

Dit film was echt een anderhalf uur verspilling van me leven :mad:

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven