XXL Nutrition

fightwear (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spitface

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
115
Waardering
1
Ik ben op zoek naar merchandising van teams als vitamins en minerals,fairtex,tapout en dergelijke. Ik had hier ooit eens gelezen dat iemand wel eens een shortje van vitamins en minerals droeg.Nu is mijn vraag waar heb je dat gehaald?
Of kan iemand anders mij hiermee helpen?
 
Suc6 met zoeken :D
 
google? marktplaats? 2ehands? ebay?
 
Hebben ze daar ook spul met de tekst karate erop? ik heb wel een shirt met jiu-jitsu erop gezien.
 
Ja dat klopt Dennis dat heb ik idd gekregen bedankt voor je melding maar dat had ik zelf ook wel gekund :D
 
@steve sorry steve maar ik heb jou helemaal geen negatieve karma gegeven,ik heb nog nooit iemand karma gegeven, geen positieve of negatieve.dit moet echt een fout zijn hoor
@juriaan bedankt voor de link en die bestelling verliep die vlot of heb je daar problemen mee gehad?
 
Bestelling ging prima, even de spullen in de gewenste artikelen aanklikken, naar de ''kassa'' dan even adres gegeven invullen en klaar. Je moet wel met credit card betalen.

Met een week had ik me spullen, missch was het 2 weken maar echt niet langer
 
Met alle respect, maar met zulke kleren wil ik niet rondlopen...
hahaha, alleen het idee al!!

of zijn jullie ook zulke gozers die je wel eens ziet lopen:

enorm bruin van de zonnebank, zeer gevaarlijk kijkend, lange haren op de schouders (kort van boven), gouden ringen, gouden kettingen, kleren van "Gorrilla wear", met een watertje op een terrasje, en met een dure rode auto...
Ik vind die gozers altijd lollig om te bekijken!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is kleding om vechtsport in te beoefenen oli
 
Originally posted by spitface
@steve sorry steve maar ik heb jou helemaal geen negatieve karma gegeven,ik heb nog nooit iemand karma gegeven, geen positieve of negatieve.


maak je geen zorgen, je k*t nog geen karma geven, je hebt namelijk 30 posts nodig ;)
 
Back
Naar boven