Fitness Seller

figuranten gezocht

Bezoekers in dit topic

debedenkers

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2007
Berichten
2
Waardering
0
Beste

Voor opnames van de bedenkers op dinsdag 9 oktober 2007 ben ik op zoek naar twee bodybuilders die willen figureren. Concreet verwachten we je van 16.00 - 23.00 in onze studio in Lint (Antwerpen).

We hebben hiervoor een vergoeding voorzien.
Interesse graag een seintje debedenkers@een.be

vriendelijke groeten
 
kunnen we dan bart de pauw in de kont pakken?
 
Jij wel roxxe.
 
Zijn er fluffers aanwezig ( onze spieren moeten wel hard zijn en als de rest hard moet wezen dan de paalspier ook he )
Verder een pot BSN Nitrix, Cellmass, 1 zak ON whey 10lbs Rocky Road,Nolvadex en een pot synthol ( uiteraard wat naalden en cyringes )
 
Ik denk dat dit serieus is, het is alvast een bekend programma & e-mail adres.

Dus ff geen debiele reacties jongens?
 
Er zijn al zoveel topics geweest met oproepjes ik kan mij Spuiten en Slikken nog herinneren en volgens mij Lowlands ook waar 2 sterke mannen een stoel moesten dragen voor bezoekers waar ze in konden zitten.
En tijdens moederdag vroegen ze een gespierde vent om bloemetjes uit te delen laten ze eerst maar met iets leuks aan publiciteit voor ons komen i.p.v op een goedkope manier mensen te husslen :D
 
Onze vraag is inderdaad serieus, ik kan hier niet helemaal uitleggen wat we willen doen omdat anders half vlaanderen weet wat er in onze uitzending komt. Wel kan ik vertellen dat het gaat om de illustratie van een uitvinding. Aan de ene kant staan twee bodybuilders zonder de uitvinding - aan de andere kant de uitvinders met uitvinding. Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mailtje en ik bezorg je meer uitleg.

vriendelijke groeten
Maarten (productieassistent bij De Bedenkers)
debedenkers@een.be
 
Back
Naar boven