MuscleMeat

Fijn kerstfeest

Bezoekers in dit topic

Voelen jullie je ook zo ontiegelijk ongemakkelijk als je bijvoorbeeld de beelden uit dat filmpje van Ruud ziet?

Beetje druk om je gains maken terwijl ze ergens anders sterven van de honger.
 
Voelen jullie je ook zo ontiegelijk ongemakkelijk als je bijvoorbeeld de beelden uit dat filmpje van Ruud ziet?

Beetje druk om je gains maken terwijl ze ergens anders sterven van de honger.

Jawel, des te meer ga ik eten om het te compenseren. :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Voelen jullie je ook zo ontiegelijk ongemakkelijk als je bijvoorbeeld de beelden uit dat filmpje van Ruud ziet?

Beetje druk om je gains maken terwijl ze ergens anders sterven van de honger.

Daar denk ik wel eens aan maar dan vergeet ik het snel omdat het me niet boeit.
 
fijne feestdagen !
 
Voelen jullie je ook zo ontiegelijk ongemakkelijk als je bijvoorbeeld de beelden uit dat filmpje van Ruud ziet?

Beetje druk om je gains maken terwijl ze ergens anders sterven van de honger.

Dat komt door die dikke obesitasmensen. Arrogante vetnekken.
 
Ik haat kerst. K*ttijd, en die kados... Wat een onzin als ik iets nodig heb koop ik het wel.
 
Ik haat kerst. K*ttijd, en die kados... Wat een onzin als ik iets nodig heb koop ik het wel.

:roflol: Denk er precies zo over, maar uiteindelijk ga je toch wel mee in het geouwehoer
 
:roflol: Denk er precies zo over, maar uiteindelijk ga je toch wel mee in het geouwehoer

Ja omdat iedereen om je heen mee doet, maar de eindstand is dat je veel scheve gezichten krijgt omdat je die 2000gr suikerzooi laat staan, ik een dag niet kan trainen en ik weer een zooi kleren krijg die totaal niet passen en ik normaal straal voorbij loop.
 
Mensen zijn inmiddels toch wel gewend dat je op gezonde wijze eet?

Je krijgt de eerste paar keer scheve gezichten inderdaad, maar uiteindelijk steek je er ook een aantal aan met het virus. Dit is niet te voorkomen en enkel positief.
 
Jij ook Pinda ook al vind ik er geen reet aan !
O ja en de rest van DBB......
 
Laatst bewerkt:
Jullie ook allemaal.
 
Mensen zijn inmiddels toch wel gewend dat je op gezonde wijze eet?

Je krijgt de eerste paar keer scheve gezichten inderdaad, maar uiteindelijk steek je er ook een aantal aan met het virus. Dit is niet te voorkomen en enkel positief.

Ik woon niet bij familie dus ze worden niet vaak met mijn eetpatroon geconfronteerd. En dan is kerst iedere keer weer een eye opener voor ze.
Oftewel veel van dit soort uitspraken:
-ooh een toetje kan toch geen kwaad
-je bent ook niet gezellig, iedereen drinkt en jij niet
-stel je niet zo aan, gebakken aardappelen en deze salade is heel gezond (dressing van mayo)
-je eet geen frietje maar wel een halve kilo kipfilet... Jij bent hypocriet.
-enz.
 
Had het over vrienden. M'n familie maakt het geen **** uit wat ik doe en zijn zelf ook vrij sportief en gezond bezig; ik heb daar dus mazzel mee.

Als ik onder vrienden ben krijg ik wel vaak het alcoholargument naar m'n hoofd geslingerd, maar dat is inmiddels traditie geworden. Het enige bier dat ik drink is speciaalbier, omdat ik dat gewoon lekker vind.

Heb toch een aantal vrienden zover weten te krijgen ook op hun eetpatroon te laten letten, wat iets positiefs is.

Je moet om bepaalde kritiek kunnen lachen.
 
Ja omdat iedereen om je heen mee doet, maar de eindstand is dat je veel scheve gezichten krijgt omdat je die 2000gr suikerzooi laat staan, ik een dag niet kan trainen en ik weer een zooi kleren krijg die totaal niet passen en ik normaal straal voorbij loop.

Sohardcore.jpg


Wat loopt iedereen hier altijd te zeuren over hun gains en dat al dat suiker hun spiertjes voor de zon doet wegsmelten. En dan over alcohol maar niet te spreken.

De tering zeg, als ik zo als sommige van jullie moest leven had ik allang vaarwel gezegd tegen BB.

Heb zelf meer dan genoeg gainnnssss en kracht en ik zuip wat ik wil zuipen en ik eet wat ik wil eten.
Macro's? Bitch, please. Je lichaam is groeit niet alleen maar op een 30/50/20 onzin dieet in een excel sheet.

Geniet gewoon van de kerst en jaarwisseling. Ik zou je waarschijnlijk ook scheve gezichten geven als ik je daar een kilo droge kip zou zien eten terwijl ik bredere lats heb dan jij. :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:18 ----------

Ohja, nog een fijne kerst iedereen hè.

Ik kijk er al naar uit om te zien welke stumper om 00:00 a.s. jaarwisseling het topic aan zal maken om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :roflol:
 
Fijne kerst allemaal!
Zometeen heerlijk gourmetten:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik kijk er al naar uit om te zien welke stumper om 00:00 a.s. jaarwisseling het topic aan zal maken om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :roflol:
Hahaha ja wat een stumpert!!

Untitled-1.jpg
 
Back
Naar boven