MuscleMeat

Fijn kerstfeest

Bezoekers in dit topic

Prettige kerst iedereen!
 
Sohardcore.jpg


Wat loopt iedereen hier altijd te zeuren over hun gains en dat al dat suiker hun spiertjes voor de zon doet wegsmelten. En dan over alcohol maar niet te spreken.

De tering zeg, als ik zo als sommige van jullie moest leven had ik allang vaarwel gezegd tegen BB.

Heb zelf meer dan genoeg gainnnssss en kracht en ik zuip wat ik wil zuipen en ik eet wat ik wil eten.
Macro's? Bitch, please. Je lichaam is groeit niet alleen maar op een 30/50/20 onzin dieet in een excel sheet.

Geniet gewoon van de kerst en jaarwisseling. Ik zou je waarschijnlijk ook scheve gezichten geven als ik je daar een kilo droge kip zou zien eten terwijl ik bredere lats heb dan jij. :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:18 ----------

Ohja, nog een fijne kerst iedereen hè.

Ik kijk er al naar uit om te zien welke stumper om 00:00 a.s. jaarwisseling het topic aan zal maken om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :roflol:
Ok kerel.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat loopt iedereen hier altijd te zeuren over hun gains en dat al dat suiker hun spiertjes voor de zon doet wegsmelten. En dan over alcohol maar niet te spreken.

De tering zeg, als ik zo als sommige van jullie moest leven had ik allang vaarwel gezegd tegen bb.

Heb zelf meer dan genoeg gainnnssss en kracht en ik zuip wat ik wil zuipen en ik eet wat ik wil eten.
Macro's? Bitch, please. Je lichaam is groeit niet alleen maar op een 30/50/20 onzin dieet in een excel sheet.

Geniet gewoon van de kerst en jaarwisseling. Ik zou je waarschijnlijk ook scheve gezichten geven als ik je daar een kilo droge kip zou zien eten terwijl ik bredere lats heb dan jij. :d

---------- post toegevoegd tue 25 dec 2012 om 16:18 ----------

ohja, nog een fijne kerst iedereen hè.

Ik kijk er al naar uit om te zien welke stumper om 00:00 a.s. Jaarwisseling het topic aan zal maken om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :roflol:

mongool
 
Fijne gains toegewenst voor 2013!
 
Bad Santa nu op veronica. Toch wel de leukste kerstfilm :D

Merry Xmas! Ho ho ho ho..
 
Zit HP te kijken.. alle vrienden zitten bij familie. **** kerst en **** my life.
 
fijne kerst allemaal!
 
Fijn kerstfeest Dbb! Gezellig samen digitaal kerst vieren! Ik feest strakjes weer verder met mijn Pandaren Hunter op Arathor

Edit: je klok klopt nog steeds niet T
speel jij wow? O.o
 
Sohardcore.jpg


Wat loopt iedereen hier altijd te zeuren over hun gains en dat al dat suiker hun spiertjes voor de zon doet wegsmelten. En dan over alcohol maar niet te spreken.

De tering zeg, als ik zo als sommige van jullie moest leven had ik allang vaarwel gezegd tegen BB.

Heb zelf meer dan genoeg gainnnssss en kracht en ik zuip wat ik wil zuipen en ik eet wat ik wil eten.
Macro's? Bitch, please. Je lichaam is groeit niet alleen maar op een 30/50/20 onzin dieet in een excel sheet.

Geniet gewoon van de kerst en jaarwisseling. Ik zou je waarschijnlijk ook scheve gezichten geven als ik je daar een kilo droge kip zou zien eten terwijl ik bredere lats heb dan jij. :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:18 ----------

Ohja, nog een fijne kerst iedereen hè.

Ik kijk er al naar uit om te zien welke stumper om 00:00 a.s. jaarwisseling het topic aan zal maken om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :roflol:

rustig aan ouwe
 
Spartacus wel een jofele film
 
Damn, waarom is national lampoon christmas vacation niet op tv:(
 
Ik woon niet bij familie dus ze worden niet vaak met mijn eetpatroon geconfronteerd. En dan is kerst iedere keer weer een eye opener voor ze.
Oftewel veel van dit soort uitspraken:
-ooh een toetje kan toch geen kwaad
-je bent ook niet gezellig, iedereen drinkt en jij niet
-stel je niet zo aan, gebakken aardappelen en deze salade is heel gezond (dressing van mayo)
-je eet geen frietje maar wel een halve kilo kipfilet... Jij bent hypocriet.
-enz.
Pics van je fysiek.


Zijn jullie allemaal pro ofzo? Damn, 1x in het jaar mag je toch eens epic bulken. Doe desnoods wat extra cardio fzo
 
Wallah bruurs, jullie allemaal mijn bruurs. Ook eddine, altijd split sgematje maken met henk ensjow ok mzzl andries ok he
 
Wallah bruurs, jullie allemaal mijn bruurs. Ook eddine, altijd split sgematje maken met henk ensjow ok mzzl andries ok he

ewa mi boy alles rust met die wierries en bieries/? zet je rustige kerst(djoeken)fissa in die warme landje a lahmacun elke dag alles

die erge schematje was zeker goed voor die spiermassaopbouwhypertrofie tijden

hammer curls 3x8 alles daarvoor leg press superset leg curl je weet zelf in deze kerst (skeere)tijden tijd besparen denkende aan rare (wollah) openingstijden
ik pak nu zeker 6x pw extra buik met oefening uit thaibox, je weet tog benen optillen liggend en terug naar beneden gooien,,,,, zieke spierpijn bradder, zieke spierpijn
check je laters grtzz
 
ewa mi boy alles rust met die wierries en bieries/? zet je rustige kerst(djoeken)fissa in die warme landje a lahmacun elke dag alles

die erge schematje was zeker goed voor die spiermassaopbouwhypertrofie tijden

hammer curls 3x8 alles daarvoor leg press superset leg curl je weet zelf in deze kerst (skeere)tijden tijd besparen denkende aan rare (wollah) openingstijden
ik pak nu zeker 6x pw extra buik met oefening uit thaibox, je weet tog benen optillen liggend en terug naar beneden gooien,,,,, zieke spierpijn bradder, zieke spierpijn
check je laters grtzz

ewa mi bradder, ja mang hier 24/7 djonkel voorraad die wordt aangevult samen met die gekke killo's gebraden chicken kippen. jij met die gekke schematjus, van henk powerlifter zo, ik nu die gekke 5x5 rippetoe advancedede schemie met steven assooobergo denkene aan fissa;
 
Back
Naar boven