Fitness Seller

Filemon is back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Onze grote vriend Filemon is back. Dit maal niet als een bodybuilder met AAS.. Nee hij gaat kickboksen.

Filemon Slaat Door

Van zijn AAS gebruik is er weinig overgebleven. Hij heeft al zelfs weer een buikje... Gisteren eerste aflevering gezien en jongens wat heb ik gelachen. Zeker toen hij ging sparren :roflol::roflol:

Desalniettemin moet ik wel toegeven dat hij een betere coach heeft uitgekozen dan toen met het bodybuilden.
 
Daar zit niemand op te wachten.

Dit is DBB!

tumblr_mvyj69kVop1rj2phto1_500.gif
 
Hopelijk slaat hij die presentator wel KO. Al zie ik dat somber in als ik hem gister bezig zag.
 
Daar zit niemand op te wachten.

Dit is DBB!

tumblr_mvyj69kVop1rj2phto1_500.gif
Kon aardig genieten van zijn vorige programma. Zo onwetend met alles bezig zijn en van alles en nog wat spuiten.
Hopelijk slaat hij die presentator wel KO. Al zie ik dat somber in als ik hem gister bezig zag.
Ging bijna zelf KO door een 13-14 jarige :emo:
 
leuk volksvermaak :punch: :p
 
Dat ga ik zien! :)
 
Ter verdediging van Filemon. Hij ziet er zelf uit als een jongetje van 13 jaar.
 
Dit programma was alleen de moeite geweest met...

 
Benieuwd hoe zn bb coach nu naar dit programma zal kijken.

Filemon is wel echt dumb*ss nr.1
 
Heeft veel overgehouden aan zijn kuur zo te zien, man man man....
 
Heeft veel overgehouden aan zijn kuur zo te zien, man man man....
Vind je? ik vind hem er praktisch nog wel het zelfde uit zien alleen dit keer zonder photoshop :roflol:
 
Mijn opmerking was sarcastisch haha ;)
Ye i know, ik probeerde meer te zeggen dat zelfs toen hij kuurde, er niet anders uitzag dan nu. Behalve nadat hij gephotoshopped werd :p
 
Sensatie zoeken, blijkbaar gaat het ook nog werken, slim. Vond het met de anabolen nog wel leuk om het resultaat te zien maar dit is echt flauwekul.
 
Heb het gisteren even teruggekeken. Man, niets meer over van het kleine beetje fysiek wat hij had opgebouwd. ....en die Remy maar lachen. :D
 
Heb het gisteren even teruggekeken. Man, niets meer over van het kleine beetje fysiek wat hij had opgebouwd. ....en die Remy maar lachen. :D
Na een kuur val je altijd terug naar je natty max gewicht vandaar de term "kuren is huren" Mr Gr33n
 
Mr Gr33n Broertje van Filemon
Na een kuur val je altijd terug naar je natty max gewicht vandaar de term "kuren is huren" Mr Gr33n
Kheb het idee dat jullie elkaar best mogen :heart:

Sensatie zoeken, blijkbaar gaat het ook nog werken, slim. Vond het met de anabolen nog wel leuk om het resultaat te zien maar dit is echt flauwekul.
Was meer leuk om wat er omheen gebeurde en een interview van YannickLB. Verder wat hij(Filemon) deed was pure comedy.

Heb het gisteren even teruggekeken. Man, niets meer over van het kleine beetje fysiek wat hij had opgebouwd. ....en die Remy maar lachen. :D
Zondag nog een episode :D zin in het gevecht op het eind. Benieuwd naar wat zn resultaat zal zijn
KO in first round?
 
Back
Naar boven