XXL Nutrition

Filip Dewinter opgepakt

Bezoekers in dit topic

Heb het hele topic niet gelezen maar even serieus... Wie houdt er nu een anti islam betoging in brussel :D Helft bevolking is hier allochtoon...

Toch vond ik het optreden van de politie te gewelddadig
 
Leuk dan, zoveel te beter:D
Het zou natuurlijk oneerlijk zijn moesten ze 'vriendjes' zijn, maar dit neigt een beetje naar 'conspiracy'.
Of ik ben naïef, dat kan ook.



Effe offtopic: prachtige foto's zijn dit toch ook of niet ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verschrikkelijk mooi symboliek hier eigenlijk.
Oude man vecht voor zijn vrijheden, maar hij alleen kan niet tegen de orde. Hij heeft de steun van het volk nodig.
Ein volk, ein rich furdummt!:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supermooi. Echt filmisch.

:roflol:hahahahhahha
Pwned, zo die smack in zn gezicht van die agent haha:roflol:
 
Frank Vanhecke stond gisteravond rond 22u30 op het perron in Brussel zuid te wachten op de trein naar Gent en Brugge, helemaal alleen zonder begeleiding..ik stond daar op de trein te wachten, just gedaan met werken
 
Frank Vanhecke stond gisteravond rond 22u30 op het perron in Brussel zuid te wachten op de trein naar Gent en Brugge, helemaal alleen zonder begeleiding..ik stond daar op de trein te wachten, just gedaan met werken
:lol: damnit
 
Heb het hele topic niet gelezen maar even serieus... Wie houdt er nu een anti islam betoging in brussel :D Helft bevolking is hier allochtoon...
Omdat Brussel de hoofdstad is van Europa en de betoging gaat over de islamisering van Europa... Overigens is niet elke allochtoon islamiet denk ik.

Trouwens gisteren op tv dus duidelijk gemaakt dat politie een kleine manifestatie toegestaan had. Als ze daarna met meer dan 200 man (evenveel als het aantal betogers) op geweldadige wijze, vreedzame betogers slaan, uitschelden en arresteren dan weet ik wel hoe de vork in de steel zit...

Het zijn gewoon Vlamingenhaters, niet meer en niet minder. Stel je eens voor dat het allochtonen waren geweest, zou politie hen dan zo mishandeld hebben, stuk voor stuk gearresteerd? En indien zo, wat voor rellen denk je dat dat zou opgeleverd hebben in Brussel? Bewijst maar weer wat democratie in België betekend: zolang je meehuilt met de PS wolven is het prima, maar probeer geen eigen mening te vormen of ervoor op te komen, want dan laten ze je wel even zien wat hun versie op democratie en vrije meningsuiting inhoudt. Om van de kotsen dit land, kan niet snel genoeg barsten.
 
Ik kan filip de winter eerlijk gezegd wel waarderen
Daar waar Geert Wilders met niemand in debat gaat, gaat filip de winter juist wel in debat
 
Zo'n politie optreden maakt Het Vlaams Blok alleen maar sterker, vreemde jongens die Belgische gezaghebbers...
 
WHAHAHAHA

België zet zich weer te kijk hoor. Godsamme

Verbieden van een demonstratie.... Fuuuuuuuuuuuuuuuck...

Lijkt me niks om dat bij Nederland te laten voegen.
 
Lol, ik extreem links...


ontopic: Hoezo niet verboden? Alle kranten zeggen dat het een verboden betoging is. Wat ik wel van vrt nieuws gehoord heb, is dat de flikken het wel gedoogd zouden hebben als het vreedzaam zou verlopen, maar onderaan staat dan weer dat de flikken de betogers verzocht hebben om te stake met hun betoging. Dus een beetje verwarring. Btw, ik zei ook: moest het niet verboden zijn en de flikken hebben hen aangevallen zonder reden, dan was dat geen goede actie van de flikken.(ben ik nu een beetje rechts ????)


Of het terecht is of niet, maakt niet uit. Je leeft je bij de regels, punt. Wat is het nut van een wet, een reglement als je toch niet opvolgt ? Als je niet akkoord gaat met de burgemeester, dan span je maar een rechtzaak aan z'n been (dat hadden ze ook gedaan en hij heeft telkens gelijk gehad.)
Nee maar in dat geval zou je een beetje rechtvaardiger klinken.

Een wet dien je na te leven dat is waar, maar nu ga je ook offtopic hoor. Ten eerste de optocht was niet helemaal verboden. En ik onderstreepte eerder de woorden democratie en vrije meningsuiting die niet bestaan in die zin dat ze probeerden het helemaal te verbieden. Wat ze de eerste keer wel deden. En nu onderbroken met zinloos geweld.
In mijn buurt worden volksmarkten compleet Islam, Arabische nachtwinkels en groentenwinkels boom, kerken, beenhouwers, kolonies, geweld, uitmelking RSZ, vervreemding, onveiligheid,...om maar énkele vb te geven wat voor nut zo een optocht heeft. En je kan niet ontkennen dat ze onrechtvaardig is.
 
Omdat Brussel de hoofdstad is van Europa en de betoging gaat over de islamisering van Europa... Overigens is niet elke allochtoon islamiet denk ik.

Trouwens gisteren op tv dus duidelijk gemaakt dat politie een kleine manifestatie toegestaan had. Als ze daarna met meer dan 200 man (evenveel als het aantal betogers) op geweldadige wijze, vreedzame betogers slaan, uitschelden en arresteren dan weet ik wel hoe de vork in de steel zit...

Het zijn gewoon Vlamingenhaters, niet meer en niet minder. Stel je eens voor dat het allochtonen waren geweest, zou politie hen dan zo mishandeld hebben, stuk voor stuk gearresteerd? En indien zo, wat voor rellen denk je dat dat zou opgeleverd hebben in Brussel? Bewijst maar weer wat democratie in België betekend: zolang je meehuilt met de PS wolven is het prima, maar probeer geen eigen mening te vormen of ervoor op te komen, want dan laten ze je wel even zien wat hun versie op democratie en vrije meningsuiting inhoudt. Om van de kotsen dit land, kan niet snel genoeg barsten.

heeft niets maar dan ook niets met de betoging te maken. Steek die frustratie die je hebt tov de PS toch eens weg.
 
scanpixbrussels.jpg


mooi dat de ware aard van Belgie hier zo goed in beeld is gebracht, democratie zo lang het niet tegen de zin is van bepaalde partijen (lees PS :rolleyes:)
 
heeft niets maar dan ook niets met de betoging te maken. Steek die frustratie die je hebt tov de PS toch eens weg.
En ga jij eens wat minder naïef worden... het heeft ALLES te maken met de PS en hun voorliefde voor de islam en haat tegenover rechts, Vlaams en Amerika.
 
En ga jij eens wat minder naïef worden... het heeft ALLES te maken met de PS en hun voorliefde voor de islam en haat tegenover rechts, Vlaams en Amerika.

wat heeft dit met de PS te maken dan? :s
 
De PS heerst in Brussel, met burgemeester Thielemans op kop. Hij verbiedt een betoging tegen islamisering maar alle andere (linkse) betogingen kunnen prima (waaronder eentje tegen Amerika). Hoezo subjectief? Zijn uitleg is dat hij de orde moet handhaven. Ik vraag me af welke orde? De betoging van Vlaams belang verliep zonder rellen, ook vanuit de allochtoonse kant. Er was dus geen orde te handhaven, het enige geweld dat er was kwam van de politie. Ze konden dus ook gewoon erbij hebben blijven staan om toezicht te houden, zodat het niet uit de hand zou lopen.

Thielemans heeft de betoging tegen islamisering verboden om rellen te voorkomen, en wat blijkt? Er waren geen rellen in een kleine betoging buiten het optreden van de geweldadige Luikse politie, wellicht waren die er ook niet geweest in de grote betoging als die was doorgegaan. Het is maar al te duidelijk dat deze burgemeester gewoon kant kiest en een duidelijke Vlamingenhater is, en dan vooral tegenover Vlamingen die kritisch zijn tegenover zijn beleid. Die worden dan hardhandig afgevoerd, net als in een echte dictatuur.
 
De PS heerst in Brussel, met burgemeester Thielemans op kop. Hij verbiedt een betoging tegen islamisering maar alle andere (linkse) betogingen kunnen prima (waaronder eentje tegen Amerika). Hoezo subjectief? Zijn uitleg is dat hij de orde moet handhaven. Ik vraag me af welke orde? De betoging van Vlaams belang verliep zonder rellen, ook vanuit de allochtoonse kant. Er was dus geen orde te handhaven, het enige geweld dat er was kwam van de politie. Ze konden dus ook gewoon erbij hebben blijven staan om toezicht te houden, zodat het niet uit de hand zou lopen.

Thielemans heeft de betoging tegen islamisering verboden om rellen te voorkomen, en wat blijkt? Er waren geen rellen in een kleine betoging buiten het optreden van de geweldadige Luikse politie, wellicht waren die er ook niet geweest in de grote betoging als die was doorgegaan. Het is maar al te duidelijk dat deze burgemeester gewoon kant kiest en een duidelijke Vlamingenhater is, en dan vooral tegenover Vlamingen die kritisch zijn tegenover zijn beleid. Die worden dan hardhandig afgevoerd, net als in een echte dictatuur.

stel dat hij indd beetje subjectief is (want ja zou hij het niet hebben verboden zouden er wss rellen zijn gekomen) dan nog betekent het niet dat hij een vlamingenhater is. Niemand heeft De Winter of Van hecke verplicht naar de betoging te gaan, ze zijn er naartoe geweest dus moeten ze ook de gevolgen aanvaarden. Dan nog zie ik niet wat de relatie is tussen de PS burgemeester en de Vlamingen, hij heeft mensen opgepakt op een verboden betoging (verboden voor veiligheidsredenen) en dat is het. Dat de opgepakte extremisten zijn is normaal want het zijn zij die hebben betoogd, daarom is de burgemeester nog geen Vlamingenhater.
Maar goed verder gaan we niet gaan want we weten Vlaanderen boven, Vlaanderen superland, in Vlaanderen alles goed en zijn er geen problemen. keep on dreaming.
 
Is het zoveel gevraagd om consequent te zijn als het aankomt op de grondwet? Waarom is vrije meningsuiting alleen ok als het vanuit een linkse hoek komt? Die vragen blijven onbeantwoord, het enige wat we te horen krijgen is dat het verbod er was om geweld te vermijden. Maar als je om die reden zaken gaat verbieden, dan geef je toe aan terroristen en fundi's.

Je kan idd zeggen dat De Winter en Van Hecke thuis hadden kunnen blijven. Maar zij wilden een statement maken: dat de democratie in België gewoon ver te zoeken is, en dat de islam alweer gewonnen heeft. Dit is precies waarover de betoging gaat: islam krijg geen kritiek, en als die er vanuit de politiek of de bevolking toch eindelijk eens komt dan moet die het zwijgen opgelegd worden. Elke mens met een greintje gezond verstand moet toch wel zien wat er aan het gebeuren is, en begrijpen dat deze evolutie gewoon simpelweg verkeerd is.

Gisteren zag ik het interview met Thielemans op tv, terwijl hij alles glashard ontkende en deed alsof hij gewoon de wet volgde, maakte hij toch de opmerking dat de interviewer hem niet scheen te geloven... Was dit een correcte vaststelling? En indien zo, misschien terecht?
 
Omdat Brussel de hoofdstad is van Europa en de betoging gaat over de islamisering van Europa... Overigens is niet elke allochtoon islamiet denk ik.

Trouwens gisteren op tv dus duidelijk gemaakt dat politie een kleine manifestatie toegestaan had. Als ze daarna met meer dan 200 man (evenveel als het aantal betogers) op geweldadige wijze, vreedzame betogers slaan, uitschelden en arresteren dan weet ik wel hoe de vork in de steel zit...

Het zijn gewoon Vlamingenhaters, niet meer en niet minder. Stel je eens voor dat het allochtonen waren geweest, zou politie hen dan zo mishandeld hebben, stuk voor stuk gearresteerd? En indien zo, wat voor rellen denk je dat dat zou opgeleverd hebben in Brussel? Bewijst maar weer wat democratie in België betekend: zolang je meehuilt met de PS wolven is het prima, maar probeer geen eigen mening te vormen of ervoor op te komen, want dan laten ze je wel even zien wat hun versie op democratie en vrije meningsuiting inhoudt. Om van de kotsen dit land, kan niet snel genoeg barsten.

Persoonlijk denk ik dat het beter was dat er een einde aan werd gemaakt. Hoe zou het omgekeerd aankomen? Als marokanen, turken een manifestatie houden in Brussel tegen de Westerse wereld? Het is en blijft onnodige provocatie
 
Back
Naar boven