AndroidHealthClinic

Filip Dewinter opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is het zoveel gevraagd om consequent te zijn als het aankomt op de grondwet? Waarom is vrije meningsuiting alleen ok als het vanuit een linkse hoek komt? Die vragen blijven onbeantwoord, het enige wat we te horen krijgen is dat het verbod er was om geweld te vermijden. Maar als je om die reden zaken gaat verbieden, dan geef je toe aan terroristen en fundi's.

Je kan idd zeggen dat De Winter en Van Hecke thuis hadden kunnen blijven. Maar zij wilden een statement maken: dat de democratie in België gewoon ver te zoeken is, en dat de islam alweer gewonnen heeft. Dit is precies waarover de betoging gaat: islam krijg geen kritiek, en als die er vanuit de politiek of de bevolking toch eindelijk eens komt dan moet die het zwijgen opgelegd worden. Elke mens met een greintje gezond verstand moet toch wel zien wat er aan het gebeuren is, en begrijpen dat deze evolutie gewoon simpelweg verkeerd is.

Gisteren zag ik het interview met Thielemans op tv, terwijl hij alles glashard ontkende en deed alsof hij gewoon de wet volgde, maakte hij toch de opmerking dat de interviewer hem niet scheen te geloven... Was dit een correcte vaststelling? En indien zo, misschien terecht?

Het is toch normaal dat betogingen worden verboden door een burgemeester omdat de veiligheid in gevaar is???
Betoging was weer gewoon een pro extreem rechtse betoging, was in het begin anti-islamitisch bedoeld maar de organistor zelf heeft niet meegedaan omdat het een pro extreem-rechtse betoging was. Is gewoon weer reclame voor het Vlaams Belang, meer niet.
 
Hoe kun je een nazi aanhanger nou betichten van het hebben van verstand? Tweede opmerking vandaag van jou die nergens over gaat!

Bron? Dat hij nazi aanhanger is. Anders vraag ik je sympathiek om je hoofd te houden. Of is het tegenwoordig al zo dat als je anti islam bent dat je dan een nazi bent in jouw ogen?
 
Het is toch normaal dat betogingen worden verboden door een burgemeester omdat de veiligheid in gevaar is???
Nee, dat is niet normaal. In elke betoging is er een potentiëel gevaar aanwezig. Het echte gevaar is als je toegeeft aan dat potentiëel gevaar en daardoor je eigen democratie op de helling plaatst.

BTW: Saddam verbood ook demonstraties, net als Hitler...

Betoging was weer gewoon een pro extreem rechtse betoging, was in het begin anti-islamitisch bedoeld maar de organistor zelf heeft niet meegedaan omdat het een pro extreem-rechtse betoging was. Is gewoon weer reclame voor het Vlaams Belang, meer niet.
Nope, VB had het altijd over de islamisering, op hun site, in interviews, op tv, overal. Ik zie niet in waarom VB reclame wilt maken voor hun partij, dat doen de andere partijen wel voor hun, door hun slecht beleid en ondemocratische standpunten.

Maar goed, je begrijpt dat dit winst betekend voor het VB? En dus niet de meest verstandige keuze was om hen zo aan te pakken?
 
Nee maar in dat geval zou je een beetje rechtvaardiger klinken.

Een wet dien je na te leven dat is waar, maar nu ga je ook offtopic hoor. Ten eerste de optocht was niet helemaal verboden. En ik onderstreepte eerder de woorden democratie en vrije meningsuiting die niet bestaan in die zin dat ze probeerden het helemaal te verbieden. Wat ze de eerste keer wel deden. En nu onderbroken met zinloos geweld.
In mijn buurt worden volksmarkten compleet Islam, Arabische nachtwinkels en groentenwinkels boom, kerken, beenhouwers, kolonies, geweld, uitmelking RSZ, vervreemding, onveiligheid,...om maar énkele vb te geven wat voor nut zo een optocht heeft. En je kan niet ontkennen dat ze onrechtvaardig is.

Of het rechtvaardig is of niet, spreek ik mij niet over uit.
Ik heb eigenlijk alles gezegd wat ik wou zeggen en daarmee is de kous af.:)
 
De PS heerst in Brussel, met burgemeester Thielemans op kop. Hij verbiedt een betoging tegen islamissering maar alle andere (linkse) betogingen kunnen prima (waaronder eentje tegen Amerika). Hoezo subjectief? Zijn uitleg is dat hij de orde moet handhaven. Ik vraag me af welke orde? De betoging van Vlaams belang verliep zonder rellen, ook vanuit de allochtoonse kant. Er was dus geen orde te handhaven, het enige geweld dat er was kwam van de politie. Ze konden dus ook gewoon erbij hebben blijven staan om toezicht te houden, zodat het niet uit de hand zou lopen.

Thielemans heeft de betoging tegen islamissering verboden om rellen te voorkomen, en wat blijkt? Er waren geen rellen in een kleine betoging buiten het optreden van de geweldadige Luikse politie, wellicht waren die er ook niet geweest in de grote betoging als die was doorgegaan. Het is maar al te duidelijk dat deze burgemeester gewoon kant kiest en een duidelijke Vlamingenhater is, en dan vooral tegenover Vlamingen die kritisch zijn tegenover zijn beleid. Die worden dan hardhandig afgevoerd, net als in een echte dictatuur.


Wie heeft de zogenaamde 'anti amerika' beweging organiseert ? Met welk doel ?
wat ik op het net heb gevonden is :
9/9 UNITED FOR TRUTH will be the first major protest rally in Europe uniting various movements and linking various issues like, poverty, free press, disappearance of democracy, the lack of investigation to the 9/11 - 7/7 - 3/11 attacks, monetairy reform, war on terror… Instead of every movement fighting for its own cause, we want to join forces, because all our common subjects can be linked down to just money and therefore capitalism that is defeating democracy. Please join us today.

Ik zie niks anti-amerikaans. ???
 
Dan zie je toch niet goed ???
 
na

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


nu



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o
 
poverty, free press, disappearance of democracy, the lack of investigation to the 9/11 - 7/7 - 3/11 attacks, monetairy reform, war on terror…

Poverty ? Lijkt me niet anti amerikaans.
Free press ? dito
Disappearance of democracy ? Waar dit topic een beetje over gaat. Goed dus dat ze hiervoor willen betogen toch ? Overigens niet anti-amerikaans
9/11 en war on terror hoeft niet te zeggen dat je anti-amerikaans is toch ?
Dat zijn wrsch mensen die tegen de beleid van amerika zijn, maar daarom hoeft het toch niet persé anti-amerika te zijn. Zo ja, wow, dan ben ik een anti-amerikaan. (i love mcdonalds, talloze amerikaanse bands, films, sitcoms, maar blijkbaar ben ik anti-amerikaan dan:o)
 
Zoek maar eens wat meer op over die org. ze zijn zo anti amerikaans als de pest. Ook aanhangers van complot theoriëen, kan je nagaan wat voor soort dat is.
 
Zoek maar eens wat meer op over die org. ze zijn zo anti amerikaans als de pest. Ook aanhangers van complot theoriëen, kan je nagaan wat voor soort dat is.


Ja, als ik me goed herinner, is die site hier ook voorbijgekomen en ze leken me wel van die wereldvreemde pipo's( het zal me niet verbazen moest de merendeel extreem links zijn), maar ja, then again, betoging tegen islamisering heeft ook veel extreem rechtsen aangetrokken.

Ohjah, ik ben niet tegen de anti-islamisering betoging hoor, ze hadden dat recht, maar als het verboden is dan is het verboden (ja, i know, klein deel was blijkbaar niet verboden, dus ik snap de actie van de flikken ook niet zo goed...)
 
Nee, dat is niet normaal. In elke betoging is er een potentiëel gevaar aanwezig. Het echte gevaar is als je toegeeft aan dat potentiëel gevaar en daardoor je eigen democratie op de helling plaatst.

BTW: Saddam verbood ook demonstraties, net als Hitler...

vind het sterk dat je iemand bestempeld van facist en dictator die zelf personen die facisten en dictators aanbidden veroordeeld...

Nope, VB had het altijd over de islamisering, op hun site, in interviews, op tv, overal. Ik zie niet in waarom VB reclame wilt maken voor hun partij, dat doen de andere partijen wel voor hun, door hun slecht beleid en ondemocratische standpunten.

Maar goed, je begrijpt dat dit winst betekend voor het VB? En dus niet de meest verstandige keuze was om hen zo aan te pakken?

ma denk ni da het winst is voor VB, zal niet veel hebben veranderd imo...men zal het nooit weten. Denk dat ze ze op grond lagen en ingemaakt werden symbolisch meer betekent. Politiek gaat over veel meer dan dat ze zeggen eh, weet je ook dus als VB zegt dat het over de islamisering gaat is dat niet waar. Zelfs in deze topic is er weinig gepraat over de islamisering maar eerder over VB en vrijheid.
 
Bron? Dat hij nazi aanhanger is. Anders vraag ik je sympathiek om je hoofd te houden. Of is het tegenwoordig al zo dat als je anti islam bent dat je dan een nazi bent in jouw ogen?

Mijn bron? Die docu die hier laatst een keer gepost is over het VB, ben te lam om hem te zoeken, dus dat moet je zelf even doen.

En je tweede vraag: nee.
 
vind het sterk dat je iemand bestempeld van facist en dictator die zelf personen die facisten en dictators aanbidden veroordeeld...
Dat zeg jij, dat het VB facisten en dictators aanbidden. Waar je dat op basseerd weet ik niet. Het is een conservatieve Vlaams-nationalistische volkspartij, dat is voor zover ik weet toch wat anders. Elke beschuldiging die iets anders beweerd moet toch echt eerst bewezen worden. De PS echter is een ondemocratische, dictatoriale partij die zich regelmatig bezighoudt met maffia-praktijken, corruptie en vriendjespolitiek. Ze komen daarvoor genoeg in het nieuws voor het geval je dit gemist zou hebben. Nogmaals: ik vertrouw de PS nog veel minder dan het VB.


ma denk ni da het winst is voor VB, zal niet veel hebben veranderd imo...men zal het nooit weten. Denk dat ze ze op grond lagen en ingemaakt werden symbolisch meer betekent. Politiek gaat over veel meer dan dat ze zeggen eh, weet je ook dus als VB zegt dat het over de islamisering gaat is dat niet waar. Zelfs in deze topic is er weinig gepraat over de islamisering maar eerder over VB en vrijheid.
Tuurlijk wordt er gepraat over vrijheden en vrije meningsuiting. Dat is het gevolg van het hele zaakje. Als je protest tegen islamisering in de doofpot probeert te steken moet je niet verschieten dat daar reactie op komt.
 
Burgermeester Thielemans van Brussel geeft groen licht voor een anti-Amerika demonstratie op 9 september. Tegenstrijdig, want de geplande demonstratie tegen de islamisering van Europa werd verboden


Islam is een godsdienst,amerika niet!!!!
 
1. ze zijn tegen islamisering, niet islam op zichzelf.
Alleen vond ik het raar dat moslims niet welkom waren ? ? ?

2. Reden was dat het geweld zou aanlokken. Zo'n "anti-amerika" betoging ook. (misschien in mindere mate dan :D)
 
Mijn bron? Die docu die hier laatst een keer gepost is over het VB, ben te lam om hem te zoeken, dus dat moet je zelf even doen.

Hij heeft het op een documentaire gemaakt door de Walen waar onder andere bv een aanhanger van een rechtste beweging die Eriksson noemt, verdacht wordt van SS sympathieën omwille van die toevallige dubbele 's' in zijn naam..zo zit die documentaire in elkaar;)


1. ze zijn tegen islamisering, niet islam op zichzelf.
Alleen vond ik het raar dat moslims niet welkom waren ? ? ?

2. Reden was dat het geweld zou aanlokken. Zo'n "anti-amerika" betoging ook. (misschien in mindere mate dan :D)

Omdat zij een agressief volk zijn die vlug geweld bovenhalen en vermoedelijk vernielingen en dergelijke meer. (zie dagelijkes krant;) )
 
Dat zeg jij, dat het VB facisten en dictators aanbidden. Waar je dat op basseerd weet ik niet. Het is een conservatieve Vlaams-nationalistische volkspartij, dat is voor zover ik weet toch wat anders. Elke beschuldiging die iets anders beweerd moet toch echt eerst bewezen worden. De PS echter is een ondemocratische, dictatoriale partij die zich regelmatig bezighoudt met maffia-praktijken, corruptie en vriendjespolitiek. Ze komen daarvoor genoeg in het nieuws voor het geval je dit gemist zou hebben. Nogmaals: ik vertrouw de PS nog veel minder dan het VB.

je weet pertinent goed dat ze dat wel doen. Laten we nogmaals de documentaire halen waarin De winter vooraan staat met SS aanhangers:
documentaire : "la face cachee du Vlaams blok" (2004 )
Elke burgemeester zou die betoging hebben verboden.
Het was ofwel wat er nu is gebeurd ofwel een vernieling van brussel met duizenden flikken om alles te stoppen. Dat zijn jou belastingen en daar gaat al naar genoeg van naar de walen.
PS ondemocratisch en VB democratisch? Lol :) daar ga ik niet op ingaan, zegt genoeg over je.
het meest democratische zou een volledig 3talig gebied hebben en dat mensen van overal op iedereen kunnen stemmen. Dat zou democratie zijn.

Tuurlijk wordt er gepraat over vrijheden en vrije meningsuiting. Dat is het gevolg van het hele zaakje. Als je protest tegen islamisering in de doofpot probeert te steken moet je niet verschieten dat daar reactie op komt.

men moet praten over islamisering, dat zou het gevolg zijn van het hele zaakje.
Je hebt gelijk als je zegt dat ik eigenlijk niet zo moeten verschieten dat men hier weer gebruik van maakt om weer op de walen te gaan schieten.
 
Burgermeester Thielemans van Brussel geeft groen licht voor een anti-Amerika demonstratie op 9 september. Tegenstrijdig, want de geplande demonstratie tegen de islamisering van Europa werd verboden


Islam is een godsdienst,amerika niet!!!!
Your point being?
 
Back
Naar boven