MuscleMeat

Filip Dewinter opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een beetje sensatie kan nooit kwaad :)
 
Hoe kun je een nazi aanhanger nou betichten van het hebben van verstand? Tweede opmerking vandaag van jou die nergens over gaat!

Gelukkig zijn er nog mensen die de problemen wel zien, kom eens uit je grot
man
 
Daarom dat vandaag zoveel politie rondreed in Brussel.
 
Hoe kun je een nazi aanhanger nou betichten van het hebben van verstand? Tweede opmerking vandaag van jou die nergens over gaat!

pfff dat Nazi gedoe, ze hebben gewoon een punt die Islamering is gewoon een feit.
 
Zonder goede reden ? Verboden is verboden lijkt me. Ik zou ook vechten voor m'n vrijheden, no doubt, maar kans bestaat ook dat je gepakt wordt en die neem je er gewoon erbij. Achteraf moet je niet gaan janken, vind ik.

Ze wisten dat de betoging verboden was en dat ze alsog gingen voeren. Al dagen voorgepland. Dan verwacht je zo'n massale politietussenkomst. Je weet dat het verboden is en je luistert niet, dan moet je maar voelen.
Over dat 'hardhandige' optreden van flikken twijfel ik ook nog. Als je hardhandig ziet als massale arrestaties, dan ja. Maar als je opgepakt wordt, dan hou je je rustig en ga je niet verder als een aap brullen, dan maak je de situatie gewoon erger en gaan de flikken ook harder optreden.

Damn gast, het is mij al langer opgevallen dat jij EXTREEEEM links bent. Heb ik helemaal niets tegen hoor is je eigen goede recht maar je verdraait hier wel de feiten en dergelijke. Je praat van een verboden opkomst die helemaal niet verboden was. Als ik jouw uitleg steeds lees dan zou je indien morgen elke allochtoon een moord pleegt er nog een verklaring voor hebben.
Er werd hier betogen tegen de Islamering van Europa, en iets wat helemaal terecht is of niet soms??? Dit gebeurde in een land van democratie en vrije meningsuiting. Het artikel zegt genoeg in hoeverre dit in werkelijkheid is. Terwijl allochtonen dit zich wel mogen veroorloven.

Voorbeeld: kind wordt doodgereden al dan niet per ongeluk ===> Nooit geziene optocht van allochtonen met vernielingen en dergelijke.
Zoveelste Belg/Nederlander aangevallen (meestal vermoord) door allochtoon. ===> gelukkig wordt de dader aangehouden en daar blijft et bij.
 
je kunt dewinter idd beschuldigen van sensatiezucht, maar de optocht had gewoon toegestaan moeten worden. Dit is nu eenmaal een democratie.
Er moet soms toch eens verder gekeken worden dan juist naar wie aan kop van de betoging loopt.
imo zou het vlaams belang moeten worden behandeld en gerespecteerd als iedere andere vlaamse of waalse partij.
De belgische politieke goegemeente lijkt ervan overtuigd dat het vlaams belang te laten mee-regeren ogenblikkelijk zou leiden tot totaal verval van zeden en normen:roflol: onzin natuurlijk, alleen in belgië kunnen ze zo bekrompen redeneren.
Toen jürg haider aan de macht kwam in oostenrijk brak WOIII toch ook niet uit hé ;)
 
Mooi gezegd frutenier. Men begrijpt maar niet dat dit soort acties het VB alleen sterker maken, en er telkens wanneer dit gebeurd meer separatisten en VB'ers geboren worden. De Walen en Brusselaars moeten vooral zo verder doen, zeker tijdens de regeringsvorming...
 
grappig die belgen !!! hahaha

Maar het moest eens een uitgeprocedeerde vreemdeling zijn die ze naar het vliegtuig brengen.. en tegen de grond leggen als ze in arm van de begeleiders bijt !!
dan staat het landje in rep en roer ! !

Splitten dat land !! De walen zuigen jullie toch alleen maar leeg !

ik vraag mezelf af als ik de nieuws uitzendingen zie.

vraag een walloniër :
splitten ? ? NON NON NON
maar ingaan op normale vlaamse vragen : NON NON

geld kraan dichtgooien !!!
 
Mooi gezegd frutenier. Men begrijpt maar niet dat dit soort acties het VB alleen sterker maken, en er telkens wanneer dit gebeurd meer separatisten en VB'ers geboren worden. De Walen en Brusselaars moeten vooral zo verder doen, zeker tijdens de regeringsvorming...

het failliet van de walen is dat ze niet eens snappen dat ze zij zelf het deze richting laten uitgaan.
Verblind door hun eigen naïef patriottisme kunnen ze gewoon de dreiging van separatisme niet vatten.
Nu, laat ze idd maar doen, ik zal er in geen geval geen traan voor laten moesten ze het deksel op de neus krijgen:)
 
Damn gast, het is mij al langer opgevallen dat jij EXTREEEEM links bent. Heb ik helemaal niets tegen hoor is je eigen goede recht maar je verdraait hier wel de feiten en dergelijke. Je praat van een verboden opkomst die helemaal niet verboden was. Als ik jouw uitleg steeds lees dan zou je indien morgen elke allochtoon een moord pleegt er nog een verklaring voor hebben.
Er werd hier betogen tegen de Islamering van Europa, en iets wat helemaal terecht is of niet soms??? Dit gebeurde in een land van democratie en vrije meningsuiting. Het artikel zegt genoeg in hoeverre dit in werkelijkheid is. Terwijl allochtonen dit zich wel mogen veroorloven.

Voorbeeld: kind wordt doodgereden al dan niet per ongeluk ===> Nooit geziene optocht van allochtonen met vernielingen en dergelijke.
Zoveelste Belg/Nederlander aangevallen (meestal vermoord) door allochtoon. ===> gelukkig wordt de dader aangehouden en daar blijft et bij.

Lol, ik extreem links...
Alé ja zou kunnen, weet ik veel, termen zoals rechts, links interesseren me geen bal. Ik weet zelfs denk ik niet voor 100% wat die termen betekenen.
Ik denk persoonlijk van mezelf dat ik van beide een beetje heb, mja, boeie.

ontopic: Hoezo niet verboden? Alle kranten zeggen dat het een verboden betoging is. Wat ik wel van vrt nieuws gehoord heb, is dat de flikken het wel gedoogd zouden hebben als het vreedzaam zou verlopen, maar onderaan staat dan weer dat de flikken de betogers verzocht hebben om te stake met hun betoging. Dus een beetje verwarring. Btw, ik zei ook: moest het niet verboden zijn en de flikken hebben hen aangevallen zonder reden, dan was dat geen goede actie van de flikken.(ben ik nu een beetje rechts ????)


Of het terecht is of niet, maakt niet uit. Je leeft je bij de regels, punt. Wat is het nut van een wet, een reglement als je toch niet opvolgt ? Als je niet akkoord gaat met de burgemeester, dan span je maar een rechtzaak aan z'n been (dat hadden ze ook gedaan en hij heeft telkens gelijk gehad.)

Over je voorbeeld ga ik er zelfs niet op in, dat is niet ontopic.
 
Thielemans had de betoging verboden omdat hij vreesde voor rellen met de allochtone bevolking in de stad
is dat geen vorm van terreur? zowieso vind ik het een rare reden, ze gaan er dus al vanuit dat de allochtone bevolking geweld gebruikt om problemen op te lossen?

verder lijkt het recht om te demonstreren mij een belangrijk democratisch recht dat je mensen niet mag ontnemen
 
@Cyan: Hij kreeg in die rechtzaken trouwens gelijk omdat de rechters hele goede vriendjes waren met zijn partij, je wilt niet weten hoe ver de macht van de PS in Brussel en Wallonië reikt. Ik denk dat ze het heel leuk vonden om de Vlaams Belang kopstukken eens hard aan te pakken, maar ze hebben zich hiermee lelijk laten kennen, en het zal voor hen op lange termijn averechts werken, let op mijn woorden.
 
@Cyan: Hij kreeg in die rechtzaken trouwens gelijk omdat de rechters hele goede vriendjes waren met zijn partij, je wilt niet weten hoe ver de macht van de PS in Brussel en Wallonië reikt. Ik denk dat ze het heel leuk vonden om de Vlaams Belang kopstukken eens hard aan te pakken, maar ze hebben zich hiermee lelijk laten kennen, en het zal voor hen op lange termijn averechts werken, let op mijn woorden.

Leuk dan, zoveel te beter:D
Het zou natuurlijk oneerlijk zijn moesten ze 'vriendjes' zijn, maar dit neigt een beetje naar 'conspiracy'.
Of ik ben naïef, dat kan ook.



Effe offtopic: prachtige foto's zijn dit toch ook of niet ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verschrikkelijk mooi symboliek hier eigenlijk.
Oude man vecht voor zijn vrijheden, maar hij alleen kan niet tegen de orde. Hij heeft de steun van het volk nodig.
Ein volk, ein rich furdummt!:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supermooi. Echt filmisch.
 
Je hoort toch zelf ook wel hoe vaak de PS kopstukken in opspraak komen door corruptie schandalen? Dat is slechts één zijde van de medaille, er zijn ook nog heel vaak politieke benoemingen, vriendjespolitiek etc. Ik vertrouw de PS nog minder dan het VB, als ik kijk naar het verleden van beide partijen en hun leden.
 
Ik snap gewoon niet hoe dat mogelijk is omdat rechtzaken/hoven totaal onafhankelijk werken. Wat voor profijt zouden ze halen als ze de Ps zouden steunen ?

Ik zoek er niets achter(en zie ook niets), maar ik sluit ook niks uit.
 
wanneer komt de filmversie uit met Charlton Heston als filip de winter?
 
Leuk dan, zoveel te beter:D
Het zou natuurlijk oneerlijk zijn moesten ze 'vriendjes' zijn, maar dit neigt een beetje naar 'conspiracy'.
Of ik ben naïef, dat kan ook.



Effe offtopic: prachtige foto's zijn dit toch ook of niet ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verschrikkelijk mooi symboliek hier eigenlijk.
Oude man vecht voor zijn vrijheden, maar hij alleen kan niet tegen de orde. Hij heeft de steun van het volk nodig.
Ein volk, ein rich furdummt!:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supermooi. Echt filmisch.

jep, heel mooi, heb ook goed gelachen toen ik de beelden op tv zag :D
 
Back
Naar boven