Fitness Seller

Filip Dewinter vindt Koran license to kill

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
BRUSSEL - Voorman Filip Dewinter van Vlaams Belang waarschuwt dat er geen zachtaardige Europese variant van de islam bestaat.

m1cz4q5acg3p.jpg


Volgens hem is er maar één islam, die discriminatie en moord op islamafvalligen toestaat.

''De Koran is een licence to kill'', schrijft Dewinter in zijn nieuwe boek 'Inch'Allah, de islamisering van Europa' dat hij maandag in Antwerpen presenteert.

Ideologie

In zijn boek betoogt hij dat de islam ''niet enkel een godsdienst, maar ook een gevaarlijke en middeleeuwse ideologie is, die vijandig staat tegenover de basisbeginselen van onze westerse beschaving.''

''Met de sharia als leidraad discrimineren islamitische landen hun godsdienstige minderheden, worden vrouwen in de islam onderdrukt en worden islamafvalligen geïntimideerd.''

Sharia

Volgens Dewinter streven islamieten naar invoering van de sharia, de islamitische wet, in Europa. ''Radicale moslims hebben een stap-voor-stap-strategie ontwikkeld om Europa te onderwerpen aan de islam. Het einddoel van de radicale islam is duidelijk: Europa moet Eurabië worden.''

Over de moslimgemeenschappen in West-Europa schrijft hij dat ze snel groeien door vele geboortes en immigratie.

''De massa-immigratie is het paard van Troje van de islam in Europa'', aldus Dewinter.

Immigratiekraan

Europa moet volgens hem de immigratiekraan dichtdraaien, de islam terugdringen en de eigen identiteit nieuw leven inblazen. ''Wie zich niet kan en wil schikken naar de cultuur van zijn Europese gastland, hoort in onze Europese samenleving niet thuis.''

Dewinter gaat daarmee minder ver dan PVV-leider Geert Wilders. Die heeft de Koran een fascistisch boek genoemd.

Wilders vergelijkt het boek met 'Mein Kamp' van de nazileider Adolf Hitler en vindt dat het verboden moet worden.

http://www.nu.nl/algemeen/1925389/filip-dewinter-vindt-koran-license-to-kill.html

De Islamisering moet stoppen voordat het te laat is.
 
is al te laat, gaat niets meer aan gedaan worden gok ik
 
Verkiezingen staan aan de deur...zo blijkt weer :rolleyes:
 
Verkiezingen staan aan de deur...zo blijkt weer :rolleyes:

Dat is je antwoord haha, zwak. Je weet net zo goed als wij allemaal dat het 1 min voor 12 is.
 
De Islamisering moet stoppen voordat het te laat is.
tief lekker op naar de noordpool. daar zal je geen last van ze hebben.
dit soort topic's maken me atijd kwaad:mad::shoot::shoot::whip:..
zo zie je maar weer, je kan een rustige jongen behoorlijk kwaad maken als je over zijn geloof praat.
en niet aleen een rustige jongen maar ook een hele bevolkingsgroep. denk aan taliban/alqaida

maar mensen zoals jij leren het nooit:(
 
'Volgens Dewinter streven islamieten naar invoering van de sharia, de islamitische wet, in Europa. 'Radicale moslims hebben een stap-voor-stap-strategie ontwikkeld om Europa te onderwerpen aan de islam. Het einddoel van de radicale islam is duidelijk: Europa moet Eurabië worden.''

Voor Filip is iedere moslim dus een radicaal.

Kan DeWinter uitleggen hoe een minderheid de meerderheid zijn wil gaat opleggen? Zeker knoerthard doorfokken tot ze er bij neervallen? :roflol:
 
Voor Filip is iedere moslim dus een radicaal.

Kan DeWinter uitleggen hoe een minderheid de meerderheid zijn wil gaat opleggen? Zeker knoerthard doorfokken tot ze er bij neervallen? :roflol:

dat is inderdaad precies wat hij denkt
 
Dat is je antwoord haha, zwak. Je weet net zo goed als wij allemaal dat het 1 min voor 12 is.

allemaal? 't Wordt tijd voor een beetje vrede in je hart en Jezus' liefde enzo... Naastenliefde en zo. Christelijke waarden.

tief lekker op naar de noordpool. daar zal je geen last van ze hebben.
dit soort topic's maken me atijd kwaad:mad::shoot::shoot::whip:..
zo zie je maar weer, je kan een rustige jongen behoorlijk kwaad maken als je over zijn geloof praat.

Thnx for the info (binnen een paar post een stereotypering van hetgeen de TS wenst te doen geloven!) maar dat laatste uit de quote hierboven was al wel duidelijk.

Helaas staat het me vrij om te zeggen dat je geloof nonsens is.

en niet aleen een rustige jongen maar ook een hele bevolkingsgroep. denk aan taliban/alqaida

maar mensen zoals jij leren het nooit:(

Godskolere. Weet je, ik kan me voorstellen dat mensen afhaken op zo'n punt. Dit is ****ed up shit adil 18. 'Mensen leren het nooit'.

k*tGELOOF. zo. Ik heb over je geloof gepraat. Ik noem Allah een maniak en Mohammed een maffe analfabete pedofiel.

Als er iets is wat er geleerd moet worden, is dat je nu denkt: rustig blijven.

Misschien heeft Allah een PR functionaris. If so, dan is hij of dronken, of de minst geraadpleegde PR functionaris in de historie van de moderne tijd en zal 'ie vast wel tijd voor je hebben. Je hebt het nodig.
 
Zoals in elk verhaal, zit ook hier een kern van waarheid in...
 
Dat is je antwoord haha, zwak. Je weet net zo goed als wij allemaal dat het 1 min voor 12 is.

Nee, ik weet het niet 'net zo goed'. Enlighten me eens :rolleyes:

Volgens hem is er maar één islam, die discriminatie en moord op islamafvalligen toestaat.

Dit slaat toch werkelijk alles. Typerend weer voor malloten voor allerlei ongenuanceerde crap. En hun achterban is er wel ook naar....stelletje dombo's.
 
allemaal? 't Wordt tijd voor een beetje vrede in je hart en Jezus' liefde enzo... Naastenliefde en zo. Christelijke waarden.



Thnx for the info (binnen een paar post een stereotypering van hetgeen de TS wenst te doen geloven!) maar dat laatste uit de quote hierboven was al wel duidelijk.

Helaas staat het me vrij om te zeggen dat je geloof nonsens is.



Godskolere. Weet je, ik kan me voorstellen dat mensen afhaken op zo'n punt. Dit is ****ed up shit adil 18. 'Mensen leren het nooit'.

k*tGELOOF. zo. Ik heb over je geloof gepraat. Ik noem Allah een maniak en Mohammed een maffe analfabete pedofiel.

Als er iets is wat er geleerd moet worden, is dat je nu denkt: rustig blijven.

Misschien heeft Allah een PR functionaris. If so, dan is hij of dronken, of de minst geraadpleegde PR functionaris in de historie van de moderne tijd en zal 'ie vast wel tijd voor je hebben. Je hebt het nodig.


opgelucht??
 
Dewinter keurde eerst nog uitlatingen van Wilders over de Koran af, maar nu hij ziet hoe goed die uitspraken het electoraal doen in Nederland draait hij 180 graden om. Wat een doorzichtig opportunisme.

Maar goed het is natuurlijk onzin dat iedere moslim de sharia wil invoeren. Aan de andere kant worden de extreme moslims (en christenen) veel te zacht aangepakt door politiek correcte politieke elite. Vroeg of laat zullen ze de rekening gepresenteerd krijgen voor hun lafheid om de problemen te benoemen.
 
Volgens mij zijn er weinig voorstanders van radicalen (welke soort ook), maar verkiezen sommigen er voor om de gematigde groep der orthodoxen wat minder hard aan te pakken. Een radicale aanpak lokt alleen maar meer radicalisatie uit. Maar goed dat weten DeWinter en Wilders ook weer. Die leven bij het conflict en zien het liefst de islamisatie slagen. Radicalen tegen radicalen, geef ze allemaal maar de kogel.
 
tja ik vind hem toch wel de man die voor wat verandering kan zorgen in dit kleine belgenlandje... Eigen volk eerst!
 
radical-islam.jpg

Ik heb een schijthekel aan radicale moslims. Ze bombdroppen elk skatepark.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Niet te spreken over boners die ze in de kerk krijgen van kleine blonde jongetjes :rolleyes:
 
tja ik vind hem toch wel de man die voor wat verandering kan zorgen in dit kleine belgenlandje... Eigen volk eerst!

Alleen jammer dat hij zijn stemmen voor het merendeel moet halen bij types zoals jij die in wezen bitter weinig verstand hebben van politiek.

Tevens heeft hij door de loop der jaren zijn politieke standpunten en die van zijn partij zodanig moeten aanpassen en kneden dat zelf hij stilaan door de bomen het bos niet meer lijkt te zien, zo bewijst het interview van vorige week op Canvas (Terzake) alweer eens.

Politiek mag dringend een (keuze)vak worden (in categorie aardrijkskunde, geschiedenis, plastische opvoeding, fysica, chemie, etc.) zodat wat meer jongeren wat verstand krijgen over dergelijke zaken.
 
Tja, was te verwachten dat hij met zoiets uit de hoek zou komen. En dus terug meer de
extreem rechtse standpunten gaat innemen. Met lijst Dedecker en NVA zit het Vlaams
Belang in slechte papieren.
 
Back
Naar boven