XXL Nutrition

Film noire

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Ik zoek dus een redelijk filmpje in het film noire genre. Heeft iemand iets aan te raden? De meeste films in dat genre zijn wel wat oud dus misschien de opa's van dit board die iets weten.. EricR enzo...
was grapje eric:o
 
Max Payne komt dicht in de buurt?:p
 
Ja maar die zuigt en was teveel pief paf poef.
 
Winged Guardians en shhit. Dat is toch leuk?
 
ummm
are you talking about ebony pr0n?
 
Weet je wel wat een film noire is? :D

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:40 ----------

ummm
are you talking about ebony pr0n?
Nee was me iets té noire
 
Ik heb LA Noire op de ps3, kopen?
 
wat is film noire?
 
wat is film noire?

Een film noir (Frans voor 'zwarte film') is een film in de stijl en sfeer die in de eerste plaats wordt geassocieerd met misdaadfilms, waarin de hoofdfiguren in een nihilistische en existentiële wereld leven. De 'klassieke periode' van de film noir begint met John Hustons The Maltese Falcon in 1941 en eindigt met Orson Welles' Touch of Evil in 1958.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Film_noir

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 22:06 ----------

Ik zoek dus een redelijk filmpje in het film noire genre. Heeft iemand iets aan te raden? De meeste films in dat genre zijn wel wat oud dus misschien de opa's van dit board die iets weten.. EricR enzo...
was grapje eric:o

Heb er een heel mooi boek over, maar helaas geen films.
 
mijn tv heeft een 2de "AV" toestand waardoor ik elke film als film-noire kan zien

u jelly?
 
Hmmm, Mijnes vangt dan signaal van de keuken tv :(
 
LA Confidential.
 
Verdomme.. Even kijken naar L.A. Confidential dan.
Zwartwit is trouwens geen probleem trouwens maar dat spreekt wel voor zich denk ik.
 
Ja maar heb geen idee wat nou echte aanraders zouden moeten zijn.. Toch bedankt voor de trailers :D Ik ga wel even op speurtocht.
 
Back
Naar boven