Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

windows movie maker
 
das meer een pushpress :p
gewoon volgende keer je camera goed zetten!
 
das meer een pushpress :p
gewoon volgende keer je camera goed zetten!

Dat is geen push press. Ik wou hem drukken, maar had niet genoeg explosiviteit dus liet hem vallen en drukte hem meteen weer. Meer touch en go dus.
 
http://www.youtube.com/watch?v=5-pQOYkepdo

iemand enig idee hoe ik hem kan draaien? schijt vervelend zo. heb quick time pro al geprobeerd..

Zo vroeg mogelijk je hoofd onder die bar steken! Op het moment dat je wat lijkt vast te zitten (in de geslaagde poging) kan je gemakkelijk je hoofd onder de bar krijgen, en zal de rest van de press veel beter gaan.
 
Goeie squats sanca. Als enige opmerking is dat je heupen te vroeg omhoog komen en je zo een kleine GM beweging maakt. Verder goed :D
 
Ik kreeg de indruk bij de 150kg set dat de bar te hoog in de nek lag en je daarom bijna opgevouwen was in the hole. Bij de 165kg ben je stuk minder "opgevouwen" als het ware. Of is dat optisch bedrog?

Daarnaast zak je te snel waardoor je niet echt fatsoenlijk dat stretch reflex gebeuren kunt opbouwen. Hierdoor kom je moeizamer omhoog..rustiger zakken en explosief omhoog knallen wordt dan makkelijker. Zou dat snel zakken bewaren voor speed reps op lichtere gewichten.

Dat de heupen eerder omhoog komen komt ook vanwege het te snel zakken denk ik. Dan moet je elders de kracht vandaan toveren om omhoog te komen. Velen drukken dan (on)bewust eerst met hun onderrug het gewicht weer in beweging voordat de benen de rest weer doen. En dat kan weer later problemen geven met de onderste wervels.

Zie nu met de 150kg dat je wellicht te breed staat. Je rechter knie wilt naar binnen duiken. Zoals je de benen hebt staan bij het unracken staan ze rond schouder breedte. Dat is breed genoeg en kun je de knieen makkelijker naar buiten duwen dan wanneer je soort sumo-stance hanteerd en die krengen automatisch naar binnen willen.

Verder ziet het er goed uit qua diepte :D
 
Laatst bewerkt:
Zo vroeg mogelijk je hoofd onder die bar steken! Op het moment dat je wat lijkt vast te zitten (in de geslaagde poging) kan je gemakkelijk je hoofd onder de bar krijgen, en zal de rest van de press veel beter gaan.

Oke, thanks, concurrent! Alhoewel ik jou niet als concurrent hoef te beschouwen, je gaat toch veel hoger eindigen. :o:D
 
Back
Naar boven