Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Ik had 100 met (een klein beetje) ruimte over met 3x90, dus als je een beetje goed bent in pieken zit je er sowieso al boven.
 
Ik had 100 met (een klein beetje) ruimte over met 3x90, dus als je een beetje goed bent in pieken zit je er sowieso al boven.

Vandaag 3x90, 4x90 en nog een keer 3x90... Dus qua volume heb ik wel het idee de 100kg al aan te kunnen. Maar eerst maar eens doen...
 
Het was geen aanval hoor Moatj'n :klink:

Nee, zo had ik het ook niet gezien hoor.
Ik heb wel even gezocht natuurlijk.
Je knieën "overdreven" achter je tenen laten zou last in je heupen en onderrug kunnen veroorzaken dus.
Het blijft natuurlijk wel zo dat je de knieën minder ver hoeft te buigen om op diepte te komen in een wedstrijd Squat.
Ach, ik Squat toch niet! :D
 
heel sterk Dennis! Maar waarom pak je niet gewoon wat 2-5 reppers met een zwaarder gewicht?
sorry voor de late reactie:P
een paar weken terug pakte ik op 80kg 9 reps max, nu 3 meer.
Was gewoon om te kijken of ik vordering maakte.
En de volgende keer verhoog ik idd het gewicht naar 90 of zo.
 
het ziet eruit alsof je bekken flink kantelt, heb je daar nooit last van gehad? flink sterk natuurlijk wel :D

Nee heb er nog nooit last van gehad heb Wim er ook nog nooit over gehoord.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Is dat met pakkie of draag je gewoon graag spandex hot pants?

Nee is gewoon een pak
 
nice Jitse, je had volgens mij ook al een paar trainingsfilmpjes waar je zo ****ing snel met die stones was
 
nice Jitse, je had volgens mij ook al een paar trainingsfilmpjes waar je zo ****ing snel met die stones was


tnx:) uhh geen idee dit is wel mn PR nu. Heb wel wat trainingsfilmpjes van reps met 120 of de 170 zonder hars
 
oja dan zal het die 170 zonder hars wel zijn geweest waar ik aan dacht :)
 
Eigenlijk moet je ten alle tijden zo squaten, helaas zijn de meeste mensen daar te gay voor.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZ7rnHc-D58

QUOTE]

Ik vind dat ie ook wel veel uit zijn rug haalt halverwege de beweging, ik hou er meer van om naar achteren te gaan zitten om meer gebruik te maken van de posterior chain, maar ieder moet weten wat lekker voor hem is.
 
tjok haalt juist veel meer uit z'n benen, m.n. quads, op deze manier en niet uit z'n rug
 
Eigenlijk moet je ten alle tijden zo squaten, helaas zijn de meeste mensen daar te gay voor.

Voor de haat over m'n spandex. Ik voel me extra geil zo.

grappig dat je mensen verwijt te gay te zijn terwijl jij degene in spandex bent Daniel :D
 
als je goed kijkt zie je hem wel heel even naar voren zakken. maar hij haal heel veel uit zijn benen. veel meer als mij :p
 
grappig dat je mensen verwijt te gay te zijn terwijl jij degene in spandex bent Daniel :D
Wat is er gay aan spandex dan? Niels draagt zelfs nagellak en houdt nog van de vrouwtjes. Je moet doen wat je moet doen!!!
 
Wat is er gay aan spandex dan? Niels draagt zelfs nagellak en houdt nog van de vrouwtjes. Je moet doen wat je moet doen!!!

Waarom wordt altijd mijn naam genoemd als het over gayheid gaat?
Overigens heb ik ook zon sexy strak broekje, it makes your glutes pop out!
 
Waarom wordt altijd mijn naam genoemd als het over gayheid gaat?
Overigens heb ik ook zon sexy strak broekje, it makes your glutes pop out!

Beetje jammer weer Niels. Eerst vragen waarom om dan vervolgens met zo'n opmerking het beeld weer te bevestigen.


:roflol:
 
Paradoxale post van mij.

Overigens ben jij er weer als de kippen bij als het over mij en mijn coïtusuele geaardheid gaat :rolleyes:
 
Back
Naar boven