MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Sterk !!

(inb4 mensen die gaan zeggen dat het te hoog is)
 
Check die dude met rood shirt mirin
 
Jesus dude, ga eens rustig op dat bankje zitten.
 
Heel sterk, dikke proficiat met de mijlpaal!
 
200kg? gaat te ver
 
Nice Sanne en Niels!!
 
bruut sterk niels!
 
Er komen sterke deadlifts voorbij hier!!
 

Te hoog is niet zo interessant, wat IMHO zorgwekkender is, is dat je door je uitvoering elke toegevoegde waarde van de boxsquat de deur uit bonjourt. De boxsquat is er juist om goed naar achteren te gaan zitten en vanuit zitende positie veel glute en heup activernig te gebruiken.
Je kont komt ongeveer 2 cm naar achteren over de hele beweging. Focus op eerst kont naar achteren, dan naar beneden. Je zakt direct je knieën in, die dus ook voornamelijk naar voren komen ipv je kont naar achteren. Snie goed voor je knieën nie...


---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Woooooooooooooooooooooooooottt


http://www.youtube.com/watch?v=BbCwUBe6OlU

200 kg deadlif! Sanne very happy! :D

Goeie grijns :D

Nice!
 
@Anton daar ben ik het niet mee eens. Jij gaat van de klassieke Amerikaanse box squat uit. Ik trainde zondag met Remco samen en deed deze oefening juist zoals je een normale squat zou doen. Soort van variant op een gewone pauze squat dus.
Enige wat ik vind en toen ook al zei, maar dat weet die al is dat die onderin spanning verliest. Maarja is verder ook geen speciaal doel voor een kogelstoter.

Hij squat trouwens ook highbar en vrij smal, dus naar achter zitten zou sowieso niet werken.


Sterke lifts Sanne en Niels!
 
Back
Naar boven