AndroidHealthClinic

Filmpje ? Injecteren

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hey forumleden.

Heeft iemand een filmpje dat iemand injecteert ? Het liefst ééntje van een bil injectie. Dat filmpje van die biceps inject is ook wel goed (die gozer met dat Organon shirtje). www.spotinjections.com is offline dus hoop dat iemand anders een filmpje heeft.
 
Jimbo zei:
Hey forumleden.

Heeft iemand een filmpje dat iemand injecteert ? Het liefst ééntje van een bil injectie. Dat filmpje van die biceps inject is ook wel goed (die gozer met dat Organon shirtje). www.spotinjections.com is offline dus hoop dat iemand anders een filmpje heeft.


why? it aint rocketscience bro. Gewoon indraaien zodat je je bil goed ziet, vervolgens zetten. rustig leegdrukken. Niks aan. t hoeft niet zo nauwkeurig hoor, je moet wel heel gek doen wil je in je bil die zenuw raken.

benen/biceps is een ander verhaal.
 
Hey Jimbo, jij bent toch degene die altijd verontrustende berichten over de nadelen van as-gebruik post, en je hebt wel altijd commentaar van hoe slecht het al niet is, en bla bla...

En intussen ben jij gretig aan het informeren over het gebruik van Anabolen.

Dus...hoe zit dat bro? :D
 
Levrone@ zei:
Hey Jimbo, jij bent toch degene die altijd verontrustende berichten over de nadelen van as-gebruik post, en je hebt wel altijd commentaar van hoe slecht het al niet is, en bla bla...

En intussen ben jij gretig aan het informeren over het gebruik van Anabolen.

Dus...hoe zit dat bro? :D

Ik anti-AS ??? Op welke wereld heb jij geleefd ? :D En commentaar over hoe slecht het wel niet is ? Nou dus echt niet he ... ik zie er hoofdzakelijk voordelen in en daar zal ik ook goed gebruik van maken (hint).

Af en toe post ik wel eens artikelen over extreme bijwerking gevallen en adviseer ik mensen/gebruikers die er niet meer echt uitkomen. Verder probeer ik mijn kennis mbt AS goed up to date te houden en een goed fysiek op te bouwen.

En ik informeer over zoeen filmpje omdat ik dat nog niet ben tegengekomen dus raad eens welk filmpje van mij in de injectie sticky komt .... :D Precies Jimbo zn ass met mooi groot kruis erop en naald erin :p
 
Jimbo zei:
ik informeer over zoeen filmpje omdat ik dat nog niet ben tegengekomen dus raad eens welk filmpje van mij in de injectie sticky komt .... :D Precies Jimbo zn ass met mooi groot kruis erop en naald erin :p

we zijn benieuwd :D
 
Ik weet niet of ik jouw kont wel wil zien Jimbo :D
Ook al teken je dr nog zo'n mooi kruis op.

Maar had al gehoord dat in je achterste spuiten minder lastig is dan in je bovenarm, heb dr met deca nog wel flink last van gehad...spier werd keihard en voelde ook niet echt fijn.
 
Dboll zei:
Ik weet niet of ik jouw kont wel wil zien Jimbo :D
Ook al teken je dr nog zo'n mooi kruis op.

Maar had al gehoord dat in je achterste spuiten minder lastig is dan in je bovenarm, heb dr met deca nog wel flink last van gehad...spier werd keihard en voelde ook niet echt fijn.

Ik weet dat in je bil injecteren het makkelijkst is ja. Maar er heeft hier een tijd geleden een filmpje online gestaan met een filmpje dat iemand in zn biceps injecteert. Wil dat filmpje hebben voor mijn privé verzameling. Zelf injecteren in de biceps? Nee hoor, niet nodig of toch maar aan de synthol ;)
 
neee kan de kont van purple geen model zijn voor de injectie ? :P
 
Die Ryu heeft nog wellis ideeen :D
 
Idd mensen...beste id dat ik tot dusver heb gehoord.
 
Back
Naar boven