AndroidHealthClinic

Filmpje over bodybuilding voor schoolproject (training + posing)

Bezoekers in dit topic

k3lv1n2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
316
Waardering
7
Heey Mensen

Ik heb voor iemands project over bodybuilding in een filmpje gespeeld.
Ik heb er zelf een montage van gemaakt, in de trant van een soort motivation video.
De rechten van de video liggen bij Carole Meijers.
Dit is opgenomen aan het einde van mijn Off-season. Dus verwacht geen sub-zero vetpercentage.
bijgevoegd een foto van mijn benen aangezien jullie ook graag benen zien, en mijn benen wel voorbijflitsen maar niet genoeg om een impressie te krijgen.

Enjoy let me know what you think!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=bGEFMt9Mgck

p.s als ik mijn vet laag genoeg krijg doe ik mee met de contest dit jaar.

verder currentstats

1.70m(nog steeds)
gewicht (72,5kg)
BF?? take a guess.

z35a9.jpg
 
rechten van de vid is van ... :roflol: wie gaat er nou wat jatten uit je filmpje man
 
Je fysiek is wel goed, maar zelf zou ik er nog geen motivatiefilmpje mee durven maken dat iedereen kan bekijken.
 
Je fysiek is wel goed, maar zelf zou ik er nog geen motivatiefilmpje mee durven maken dat iedereen kan bekijken.


Why not? Ik bedoel het was fun...en btw ik schaam me niet voor me fysiek...Ik zei in de trant van niet dat het een motivatievideo is. Ik heb er met plezier aan meegewerkt, en ja ik ben geen pro(zal ik ooit niet worden) Maar ik bedoel iedereen is bezig met media. Of ik nou foto's plaats of ik heb toevallig een filmpje what's the diffrence?
 
Iedereen zou een filmpje van zichzelf moeten hebben !
Geweldig om te hebben, helemaal om over een paar jaar nog eens terug te zien als je weer wat verder bent.

Well done !
 
zet meteen haar pic er even bij als ze zo graag bekendheid wilt :cool:
Haha...zij heeft het gefilmd, en mocht het gebruiken op voorwaarde dat waar ik het "Publiceer" ik haar naam moet vermelden. Ik denk niet dat ze een foto ook erbij wil hebben haha! Maar ja dat heb je met die mensen van de kunstacedemie. Die willen niet dat je met hun werk gaat pronken. Schijnbaar heel belangrijk in die wereld. Tja ik vond leuk dat ik het materiaal kon gebruiken. Ik zie altijd van die filmpjes. En ik denk laat ik zelf ook maar eens wat proberen. Weer eens wat anders dan altijd van die stilstaande foto's. Die je tevens zo kunt neerzetten dat je stukken beter uit komt(belichting ect). Een video is lekker faceforward.
 
Netjes!
Vergt veel lef om daar in je onderbroek staan te poseren in een filmpje :p
 
Lol je gezicht lijkt precies op een vriend van me.
 
Vet :)
 
Heey Mensen

Ik heb voor iemands project over bodybuilding in een filmpje gespeeld.
Ik heb er zelf een montage van gemaakt, in de trant van een soort motivation video.
De rechten van de video liggen bij Carole Meijers.
Dit is opgenomen aan het einde van mijn Off-season. Dus verwacht geen sub-zero vetpercentage.
bijgevoegd een foto van mijn benen aangezien jullie ook graag benen zien, en mijn benen wel voorbijflitsen maar niet genoeg om een impressie te krijgen.

Enjoy let me know what you think!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=bGEFMt9Mgck

p.s als ik mijn vet laag genoeg krijg doe ik mee met de contest dit jaar.

verder currentstats

1.70m(nog steeds)
gewicht (72,5kg)
BF?? take a guess.

z35a9.jpg

Kick filmpje! Je had 'm in Rotterdam waar je wel 'ns traint moeten opnemen man ;)
 
Kick filmpje! Je had 'm in Rotterdam waar je wel 'ns traint moeten opnemen man ;)

Thanks man! Ik train daar al een tijdje niet meer. Ik was voor een stage naar Rotterdam tot januari 2013. Woon nu weer in limboland haha!
 
Goed filmpje, Gym ziet er ook nice uit :)
 
Not a single deadlift, squat or benchpress was seen that day.
 
Om eerlijk te zijn vind ik het filmpje maar saai

no hate

Je fysiek is gewoon goed.
 
Back
Naar boven