Fitness Seller

Filmpje over doping en BB

Bezoekers in dit topic

Maar is die Rico ook echt naturel?:tanden:
 
Leuk filmpje, maar wel heel politiek correcte BS bodybuilding dit.
 
bodybuilden zonder aas = einde van bbing.
 
Wim jonkman: Waar is die liefde voor je lichaam en gezondheid?

Zit zelf aan het begin van de video lekker een paar peukies te klaren. Juist ja


hypocriet gedoe dit.
 
Peukie moet kunnen;-)
 
Het is een filmpje van eigen kracht....

Die willen doping gebruik tegengaan natuurlijk en hebben bekende namen binnen de sport benaderd, daarna is t knippen en plakken om neer te zetten wat EIGEN KRACHT wil uitstralen.
 
Ik snap het punt over de "freaks" in de grote wedstrijden wel. Maar dat is toch niet waar de gemiddelde aas gebruiker voor gaat.

En Rico is wel full natty brah?
 
Ik kan me er grotendeels zeker in vinden.
Gewoon lekker een natuurlijk fysiek opbouwen.

Inderdaad degenen die dat zwaar opgepompte mooi vinden is echt maar een select groepje.
Wat overigens hun goed recht is hoor, leven en laten leven.

Er is mijns inziens echt een beeld / karikatuur ontstaan van wat deze sport eigenlijk is.
 
Verdomme wat een slecht filmpje :roflol:

Voor een deel klopt het wel; er zijn inderdaad veel te veel onwetenden die zich niet in de sport verdiepen, noch in de middelen die ze tot zich nemen. Maar om alles nu over een kam te scheren :o
 
Ik kan me er grotendeels zeker in vinden.
Gewoon lekker een natuurlijk fysiek opbouwen.

Inderdaad degenen die dat zwaar opgepompte mooi vinden is echt maar een select groepje.
Wat overigens hun goed recht is hoor, leven en laten leven.

Er is mijns inziens echt een beeld / karikatuur ontstaan van wat deze sport eigenlijk is.

Ik snap niet wat jij dan in deze sectie te zoeken hebt?
 
Wat een irritant stelletje zelf ingenomen kuttenkoppen zijn die gasten :o
 
Haha kocht me eerste potje ECA bij harry op zijn advies. Vond altijd wel toffe kerel maar beetje hypocriet nu. Halve flexchallenge zit aan de roids en ze verkopen het zelf:o
 
Hansie houdt zich hier nog enigszins in.
 
Tering wat irritant als er iemand in je nek je reps staat te tellen :roflol: Waar slaat dat op.
 
Back
Naar boven