XXL Nutrition

filmpje over hoe te injecteren?

Bezoekers in dit topic

axestream zei:
We have found that the file is related to the following subjects:
Dating service, online dating


:scratch:




:D Niet door mij Axe:D
 
goed filmpje,BEN JIJ DAT??? je bent ouder dan ik dacht. :)

er word echter niet IM ingespoten...is het dan op dezelfde wijze als bij het filmpje?ik dacht altijd dat het meer naar de zijkant moet zijn...
 
Ironmind zei:
Ik heb nog nooit in bil gespuiten (behalve mn meid:D), maar lijkt me zoiezo lastiger..
Maar been is ook pijnlijk (soms 2 dagen moeilijk lopen!) aangezien je bil een grotere spier is, lijkt het me dat het daar minder zeer doet?!

Heeeee gab, ik zelf vond het injecteren in de bil het beste, inderdaad een grote spier. Het ''beurse'' gevoel is nu weg dus blijf ik in de bil injecteren.
 
confiance zei:
Heeeee gab, ik zelf vond het injecteren in de bil het beste, inderdaad een grote spier. Het ''beurse'' gevoel is nu weg dus blijf ik in de bil injecteren.

Je moest er gewoon even aan wennen! :D
Na je kuur ga je het nog missen :P

Maar volgende keer ga ik ook eens de bil-ject proberen..
Heb al 2 kuurtjes in de benen gegooid, puur omdat het gemakkelijker leek, maar volgens mij is het even 'pielen' en de onhandigheid is vaardigheid geworden..
 
moet je die spuit er zo inrammen? ik dacht dat het traag moest gebeuren? ook in je reet?
 
ik heb altijd geweten,hoe sneller je het doet hoe minder pijn achteraf...of het waar is weet ik niet,ik durf niet traag te doen,ik wil niet dat het nog meer pijn gaat doen :D
 
loll, ik heb mijn vriendin hier juist de eerste laten zetten. deed geen zeer, maar dat kan nog komen natuurlijk eh:p
 
Zo groot wastie vent in het filmpje niet.
 
Injecteren ze hier nou met dezelfde naald die gebruikt is voor het optrekken van het spul uit de vail :eek: :eek:
 
DavyO zei:
Injecteren ze hier nou met dezelfde naald die gebruikt is voor het optrekken van het spul uit de vail :eek: :eek:

Viel mij ook op.
 
DavyO zei:
Injecteren ze hier nou met dezelfde naald die gebruikt is voor het optrekken van het spul uit de vail :eek: :eek:

Is helemaal niet erg.
 
DavyO zei:
Injecteren ze hier nou met dezelfde naald die gebruikt is voor het optrekken van het spul uit de vail :eek: :eek:

No, no, no, :finger: . Dat, doe ik dus niet. Ik wissel netjes van naald voordat ik injecteer. Voorzichtigheid voor alles!!!!
 
Voor het optrekken van 'het spul' uit de vail, gebruik je toch geen naald? Gewoon spuit zonder naald spul opzuigen, vervolgens naald erop en injecteren...toch?
Filmpje on ik toruwens niet zien. Ik dacht toch dat ik alles af kon spelen. Vreemd...
 
Alessandro zei:
Voor het optrekken van 'het spul' uit de vail, gebruik je toch geen naald? Gewoon spuit zonder naald spul opzuigen, vervolgens naald erop en injecteren...toch?
...

tuurlijk wel, je trekt toch niet zonder naald op uit een vial:rolleyes:
 
allesandro heeft waarschijnlijk van die flesjes die je moet breken zoals de ampullen van B-12 die kan je idd zonder naald optrekken,maar zie je spuit nog niet zo door het rubbertje te steken van een testo vial... :roflol:
 
Back
Naar boven