Fitness Seller

Filmpje van bicep training

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
Gister tijdens de training filmpje gemaakt :D

YouTube - Bicep Training


Had ook foto gemaakt ma die was mislukt door slechte belichting, dus maak binnenkort weer nieuwe.
Ben momenteel aan het cutten zal nu rond de 10% zitten.
doel is om rond de 6% te zitten voor de zomer :)

Stats:
21 jaar
1.74m
74 KG


*Edit*

Let niet op mijn gekreun :D
 
Biceps en borst zien er heel goed uit!

Maar als ik iemand in mijn fitness zo zou horen kreunen voor een filmpje zou ik toch eens goed hard lachen :)
 
Biceps en borst zien er heel goed uit!

Maar als ik iemand in mijn fitness zo zou horen kreunen voor een filmpje zou ik toch eens goed hard lachen :)

thx :D
ja met dat kreunen :rolleyes: is all1 als het zwaar wordt:P was niet speciaal voor dat filmpje :roflol:
 
nice,wat meten die guns?
 
Animal
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice, leuke gym lijkt het :) en die dumbbells hebben wij ook :D
 
Is wel lachu...

Das niet op jou persoonlijk, verder maar het valt mij op dat vele van ons het leuk vinden om in zo'n strak shirtje te trainen. Ik vind dat helemaal niks.

Ik train liever in een groote xxl shirt.

Ziet er wel cool uit die sportschool, waar is het? Vertel eens wat er allemaal staat? Hoever gaan de dumbbells
 
cheater :D

oh dus jij bent er zo een met zo'n strak shirtje die je trainingsmaatje moet uitdoen na de training ;)
ik zou me wel rot lachen als ik zo iemand zou horen kreunen tijdens een bicep setje :p maar daar los van heb je goeie biceps!
 
Gewoon door knallen....ondanks je strakke shirt :D
Heb er zelf ook 1 maar voel me toch altijd een beetje opgepropt in zo'n ding.....

OT:

:thumbs:
 
Is wel lachu...

Das niet op jou persoonlijk, verder maar het valt mij op dat vele van ons het leuk vinden om in zo'n strak shirtje te trainen. Ik vind dat helemaal niks.

Ik train liever in een groote xxl shirt.

Ziet er wel cool uit die sportschool, waar is het? Vertel eens wat er allemaal staat? Hoever gaan de dumbbells

is zoon shirt van nike dat ademt, zit egt super lekker want trainde eerst ook altijd in xxl shirts ma vind dit tog beter.

first class gym heet die sportschool en ligt in heerlen, er staat eigenlijk alles wat je nodig hebt dus ook een squatrek en de dumbbells gaan tot 50 KG.
het is niet echt een hardcore gym maar het scheelt niet veel.
 
cheater :D

oh dus jij bent er zo een met zo'n strak shirtje die je trainingsmaatje moet uitdoen na de training ;)
ik zou me wel rot lachen als ik zo iemand zou horen kreunen tijdens een bicep setje :p maar daar los van heb je goeie biceps!

hahaha nee krijg hem zelf wel uit :P
 
Ziet er goed uit man!

Verdere stats?
 
Btw, over dat gekreun

Ik schreeuw ook hoor, lekker ****ing boeiend :D

Als je niet hoeft te kreunen dan train je niet zwaar genoeg!
 
Als je zo'n shirt nog past ben je niet hardcore genoeg ;)

Maargoed, massive 14 [16 anders?] kg curls... je gaat de goede kant op :thumb:


je andere filmpje is ook leuk btw.:roflol:
 
Back
Naar boven