Fitness Seller

Filmpje van Klaus Doring en musculaire wonderkind Richard Sandrak

Bezoekers in dit topic

Ja dat is het gekke van die lui, ook Klaus Kaak schijnt verstand van zaken te hebben.
Misschien ligt het aan de naam Klaus.
 
Mars zei:
Ja dat is het gekke van die lui, ook Klaus Kaak schijnt verstand van zaken te hebben.
Misschien ligt het aan de naam Klaus.

Zijn kennis trek ik in twijfel!
Waarom als hij zoveel weet, weet hij ook dat Synthol niet het juiste product is om te injecten!
Als hij zoveel kennis heeft weet hij ook geen goed schema op te stellen dat werkt voor hem en zo betere resultaten kan halen ( dan dit )!
Wat hij niet doorheeft is dat hij denkt dat mensen bewondering hebben voor hem vanwege zijn grote armen, maar het is puur medelijden wat de mensen hebben met hem!
Door people zoals hem is de olie prijs nu gestegen :D tot ruim 60$ per vat ;)
 
big kelvin zei:
Ja ja synthol is geen aas en heeft niks met bb te maken en hij is echt wel een synthol guru.

En het feit dat de man synthol in zn lichaam spuit, heeft ook niks te maken met het feit dat hij nog best veel van aas/bb kan weten :o
 
ReyMysterio zei:
Zijn kennis trek ik in twijfel!
Waarom als hij zoveel weet, weet hij ook dat Synthol niet het juiste product is om te injecten!
Als hij zoveel kennis heeft weet hij ook geen goed schema op te stellen dat werkt voor hem en zo betere resultaten kan halen ( dan dit )!
Wat hij niet doorheeft is dat hij denkt dat mensen bewondering hebben voor hem vanwege zijn grote armen, maar het is puur medelijden wat de mensen hebben met hem!
Door people zoals hem is de olie prijs nu gestegen :D tot ruim 60$ per vat ;)


Waarom loop/rij je door rood als je weet dat het niet goed is? Soms doen we dingen die ons oke lijken maar niet oke zijn.
 
ReyMysterio zei:
Zijn kennis trek ik in twijfel!
Waarom als hij zoveel weet, weet hij ook dat Synthol niet het juiste product is om te injecten!
Als hij zoveel kennis heeft weet hij ook geen goed schema op te stellen dat werkt voor hem en zo betere resultaten kan halen ( dan dit )!
Wat hij niet doorheeft is dat hij denkt dat mensen bewondering hebben voor hem vanwege zijn grote armen, maar het is puur medelijden wat de mensen hebben met hem!
Door people zoals hem is de olie prijs nu gestegen :D tot ruim 60$ per vat ;)

Dat is gewoon bullcrap, er zijn ook mensen die een kronkel in hun kop hebben maar toch enorm veel verstand van iets hebben.
Hij ziet het waarschijnlijk als mooi.
 
Mars zei:
Dat is gewoon bullcrap, er zijn ook mensen die een kronkel in hun kop hebben maar toch enorm veel verstand van iets hebben.
Hij ziet het waarschijnlijk als mooi.

Dan heeft hij een beste kronkel!
Je ziet toch zelf wel dat het er niet uitziet?
 
ReyMysterio zei:
Dan heeft hij een beste kronkel!
Je ziet toch zelf wel dat het er niet uitziet?

Zolang Klaus de toekomst van bodybuilding bepaalt doet onze mening er niet toe.
 
Het is net als met gregg valentino, die mensen doen gewoon alles om een freak te worden, mooi of lelijk maakt dan niet uit.
 
Mars zei:
Zolang Klaus de toekomst van bodybuilding bepaalt doet onze mening er niet toe.


hahahaha die is goed ouwe. :D
 
Haha, die klaus moet ergens anders dan in z'n biceps een spuitje krijgen. Ik had hem al gezien op ergogenics. Ben wel benieuwd wat zijn biceps stats zijn, zou ie meer dan 25 kilo curlen?
 
Zelda zei:
Haha, die klaus moet ergens anders dan in z'n biceps een spuitje krijgen. Ik had hem al gezien op ergogenics. Ben wel benieuwd wat zijn biceps stats zijn, zou ie meer dan 25 kilo curlen?


volgens mij kan ie niet eens 20 kg kilo curlen.
 
Stop de haat en jaloerzie.
Klaus warmt op met gewichten waar Coleman zijn laatste set mee doet.
Hij is niet alleen enorm huge maar ook nog eens buitenaards sterk.
 
Mars zei:
Stop de haat en jaloerzie.
Klaus warmt op met gewichten waar Coleman zijn laatste set mee doet.
Hij is niet alleen enorm huge maar ook nog eens buitenaards sterk.


is dit een joke ofsow? ik zag em in dat filmpje liften met 1 kg dumbbells. en duh natuurlijk is ie huge met een ton liter gespoten synthol in je borst en armen met een pleister erop ???
 
firedsoul zei:
is dit een joke ofsow? ik zag em in dat filmpje liften met 1 kg dumbbells. en duh natuurlijk is ie huge met een ton liter gespoten synthol in je borst en armen met een pleister erop ???

Die 1 kilo gewichtjes waren gewoon voor de grap omdat hij normaal bekend staat om zijn freaky dumbbell curls.
 
firedsoul zei:
is dit een joke ofsow? ik zag em in dat filmpje liften met 1 kg dumbbells. en duh natuurlijk is ie huge met een ton liter gespoten synthol in je borst en armen met een pleister erop ???

Verklaar de uitdrukking Ton Liter eens als je wil :roflol:
 
Mars zei:
Die 1 kilo gewichtjes waren gewoon voor de grap omdat hij normaal bekend staat om zijn freaky dumbbell curls.

Hij is en kan niet sterk zijn want van olie wordt je niet sterker en de meeste bber's zijn sterker dan hij ooit zal worden en hij is niet huge want als hij dat is is raymond van barneveld het ook net zo vet.Geen lijnen geen vorm gewoon ZIELIG om er zo bij te lopen mafkees dat het is geen respect voor dat heeft niks met sport te maken.
 
Klaus is gewoon een schande voor de sport en tevens rijp voor een psychiater.
 
Sinds wanneer is pure muscle tisue synthol?

Ze massa oogt alleen een beetje vreemd omdat Klaus een nieuwe standaart heeft gezet in de sport.
 
Back
Naar boven