XXL Nutrition

Filmpje van Klaus Doring en musculaire wonderkind Richard Sandrak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mars zei:
Sinds wanneer is pure muscle tisue synthol?

Ze massa oogt alleen een beetje vreemd omdat Klaus een nieuwe standaart heeft gezet in de sport.


:rolleyes: ik hoop echt dat je een grapje maakt.
 
Ja Brolly en het is zo voor de hand liggend ook nog is.
Deze grap is al zijn 4e leventje ingegaan loll.
 
Jaja mars en nu snel terugkrabbelen dat het een grapje van je was ;)
 
Ik kan nu moeilijk terug nog ;)
 
Jah even een topic kick maar dit was toch wel het vermelden waard dacht ik. Ik zag deze week onze grote vriend Klaus gewoon in onze sportschool! Yeah! Hij had helaas een trui aan maar het was behoorlijk duidelijk dat hij 'dikke' armen had. Whehehe.
 
Haha ja joh? sprak hij duits dan?
 
Mars zei:
Haha ja joh? sprak hij duits dan?


Ik heb hem niet gesproken of zo. Maar ik liep net de zaal binnen en toen kwam hij de kleedkamer uit. Dus ik kon ook niet ff goed de kans nemen om hem te analyseren. Daarna zat hij bij de bar en ben ik nog even 'mijn flesje gaan vullen', maar ook toen kon ik hem dus niet makkelijk bekijken. Maar ik wist al dat hij wel eens in de gym kwam omdat hij een maatje is van de eigenaar van onze sportschool.
 
Wat een mooi filmpje zeg. Die gast, wat een tieten en die buik:D en dieverhouding boven/onderarm, schitterend.

En die richard Sandrak is ook wel een geinig joch, alleen zou hij meer AAs moeten hebben en flink aan de slin, hgh en igf-1 want genen heeft hij wel maar het ontbreekt hem aan juice!
 
Ik ben bang dat Sandrak al het één en ander is toegediend.
 
ah....onze Klaus:)
aka Mr Synthol:D
 
Kan het filmpje niet downen... jammer :(
 
Ziet er niet uit en dat wijf ook niet :)

Die gozer loopt toch heel erg voor gek of nie?
 
Back
Naar boven