XXL Nutrition

Filmpje van mijzelf

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weeg je echt 67 kg? Lijkt me eerder richting 50 te zijn :p
 
Toch nu al legendarisch dit filmpje.
 
goed bezig man, als ik eerlijk ben zie je eruit als 85 kilo ipv 67
 
ja als niemand je afkraakt dan doe ik dat wel even hoor

1. Je hebt echt een lelijke kop.
2. Je voert de oefening echt klote uit met te zwaar gewicht en teveel reps.
Zo moet die. Jij slingert ze meer de lucht in dan dat je je spieren het werk laat doen.
DBCurl.gif

3. Ga geen filmpjes posten als je armen geen 40+ cm zijn maar 20cm.
4. Nowaiiii dat jij 67kg oid bent :roflol:
5. Delete je account en lees mee als gast zodat je niet gebashed kan worden na deze vernedering.
6. Je locatie 'bij ronnie op visite' is niet grappig, waarschijnlijk lachen alleen wesking en sniperx om die ongein.
 
BEEST!

Trek je niets aan van de comments hoor, iedereen is gewoon f*cking jaloers op je huge guns! ;)
 
Slechte uitvoering, wel buff
 
Bekijk het van de positieve kant:

- Hij is pas 14, velen van ons zouden willen dat ze op die leeftijd waren begonnen.
- Hij heeft dit forum gevonden, dus hij kan hier veel lezen en leren.

Deze jongen af te gaan zeiken heeft geen zin. We kunnen hem beter tips gaan geven,zodat hij het op de goede manier doet.
 
RUG RECHT. trouwens ga naar een sportschool man daar word je wat minder beledigt dan op een BB forum.
 
vet filmpje, ik moest echt lachen @ 2minuut 17sec. haha:)

Als we dit serieus moeten nemen luister naar Yoshuba.

hahaha check da stukje van 2,17 tot 2,20:D

mooi filmpje maat als er geen gewichten bij zaten zou ik denken dat je aan het dansen bent:p
 
RUG RECHT. trouwens ga naar een sportschool man daar word je wat minder beledigt dan op een BB forum.
denk je? :roflol:

ja als niemand je afkraakt dan doe ik dat wel even hoor

1. Je hebt echt een lelijke kop.
2. Je voert de oefening echt klote uit met te zwaar gewicht en teveel reps.
Zo moet die. Jij slingert ze meer de lucht in dan dat je je spieren het werk laat doen.
DBCurl.gif

3. Ga geen filmpjes posten als je armen geen 40+ cm zijn maar 20cm.
4. Nowaiiii dat jij 67kg oid bent :roflol:
5. Delete je account en lees mee als gast zodat je niet gebashed kan worden na deze vernedering.
6. Je locatie 'bij ronnie op visite' is niet grappig, waarschijnlijk lachen alleen wesking en sniperx om die ongein.
:roflol::roflol:
 
hahahahaaaaaaaa lol:D
 
Heb je filmpje nu maar ff afgekeken aangezien ik zoveel positieve reacties zag.

Je bent wel een deugnietje eh; liegen over je gewicht en omtrek armen...hihihihi. Verder was het inderdaad een goed idee om ons even een close up te gunnen van je armen, kheb namelijk de hele tijd naar 2 swingende DB's zitten staren totdat ik uiteindelijk je armpjes in beeld kreeg bij de close up.
 
:clown: KA-POT-LA-CHE

Maar euhm TS: Je bedoelt het vast goed, maar post zo'n filmpjes toch niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven