XXL Nutrition

Filmpje van mijzelf

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omg dit doet me echt goed voordat ik op sta ga :D
Ty man

PS: je hebt echt niet door dat je je voor lul zet?
En dan nog iets je noemt jezelf een bodybuilder? Heb je ooit wel eens gesquat,gedeadlift? Heb je ooit wel eens havermout gevreten tot je het woord niet meer over je lippen kon krijgen?

Pff je hoeft hem nou ook weer niet zo te dissen hoor. Ik heb ook nog nooit havermout gegeten en toch deadlift ik bijna 2 keer zoveel als jij
 
Echt lachen vanaf 1:40 -> even die massa losschudden, en dan *BAM* biceps pose!
Zolang je zelf plezier hebt in je training ben ik blij voor je. Je hebt nog vele jaren te gaan om te groeien en te leren.
 
haha...

jongen, een goede tip, zorg dat de mensen uit je klas of vriendenkring dit niet te zien krijgen of je gaat jaren lang uitgelachen worden :D
 
ik heb hard moeten lachen om je filmpje thanks!
 
maak je niet dik over die uitspraken hier lekker door trainen en vooral eten wou dat ik begonnen was op me 14e:D en vooral niet opgeven dan kom je der wel ;)
 
maak je niet dik over die uitspraken hier lekker door trainen en vooral eten wou dat ik begonnen was op me 14e:D en vooral niet opgeven dan kom je der wel ;)

bedankt!, ik word door jouw ten minste serieus genomeh:rolleyes:
 
en als je een reactie hebt datje moet lachen om het filmpje dan mag je dat lekker voor je zelf houden mensen
 
bedankt!, ik word door jouw ten minste serieus genomeh:rolleyes:

We lachen je uit omdat je ten eerste dom bezig bent.
Je zit maar wat op te scheppen ik kan dit ik kan dit.
maar je doet het totaal verkeerd en kunt het niet!!!.
Dus niet groot voor lopen doen

Je bent pas 14 waarom meteen zo zwaar vindt je het stoer omdat je dta gewicht kan tillen?
Wij vinden het stoerder als je het goed utivoert en iets lichter pakt.

En je moet je hele lichaam trainen slimme, of wil jij je lichaam niet in balans hebben? omg zoek een personal trainer.
Eentje die er verstand van heeft
 
Welk filmpje?
 
We lachen je uit omdat je ten eerste dom bezig bent.
Je zit maar wat op te scheppen ik kan dit ik kan dit.
maar je doet het totaal verkeerd en kunt het niet!!!.
Dus niet groot voor lopen doen

Je bent pas 14 waarom meteen zo zwaar vindt je het stoer omdat je dta gewicht kan tillen?
Wij vinden het stoerder als je het goed utivoert en iets lichter pakt.

En je moet je hele lichaam trainen slimme, of wil jij je lichaam niet in balans hebben? omg zoek een personal trainer.
Eentje die er verstand van heeft
Jij moet al helemaal je bakkes houden want jij bent:

ten eerste: 10 kilo lichter :D
ten tweede: Jij traint 2 jaar en nog steeds niks bereikt
ten derde: Hij begint nu al en is nog een stuk jonger, misschien dat hij zijn verstand wel gebruikt en niet dezelfde kant als jou op gaat...

@ TS lees de sticky's door en maak pas weer filmpjes nadat je echt wat te showen hebt want dit was gewoon hilarisch :D
 
Jij bent echt groot man.. stuur dit trouwens ook door naar je klasgenootjes die zullen dan vast en zeker tegen je opkijken :roflol:
 
Jij moet al helemaal je bakkes houden want jij bent:

ten eerste: 10 kilo lichter :D
ten tweede: Jij traint 2 jaar en nog steeds niks bereikt
ten derde: Hij begint nu al en is nog een stuk jonger, misschien dat hij zijn verstand wel gebruikt en niet dezelfde kant als jou op gaat...

@ TS lees de sticky's door en maak pas weer filmpjes nadat je echt wat te showen hebt want dit was gewoon hilarisch :D

ik name erst me voeding niet serieus en at gewoon wat ik altijd al at.

Vervolgens moet je eens me topic lezen dat ik nek/schouder klachten heb omdat ik een verkeerde natuurlijke houding heb. En dat is niet alleen op een sportschool.

Als slot wie zegt dat ik niks heb bereikt? ( de laatste weken ja door me blessure)

En kwa gewicht wat boeit dat? Ik ben wel es waar lichter maar dat betekend niet dat ik minder verstand ervan heb dat een 14 jarige.
 
Ik kan hem niet vinden, wtf?
 
Jij moet al helemaal je bakkes houden want jij bent:

ten eerste: 10 kilo lichter :D
ten tweede: Jij traint 2 jaar en nog steeds niks bereikt
ten derde: Hij begint nu al en is nog een stuk jonger, misschien dat hij zijn verstand wel gebruikt en niet dezelfde kant als jou op gaat...

@ TS lees de sticky's door en maak pas weer filmpjes nadat je echt wat te showen hebt want dit was gewoon hilarisch :D
Nou en , iedereen is tog gwn gelijk, alsof als je meer stats hebt wel wat te zege mag hebben.
Ik zie matige fotos die worden uitgelachen en dan komt er een keertje een filmpje , geef ze dan possitieve reacties met geleverde kritiek en niet meteen van dbb weg jagen.
Ik kan me voorstellen op die leeftijd dat je dan trots bent , en het eventueel laat zien dat je enige biceps hebt vergeleken met je school vriendjes die na de pauze naar de friet tent gaan.
Laat hem gwn in zijn waarde zeg.
 
Ik kom op een pagina met allemaal chicks met biceps poses?
 
K*t Google Chrome, in IE doet ie het wel. Anyway, ziet de TS zelf niet het werkelijks niets voor stelt? Kijk eens naar de rest van die filmpjes, de dunste vrouwtjes ownen jouw biceps zelfs. Overigens is je techniek totally ****edup.
 
Het moet ook niet gekker worden hier! Leuk dat je je intereseerd voor KT, maar zo maak je jezelf belachelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven