AndroidHealthClinic

Filmpje van mijzelf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig dat de gerelateerde filmpjes stuk voor stuk filmpjes zijn van vrouwen met dikkere armen dan jouw hoofd :D
 
Wow. Iemand anders mag het zeggen.
 
Ik wou eerst zeggen: Are you ****ing kidding me man
 
Moeten we je spiermassa beoordelen of de uitvoering van de biceps curl?
 
sow hey, wat meten die guns van je wel niet
:D
 
Ik ben niet zo'n fan van het afkraken vanachter mijn beeldschermpje, maar het wordt me nu wel heel erg moeilijk gemaakt.
 
werk aan je uitvoering en blijf hard trainen. Je slingert er nogal mee, het is de bedoeling dat je bovenlichaam stil blijft :D
 
zie er trouwens ook geen 67 kilo in, niet jokken he ;)
 
Je houding is niet goed, ik denk dat je met te zware gewichten traint, ofwel gooi je zo express rond met die gewichten? probeer bovenlichaam stil te houden en je te concentreren op de uitvoering
 
+1 voor inspirerende gelaatsuitdrukking.

En zoals de mensen hierboven al zeiden, hou je bovenlichaam stil en haal het gewoon rustig omhoog, niet mee gooien..
 
Waren dit niet erg veel reps :P
 
Je houding is niet goed, ik denk dat je met te zware gewichten traint, ofwel gooi je zo express rond met die gewichten? probeer bovenlichaam stil te houden en je te concentreren op de uitvoering

++
 
Lijkt wel of de instructeurs van de sportscholen allemaal net wakker worden van een winterslaap.
 
Omg dit doet me echt goed voordat ik op sta ga :D
Ty man

PS: je hebt echt niet door dat je je voor lul zet?
En dan nog iets je noemt jezelf een bodybuilder? Heb je ooit wel eens gesquat,gedeadlift? Heb je ooit wel eens havermout gevreten tot je het woord niet meer over je lippen kon krijgen?
 
vet filmpje, ik moest echt lachen @ 2minuut 17sec. haha:)

Als we dit serieus moeten nemen luister naar Yoshuba.
 
Ben ik de enige die de muziek nog grappiger vind dan het filmpje zelf? :D
 
Wat een grap zeg :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven