Fitness Seller

filmpjes: Jay Cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Jay tijdens de posing voor Mister Olympia 2001...

posing Olympia 2001


en Jay de dag na Mister Olympia, ff buiten poseren voor een fotoshoot...

Jay posing

:D
 
Dope! Als jullie meer willen zien moet je ff bij Kazaa zoeken op:
Ronny Coleman, en dan zou je een film van zo'n 80 min. (getiteld "Ronny Coleman, the Unbelievable") moeten vinden. Die moet je echt downloaden. Echt te vet, dan zie je em borden kip eten en trainen, of als politieagent een beetje door de wijk rijden met Dr. DRe muziek op.

Ook moet je de film 'Pumping Iron' van Arnold Schwarzenegger ff downloaden. Wel een oude film van slechte kwaliteit maar wel super om te kijken. Je ziet dan zijn voorbereidingen op de Mr. Olympia.
 
Originally posted by boogie
Dope! Als jullie meer willen zien moet je ff bij Kazaa zoeken op:
Ronny Coleman, en dan zou je een film van zo'n 80 min. (getiteld "Ronny Coleman, the Unbelievable") moeten vinden. Die moet je echt downloaden. Echt te vet, dan zie je em borden kip eten en trainen, of als politieagent een beetje door de wijk rijden met Dr. DRe muziek op.

Ook moet je de film 'Pumping Iron' van Arnold Schwarzenegger ff downloaden. Wel een oude film van slechte kwaliteit maar wel super om te kijken. Je ziet dan zijn voorbereidingen op de Mr. Olympia.

The Unbelievable...? nog nooit van gehoord....! ;)

ghehehe, neej joh, ik denk dat de meeste hier deze films al wel op hun pc'tje hebben staan :)

ps, wederom goede post van onze Bartjeeee! Top man!
 
Originally posted by Rob G


The Unbelievable...? nog nooit van gehoord....! ;)

ghehehe, neej joh, ik denk dat de meeste hier deze films al wel op hun pc'tje hebben staan :)

ps, wederom goede post van onze Bartjeeee! Top man!

hahaha

wat moet ik anders doen met m'n kostbare tijd?

:D
 
Zouden de pro's hier mij uit kunnen leggen waarom die Cutler een bedreiging voor Coleman is? Want ik bedoel die Coleman heeft toch wel veel grotere armen etc. Ze zeggen dat die Cutler een beter definitie heeft, wat bedoelen ze daar precies mee?
En trouwens, hoe ver kun je als natural (met aanleg uiteraard) komen in het pro circuit?
 
Het gaat niet alleen om grote armen bro. Zijn totale fysiek is erg goed, en mooier dan die van Coleman.

Natural in het pro cuicuit? Grapje zeker :p Daar moet je gebruiken. Nog voor je in het procicuit zit, want dat kom je pas na enkele overwinningen buiten de pro's om. En daar moet je al AS gebruiken om zo ver te komen.
 
Originally posted by boogie
Zouden de pro's hier mij uit kunnen leggen waarom die Cutler een bedreiging voor Coleman is? Want ik bedoel die Coleman heeft toch wel veel grotere armen etc.

Luister goed naar het filmpje...dan weet je waarom Jay een kanshebber is.
 
Jay is zeker kanshebber...
 
idd mooie filmpjes ! jay ziet er zeker goed uit
 
Back
Naar boven