XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

american poltergeist (2015)

5.2/10 op IMDB, jijwatmaat??
Heb deze afgezet na 10 minuten... 1/10

Serieus, is dat de nieuwe? :rolleyes:

Was het weer te moeilijk voor ze om een goeie horror te maken, jammer altijd.
 
Haha, het is mij nooit opgevallen dat hij zo vaak uit z'n dak gaat in zijn films :roflol:

Van de week Pandorum gezien, lijkt een beetje op Alien. Ruimteschip met wezens die mensen niet zo aardig vinden, maar ik heb me geen moment verveeld en genoeg spanning/actie.

https://www.youtube.com/watch?v=0zNiB-bSz-4
 
Unfriended

Wat een ...film, gewoon een no go om te kijken.

0,5/10
 
Gisteravond Full Metal Jacket weer eens gekeken. Maakte wel weer indruk. Niet voor de Rambo VII fans.

Wist overgins niet dat Me so horny uit deze film was gesampled :)
 
Furious Seven

Eindelijk de kans gehad om eens goed voor het zevende deel in de Fast & Furious reeks te gaan zitten. Wederom natuurlijk erg veel (over the top) actie en een cast waarbij je om de aantal minuten weer een bekend gezicht ziet. De eerste helft sprak me erg aan, richting het einde wordt het allemaal meer van hetzelfde en wordt de actie dusdanig ongeloofwaardig dat je naar de aftiteling gaat verlangen.

Een zeven voor de film, plus een 0,5 voor
het eerbetoon aan Paul Walker
tegen het einde.

7,5/10

Child 44

Boeiende film over een pro-Russische veiligheidsfunctionaris die in het Rusland van de jaren 50 onderzoek verricht naar een reeks kindermoorden. Tom Hardy speelt hier een goeie rol, de accenten in de film gaan nergens over maar hier heb ik me amper aan gestoord. Op sommige momenten enigszins langdradig en halverwege gaat de film redelijk snel richting de oplossing, echter blijft de film nog wel even door je hoofd spoken zodra deze afgelopen is. De film kent ook meerdere fraaie beelden van het Rusland in de jaren 50.

7,5/10
 
Recent weer wat films beginnen kijken.

The Imitation Game
Gewoon goede film. Als je een beetje van deftige films houdt, moet je die zeker kijken.
8/10

The Interview
Was wel lachen komedie. Typische mannen-humor (mijn vriendin vond 'em minder goed :p).
7/10

X-Men - Days of Futere Past
Past mooi in het rijtje van de vorige X-Men films. Als je die leuk vindt, ga je deze ook waarderen.
7.5/10

Get Hard
Ben een enorme Will Ferrel fan en moes deze daarom ook zeker gezien hebben. Ben niet teleurgesteld. Paar keer goed moeten lachen. Ook de referenties naar de hiphop cultuur zijn zeker grappig.
7/10
 
  • Like
Waarderingen: mat
Mensen die hier Terminator Genisys een 8 geven en Blade Runner kut vinden. Manmanman, wat slecht.

Terminator Genisys was hoogstens een 5.5 waard.
 
Mensen die hier Terminator Genisys een 8 geven en Blade Runner kut vinden. Manmanman, wat slecht. Terminator Genisys was hoogstens een 5.5 waard.

Nee joh, alleen de smile van Arnie maakt deze al minimaal een voldoende. En de Terminator reeks ga je toch niet vergelijken met Blade Runner omdat ze toevallig beide androids / robots in het verhaal hebben??

Ik vond Genisys ook geen topper maar toch wel fijn vermaak, dankzij Arnold echt wel een ruime voldoende.
 
Dead rising : Watchtower

... Wat een kut film zeg, snap niet hoe IMDB die film een 5.3 heeft kunnen geven. Hooguit een 3, heb de film niet eens af kunnen kijken zo slecht was die.
 
Nee joh, alleen de smile van Arnie maakt deze al minimaal een voldoende. En de Terminator reeks ga je toch niet vergelijken met Blade Runner omdat ze toevallig beide androids / robots in het verhaal hebben??

Ik vond Genisys ook geen topper maar toch wel fijn vermaak, dankzij Arnold echt wel een ruime voldoende.

Die smile komt uit een deleted scene van Terminator 2 waarbij Arnie dit leert van John Connor. Hierbij krijgt de Terminator in 2 à 3 dagen al menselijke trekjes (want learning computer). In Genisys is de Terminator al 8 jaar onder de mensen. Dan ga je mij niet zeggen dat de Terminator dan nog niet heeft geleerd om fatsoenlijk te lachen, terwijl hetzelfde model dat al in 2 dagen kon.

Dus een fail, dus een onvoldoende.
 
Unfriended : horror
Niet slecht.. eens een andere approach op het geestenverhaal, af en toe geschrokken --> 7/10

Terminator Genysis : 7/10
Ik denk dat meeste mensen cynisch waren tov de film ("een zoveelste suquel") maar de film was amusant, vol met actie en Arnie zijn "glimlach" was hetgeen dat mij het meest bijbleef. Goede actiefilm en aanrader voor de fans van de eerste terminator films
 
Whiplash

Geweldig. Heel intens in beeld gebracht, echt op t puntje van mn stoel gezeten en meegeleefd.
Misschien ietwat ongeloofwaardig, maar toch!
9/10
 
Mensen die hier Terminator Genisys een 8 geven en Blade Runner kut vinden. Manmanman, wat slecht.

Terminator Genisys was hoogstens een 5.5 waard.


Yep, ben het met je eens.

Terminator 1, 2 en 4 waren wel goed imo.

Vandaag Arbitrage gekeken, film met Richard Gere in de hoofdrol. Goede psychologische trhriller. Heb dik een uur gezien en geef hem een 9/10.
 
Yep, ben het met je eens.

Terminator 1, 2 en 4 waren wel goed imo.

Vandaag Arbitrage gekeken, film met Richard Gere in de hoofdrol. Goede psychologische trhriller. Heb dik een uur gezien en geef hem een 9/10.

:roflol: om je beoordeling van Arbitrage.
 
Arbitrage is echt een kutfilm:)
 
Arbitrage was best aardig, toch wel een voldoende. Maar een film een 9 geven met de opmerking dat je er een dik uur van gezien hebt is een beetje weird.
 
Back
Naar boven