XXL Nutrition

films

Bezoekers in dit topic

Robin1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Kijk je wel eens bb films? Zo ja, welke vind je een absolute aanrader voor de freaks?
 
RC & Yates toch wel
 
Pumping Iron natuurlijk, zelf heb ik het niet zo op die w/o films.... dat moet je toch zelf doen... dus ja, wat heb je eraan om een gast die 10x zo breed is als jij 10x zoveel gewicht te zien tillen als jij.... Pumping Iron is erg goed, en een tweede is 'The Comeback' de 1980 comeback van Schwarzenegger....
 
Pumping iron natuurlijk :D Die van Ronnie was ook wel leuk.
 
He-man and the Masters of the Universe (niet de film maar de tekenfilmserie). ;)
 
Tja, ik vind Ronnie Coleman the unbelievable wel goed, maar volgens mij spoort die kerel niet zo :D
Blood and guts van Dorian Yates is goed...
A cut above van Jay Cutler ook wel.

Ik ben nu pumping iron aan het downloaden, ben benieuwd :)
 
Natuurlijk kan je niet trainen zoals die jongens maar het geeft zeker wel een stimulans voor jezelf om iemand zo hard te zien trainen.
 
a cut above van cutler kan ik niet vinden
waar heb je die vandaan ? kazaa ?

gr bigtank
 
Originally posted by Kris
He-man and the Masters of the Universe (niet de film maar de tekenfilmserie). ;)
Ah, He-man! Dat heb ik als kind nog veel gekeken joh, vond ik fantastisch! Ik wilde ook wel zo sterk zijn .. Nou ja, ik ben nu toch al goed op weg ;)
 
Originally posted by wateengedoe2

Ah, He-man! Dat heb ik als kind nog veel gekeken joh, vond ik fantastisch! Ik wilde ook wel zo sterk zijn .. Nou ja, ik ben nu toch al goed op weg ;)

Ja, ik ben als kind gebrainwashed. I won't settle for less muscle than He-man, my role model :D
 
jep was erg gaaf altijd........

MASTER OF THE UNIVERSEEEEEEEEE :D
 
Originally posted by Ilya
jep was erg gaaf altijd........

MASTER OF THE UNIVERSEEEEEEEEE :D

de film met dolph lundgrend en conan the barbarian met arnold schwarzenegger hebben mij in mijn jeugd ervoor laten zorgen dat ik spieren machtig mooi vind!
 
"Battle of the mr Olympia" series vind ik altijd wel cool en natuurlijk RC!! Shawn Ray heeft een ook een paar leuke en ik vind de nieuwe van Kevin wel ok.
 
Pumping Iron ! Conan the Barbarian !

Groet Smalluser :thumb:
 
De meeste van die films vind ik niet echt goed, maar wat me opgevallen is, is dat het lijkt dat Will Smith enorm getraind heeft voor zijn rol in 'Ali'.
In die series van de fresh prince of bel air was hij erg mager, en in die film kan hij Muhamed Ali als zwaargewicht vertolken!
Dat is wel knap vind ik.
 
Erg knap jezelf opblazen met een arsenaal aan AS onder begeleiding van top trainers om daarna terug leeg te lopen als een ballon.
 
Denk je?
Zou kunnen natuurlijk...
 
Maar zoals je zelf al zei: met as alleen kom je er niet...
 
Nee zeg ik ook niet, maar om dat nu knap te noemen, hij schijnt nu weer even groot te zijn als ervoor.
 
Daar heb je gelijk in, maar het gaat over films en ik denk dat er weinig discussie mogelijk is over het feit dat hij een beter acteur is dan Schwarzenegger, Lundgren en andere Stallones...
 
Back
Naar boven