AndroidHealthClinic

Final benelux and world selection (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
Wie gaat er allemaal naar deze wedstrijd in Brussel?lijkt me wel de moeite,ik ga zowiezo
 
Ik ga zeker gaan kijken maar ga wat later zijn vrees ik.
 
Waar,wanneer en welke federatie??
 
ik mss..
Kom jij naar IFBB de 13okt boforli?
 
tja,als ik nu eens wist wat die inhield.Van die andere staat er een ganse pagina afgedrukt in SeF met foto's en al maar van die wwat jij zegt ,staat er allen een zinnetje ,zonder foto's ofzo .Dus imo stelt die niet veel voor...Wss niet dan,tenzij je me kan overtuigen :D
 
tja,als ik nu eens wist wat die inhield.Van die andere staat er een ganse pagina afgedrukt in SeF met foto's en al maar van die wwat jij zegt ,staat er allen een zinnetje ,zonder foto's ofzo .Dus imo stelt die niet veel voor...Wss niet dan,tenzij je me kan overtuigen :D

Er is een Pro Card te verdienen
finales van de Fed Cup (alle zware mannen dus)
en selectie voor het wereldkampioenschap IFBB
:cool:
 
klinkt zelfs beter dan die andere,komen er ook pro's?welke van de 2 raad jij aan?
 
klinkt zelfs beter dan die andere,komen er ook pro's?welke van de 2 raad jij aan?

ik vind dat er op de IFBB de grootste kerels mee doen...
Ik weet dat al één pro een gastoptreden doet en dat is de juist geworden (alé van verleden jaar eigenlijk al, maar doet deze week zijn eerste contest, de Susanna Pro) en dat is Clarence.
 
ik vind dat er op de IFBB de grootste kerels mee doen...
Ik weet dat al één pro een gastoptreden doet en dat is de juist geworden (alé van verleden jaar eigenlijk al, maar doet deze week zijn eerste contest, de Susanna Pro) en dat is Clarence.

ok,dan ga ik naar die dan wss, Clarence is die neger zeker als ik me niet vergis,die ziet er zeker goed uit
 
Denk dat je je vergist is niet clarence devis die prof is maar Daron lytle.
 
Back
Naar boven