Fitness Seller

Final destination2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
Gister avond naar toe geweest.deze film is echt cool.Iemand al gezien??beetje overdreven qua doodsoorzaken maar ik heb echt dubbelgelegen.:thumbs:
 
da was deel 1 toch ook. begin was echt tof met dat vliegtuigongeluk. maar gaandweg de film vorderde viel ie echt tegen. vooral met die trein waarbij die kop eraf vliegt en zijn beste maat tegen die andere schreeuwt dat iemand anders aan de beurt was. heeel ongeloofwaardig
maar verstand op 0 en kijken maar. deel2 nee sorry, nog niet gezien wel een leker wijf in de film heb ik gezien. die blonde medepassagier inde auto net voor dat ongeluk. jummie.
 
Ja echt lekker is ,ze jammer dat ze al snel het loodje legt. had liever ook haar de rest van de film gezien.maarja.
 
Ik heb kaartjes besteld, ben benieuwd,,,,
 
gister ook weer goede verhalen gehoord over die film. ze hebben zich kapot gelachen om die ranzige moorden.

Ik heb alleen deel 1 gezien maar ik blijf er bij dat ze veel meer uit dat verhaal konden halen. de beginscene vond ik een van de betere uit de films die ik gezien heb maar de rest vond ik vies tegenvallen als je met zon geweldig concept komt
 
Het is echt de moeite waard.ligt wel in de trand van deel een,maar die moorden zijn zo gruwelijk dat moet je gezien hebben.(of wachten tot die op video komt ."budget tip")
 
Ben em net op dvd aan het branden. Morgen ofzo maar ff kijken wat het is. :)
 
Hij is op zich best grappig, zeker die gozer met die ladder. Maar het is inderdaad jammer dat die blonde al zo snel het loodje legt. Ik had het niet erg gevonden als ze wat langer had mogen leven van 'de dood' ;)
 
Originally posted by falcon
Hij is op zich best grappig, zeker die gozer met die ladder. Maar het is inderdaad jammer dat die blonde al zo snel het loodje legt. Ik had het niet erg gevonden als ze wat langer had mogen leven van 'de dood' ;)

de dood is gewoon een homo:(


meneer Magere Hein, tis gewoon een grapje hoor:rolleyes: :D
 
Ik kijk wel wanneer ie op Divx/Xvid uit is.
 
Originally posted by dandyman


de dood is gewoon een homo:(


meneer Magere Hein, tis gewoon een grapje hoor:rolleyes: :D

ZOlang je maar niemand het leven red, is er niets aan de hand hoor! ;)
 
Back
Naar boven