MuscleMeat

Aankondiging Finale Sterkste Man -105 kg 30 oktober 2016

Bezoekers in dit topic

Strongwoman

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2013
Berichten
801
Waardering
308
Lengte
1m64
Massa
80kg
De eerste editie van #TEAMPPGINVITES! Met deze editie de finale Sterkste Man van Nederland -105 kg!

De finalisten zijn:
1. Gijs Boeijen
2. Romario Tewari
3. Bas Harrewijn
4. Paul Janssen
5. Werner Althuis
6. Rian Schuitema
7. Ad Zwartbol
8. Klaas Liemburg
9. Frank Peters
10. Niels Krooshof
11. Harmen Stroeve
12. Tim de Jonge
Reserve: Hans Kramer

De onderdelen:
1. Overhead medley: Boom 100 kg, Axle 110 kg, Boom 120 kg, Vikingpress 130 kg
2. Deadlift 250 kg op herhaling
3. Weight for height 3 x 20 kg, 2x 25 kg
4. Wheelflip medley: 4 x 350, 4x 420
5. Stones of strength: 100kg, 110kg, 120,kg , 130kg, 150kg, 180 kg

Spelregels:
1. Riemen en sleeves toegestaan
2. Geen deadlift- of squatsuits
3. Hars enkel op stones toegestaan
4. Magnesium toegestaan

Finalisten 12.30 weging! Niet op tijd gewogen betekent diskwalificatie.

Voor vragen stuur een privebericht of mail naar mark@purepowergym.com

Namens TEAMPPG wensen wij jullie een sportieve en mooie strijd!

 
Schitterende locatie daar bij PPG. Top geregeld. Eindelijk eens een wedstrijd met goede harde muziek ook. Lekker underground uitstraling met die vette graffiti op de achterwand. Top sfeertje. Jammer dat het 170km rijden was, maar kleinigheidjes blijf je houden ;)
 
Schitterende locatie daar bij PPG. Top geregeld. Eindelijk eens een wedstrijd met goede harde muziek ook. Lekker underground uitstraling met die vette graffiti op de achterwand. Top sfeertje. Jammer dat het 170km rijden was, maar kleinigheidjes blijf je houden ;)

Marc! Was jij er ook?? Ik heb je helemaal niet gezien, jammer!! Ander keertje :) Voor mij het ook bijna 170 km rijden maar voor zo een locatie is dat helemaal niet erg. :D
 
Marc! Was jij er ook?? Ik heb je helemaal niet gezien, jammer!! Ander keertje :) Voor mij het ook bijna 170 km rijden maar voor zo een locatie is dat helemaal niet erg. :D
Ja ik schijn slecht herkenbaar te zijn sinds mijn lange haar eraf is ;) Mo herkende mij ook helemaal niet meer :D
Weet jij trouwens of die live stream ook nog opgenomen is en is terug te bekijken?
 
Ja ik schijn slecht herkenbaar te zijn sinds mijn lange haar eraf is ;) Mo herkende mij ook helemaal niet meer :D
Weet jij trouwens of die live stream ook nog opgenomen is en is terug te bekijken?

Ik zag wel op een afstand een kale man met een flinke baard, dat was jij dus :roflol:

Nee denk het niet, dan moet je het eerst opslaan geloof ik en weet niet of Mark dat gedaan heeft.
 
Ja ik schijn slecht herkenbaar te zijn sinds mijn lange haar eraf is ;) Mo herkende mij ook helemaal niet meer :D
Weet jij trouwens of die live stream ook nog opgenomen is en is terug te bekijken?

Ja staat op Facebook op de pagina van Pure Power Gym.

Mooie wedstrijd was het idd!
 
Back
Naar boven