AndroidHealthClinic

Financiële markten, macro economie, monetair beleid, ECB, FED etc.

Bezoekers in dit topic

House Of Cards Cats GIF by America's Funniest Home Videos
 
Is dit niet het gevolg van mismanagement? Ze hebben vorig jaar nog een recordomzet gedraaid en flink geïnvesteerd in flagship stores.

Tijd zal het leren, maar in hoeverre je een perfect storm kunt managen valt natuurlijk te betwisten. Het spreekt immers al boekdelen dat alleen de Nederlandse tak onder water staat en een enorm cashflow probleem heeft. In alle andere landen waar het actief is, is er vooralsnog geen probleem (van deze omvang). Welke flagship stores bedoel jij? Waarschijnlijk niet in Nederland?

En afhankelijk van hoe je het bekijkt is elk faillissement natuurlijk een gevolg van mismanagement.
 
Welke flagship stores bedoel jij? Waarschijnlijk niet in Nederland?
Ik las daar gisterenavond iets over, geen idee meer waar, volgens mijn ging dat over flagship stores over de gehele wereld.

En afhankelijk van hoe je het bekijkt is elk faillissement natuurlijk een gevolg van mismanagement.
Dat is ook weer waar.

Ik heb trouwens ook geen idee of dat merk kleding aanbiedt wat nu in trek is in Nederland.
 
Ik las daar gisterenavond iets over, geen idee meer waar, volgens mijn ging dat over flagship stores over de gehele wereld.


Dat is ook weer waar.

Ik heb trouwens ook geen idee of dat merk kleding aanbiedt wat nu in trek is in Nederland.

Ik ben zelf groot fan van Scotch, kwalitatief gezien echt 1 van de betere merken voor jeans en t-shirts. Wel aan de prijs, maar ik koop als echte pauper natuurlijk alles voor ongeveer 20% van de retail waarde via Otrium. Dus ergens draag ik vast een steentje bij aan hun ondergang, met mijn eigen gierigheid. Ze bevinden zich een klein beetje in de alternatieve hoek, met veel items die altijd goed denkbaar zijn op de eerste de beste hippie die je in gedachten kunt krijgen. Ook veel kleuren vaak. Maar ze zetten dermate breed in op de verschillende doelgroepen dat je van basics tot heel levendig en alles wat er tussen zit, altijd wel iets leuks kunt vinden. En zoals gezegd, de kwaliteit is altijd extreem goed bij Scotch, op een keer een zomer t-shirtje na, wat van mindere kwaliteit is omdat de gr/cm aan gebruikte stof gewoon veel lager is, dus zal er sneller een gaatje in vallen.

Ze hebben ook vaak wel toffe bombers. En het is ook 1 van de weinige merken in dit segment dat standaard XXL in de maattabel heeft.

Je zou Scotch een beetje kunnen zien als het alto zusje van G-Star qua segment en doelgroep.
 
Vroegah eens overgestapt van g star broeken naar Scotch toen alles van gstar extreem strak begon te zitten.

Draag bijna alleen dit merk broeken. Pasvorm altijd prima en genoeg mooie kleuren. Zou het zonde vinden weer op zoek te moeten gaan naar ander merk.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoeveel van jullie gaan nog een fysieke winkel binnen om kleding te kopen? Ik koop echt 95% online.
 
gewoon naar de winkel
Doe jij dat, of is dat een advies aan mij? Lokaal is er maar weinig aanbod, maar dat geldt voor alle type winkels op supermarkten na, dus ik koop bijna alles online.
 
Doe jij dat, of is dat een advies aan mij? Lokaal is er maar weinig aanbod, maar dat geldt voor alle type winkels op supermarkten na, dus ik koop bijna alles online.
Jij hebt waarschijnlijk geen moeite met wat voor lichaam jij hebt. Shirt wat toch iets strakker zit. Broek wat te strak zit.

Ik vind het prettiger want als ik online bestel en dan dan terug moet sturen dat niet doe. Wat een gedoe ook trouwens.
 
Jij hebt waarschijnlijk geen moeite met wat voor lichaam jij hebt. Shirt wat toch iets strakker zit. Broek wat te strak zit.

Ik vind het prettiger want als ik online bestel en dan dan terug moet sturen dat niet doe. Wat een gedoe ook trouwens.
Same, nu probeer ik echter wel t liefst zoveel mogelijk online te bestellen maar broeken & jassen altijd in de winkel
 
Nagenoeg alles online. Als ik naar de winkel ga ben ik zo 1.000,00 lichter en als ik het online doe heb ik hetzelfde, van hetzelfde merk voor nog niet eens de helft. En zo kan ik als echte gier de koopjes eruit halen. Ik koop al jaren t-shirts voor niet meer dan € 13,00 gemiddeld per stuk, terwijl ze in de winkel liggen voor 50 tot 70,00 EUR.

Als je je maten weet weerhoudt niets ervan om online te bestellen. Ook is makkelijk te zien of iets stretch heeft of niet, erg belangrijk bij jeans. Voor minder dan 2% stretch hoef ik het niet te doen.
 
Jij hebt waarschijnlijk geen moeite met wat voor lichaam jij hebt. Shirt wat toch iets strakker zit. Broek wat te strak zit.
Ik ben zo’n autist die gewoon 1 type t-shirts draag, al jaren Esprit en al jaren de zelfde pasvorm en maat dus als er een zooi versleten zijn bestel ik gewoon weer nieuwe die ik eigenlijk niet eens hoef te passen. En zo gaat dat ook met jeans hoewel ik recent van merk ben geswitcht.

Ik draag het hele jaar door t- shirts, nooit een trui en alleen als het erg warm is een korte broek.
 
Ik ben zo’n autist die gewoon 1 type t-shirts draag, al jaren Esprit en al jaren de zelfde pasvorm en maat dus als er een zooi versleten zijn bestel ik gewoon weer nieuwe die ik eigenlijk niet eens hoef te passen. En zo gaat dat ook met jeans hoewel ik recent van merk ben geswitcht.

Ik draag het hele jaar door t- shirts, nooit een trui en alleen als het erg warm is een korte broek.

Same here, alleen op werk af en toe een cobertje met overhemd, maar wel met jeans (scotch) en sneakers eronder. In de fashion industrie kom je overal mee weg en tegenwoordig met al die woke ellende zou ik ook in een kort rokje naar werk kunnen gaan :roflol:
 
Ik koop dus echt bijna nooit kleding 😂

Maar vind het sowieso prettiger om gelijk te weten of iets past of niet en hoe het zit.
 
Ik ben zo’n autist die gewoon 1 type t-shirts draag, al jaren Esprit en al jaren de zelfde pasvorm en maat dus als er een zooi versleten zijn bestel ik gewoon weer nieuwe die ik eigenlijk niet eens hoef te passen. En zo gaat dat ook met jeans hoewel ik recent van merk ben geswitcht.

Ik draag het hele jaar door t- shirts, nooit een trui en alleen als het erg warm is een korte broek.
Ik draag van maart/april t/m november korte broeken :roflol:

Gewoon zoiets

Prima, kan me echt geen reet interesseren.
 
Ik ben zo’n autist die gewoon 1 type t-shirts draag
Ik had iets van 6 shirts gehaald voor naar werk voor als ik op de motor zit. Maar die t shirts zitten best heel lekker, lekker ruim, ademen goed, 3 euro per stuk ofzo.

Normaal draag ik die dus bijna elke dag omdat ze gewoon echt chill zitten :roflol:. Binnenkort maar weer eens wat leuk spul halen voor de zomer. Wat leuke overhemdjes ofzo. Maar dan moet eerst die pens weg.

Dit is trouwens een goede outlet
 
Hoeveel van jullie gaan nog een fysieke winkel binnen om kleding te kopen? Ik koop echt 95% online.

Winkel. Dagje uit van maken, shoppen terras en restaurant. Vinden vrouwen leuk.

Online vaak teleurgesteld.
 
Back
Naar boven