AndroidHealthClinic

Finanstride online aanschaffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ketonatus

Novice
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m80
Vetpercentage
11%
Hooi, ik ben enkele weken geleden via de huisarts bij de dermatoloog terecht gekomen vanwege haaruitval op advies van een haartransplantatie kliniek. Ik vroeg naar minoxidil & finanstride en wat zij wisten wat betreft de voordelen/nadelen/mogelijkheden. De huisarts wist er niks van, vandaar de doorverwijzing. De dermatoloog zei direct dat finanstride niet wordt voorgeschreven door hen vanwege de mogelijke sides. Ik gebruik momenteel essengen-6 plus (uit Amerika, topisch spul) echter is dit minder potent als finanstride en tevens ook veel duurder.

Vraag: Kan ik finanstride (in 5mg pillen vorm) veilig online kopen, als in is de kwaliteit goed? Er zijn veel online apothekers waar je blijkbaar zelf kan bestellen, en ik zou het graag in eigen handen nemen met daarnaast overleg met de huisarts. (5mg vorm en die splitten omdat dat vele malen goedkoper is.) Ik geloof dat ik geen links mag plaatsen of verwijzen naar dergelijke apotheek sites dus dat laat ik er uit staan.

Ik heb overigens ook al mijn haartransplantatie gehad, maar ik heb nog veel normale haren die mogelijk uit kunnen vallen bovenop. Vandaar de preventie medicatie.

Bedankt!
 
Finanstride? Bruhh

Ontopic: ja dat kan makkelijk.
 
Koop een tondeuse voor 25 euro.
 
Ik zou even langs gaan bij een andere dermatoloog. Die van mij was er ook geen fan van, maar nadat ik liet merken dat ik me er goed in heb verdiept (zo ongeveer alle videos over hair loss van Derek van More Plates More Dates (YouTube) bekeken) vond hij het wel een poging waard. Gebruik het nu een maandje, 1mg om de dag, geen sides so far.
 
Finanstride? Bruhh

Ontopic: ja dat kan makkelijk.
Helaas is het bij mij al verder dan alleen het voorkomen van verdere haaruitval, groot deel van mijn haren zijn nabij het einde van hun levensfase. Minoxidil en lichtere opties zijn dus niet sterk/potent genoeg meer.
 
Ik zou even langs gaan bij een andere dermatoloog. Die van mij was er ook geen fan van, maar nadat ik liet merken dat ik me er goed in heb verdiept (zo ongeveer alle videos over hair loss van Derek van More Plates More Dates (YouTube) bekeken) vond hij het wel een poging waard. Gebruik het nu een maandje, 1mg om de dag, geen sides so far.
Oke heel erg bedankt! Zeker het proberen waard. Deze derma zij het direct bij binnenkomst al.
 
Helaas is het bij mij al verder dan alleen het voorkomen van verdere haaruitval, groot deel van mijn haren zijn nabij het einde van hun levensfase. Minoxidil en lichtere opties zijn dus niet sterk/potent genoeg meer.
Bedoelde je spelling bro

Pak zelf ook fina, nooit ergens last van gehad.
 
Wat hierboven al werd aangegeven; andere dermatoloog zoeken. Met enige regelmaat wordt het hiervoor ook door huisartsen voorgeschreven.
 
Back
Naar boven