AndroidHealthClinic

Finasteride 25mg

Bezoekers in dit topic

TomRB21

Novice
Lid geworden
13 mrt 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Hallo mensen,

Ik ben deze week begonnen met mijn kuur,
Nu heb ik me ingelezen en aangezien ik al de beste inhammen heb, heb ik besloten om finasteride te gaan gebruiken.

Nu heb ik deze gekregen maar op de verpakking staat 25mg....

Een normale dosis is 0.5-1mg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het niet 25 mg totaal op 100 tabletten
 
Zou kunnen dat dit pillen zijn die voorgeschreven worden voor mensen met een vergroot prostaat, dan is een dosis zoals dit namelijk vereist. Ik neem aan dat dit online gekocht is? Je kunt probleemloos een afspraak bij een dermatoloog maken en vragen naar een recept voor 1mg Fin.
 
Zou kunnen dat dit pillen zijn die voorgeschreven worden voor mensen met een vergroot prostaat, dan is een dosis zoals dit namelijk vereist. Ik neem aan dat dit online gekocht is? Je kunt probleemloos een afspraak bij een dermatoloog maken en vragen naar een recept voor 1mg Fin.
Ik heb deze samen met me test via via geregeld.
Maar hoe bedoel je probleemloos? Gewoon vragen en je krijgt het? hoe moet je dat aanpakken?
 
Zou dit nooit nemen, zelfs voor prostaat issues is 5mg max. Met deze dosis loop je groot risico op sides.
 
25mg is chemische castratie.
 
Zou kunnen dat dit pillen zijn die voorgeschreven worden voor mensen met een vergroot prostaat, dan is een dosis zoals dit namelijk vereist. Ik neem aan dat dit online gekocht is? Je kunt probleemloos een afspraak bij een dermatoloog maken en vragen naar een recept voor 1mg Fin.

Dermatoloog is voor je huid. Ik denk dat je Uroloog bedoelt, die is voor je plassertje :)
 
Dermatoloog is voor je huid. Ik denk dat je Uroloog bedoelt, die is voor je plassertje :)
Voor een terugtrekkende haarlijn moet je een afspraak maken bij de Dermatoloog. Niet de Uroloog.
 
maar niet voor je prostaat ;)
Klopt maar SlickGibbs vertelde hem dat hij ipv die, mogelijk veel te zware, finasteride tabletten, die hij heeft gehaald voor zijn inhammen in zijn haarlijn, ook een afspraak kan maken bij de dermatoloog om vanuit daar via de apotheek ook finasteride te krijgen. Dat was mijn interpretatie van zijn tip in ieder geval.

Is het tegen prostaat problemen dan is de uroloog je halte, klopt.
 
Klopt maar SlickGibbs vertelde hem dat hij ipv die, mogelijk veel te zware, finasteride tabletten, die hij heeft gehaald voor zijn inhammen in zijn haarlijn, ook een afspraak kan maken bij de dermatoloog om vanuit daar via de apotheek ook finasteride te krijgen. Dat was mijn interpretatie van zijn tip in ieder geval.

Is het tegen prostaat problemen dan is de uroloog je halte, klopt.
Dan nog de hoeveelheid, dan zou je 5 tabs van 5mg moeten nemen(25mg). Lijkt me erg veel. In hoge doseringen, van 5 mg, verbetert het de doorstroming van urine door de plasbuis en vermindert klachten als vaak moeten plassen bij mannen met een vergrote prostaat. Ik zie hier alleen 1 en 5mg varianten Geneesmiddeleninformatiebank
 
Ver wegblijven van merken die dit soort retarded hoeveelheden erin doen.
 
Ik heb deze samen met me test via via geregeld.
Maar hoe bedoel je probleemloos? Gewoon vragen en je krijgt het? hoe moet je dat aanpakken?
Naar mijn weten maak je eerst een afspraak bij je huisarts en kaart je je haarverlies aan. Je huisarts verwijst je door naar een dermatoloog. Deze kijkt welke vorm van haarverlies het is, het kan namelijk veroorzaakt worden door bepaalde factoren zoals stress of het kan genetische aanleg zijn. Als het daadwerkelijk Alopecia Androgenetica is (genetisch), dan kijkt je dermatoloog welke mogelijkheden er zijn omtrent het voorkomen van verder verlies. Dit zal zijn in de vorm van cosmetica met biotine, zoals shampoo, of je krijgt bijvoorbeeld Minoxidil voorgeschreven. Je kunt echter simpelweg vragen naar een Finasteride recept, zelfs als dit niet wordt aanbevolen door je dermatoloog.
 
Back
Naar boven