AndroidHealthClinic

Finasteride + AAS?

Bezoekers in dit topic

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Berichten
1.740
Waardering
2.560
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
Zijn er hier mensen die aan de aas zitten en finasteride gebruiken?
Ik heb vroeger wat gekuurd maar heb door omstandigheden 3 jaar niet meer getraind. Ben pas terug bezig met een voedingschema en terug beginnen trainen.
Zou graag nog eens een kuurtje zetten maar weet niet of dat een goed idee is samen met finasteride dat ik nu een 8 maanden neem.
Deze kuur dacht ik te zetten tegen April 2020.

Zat te denken aan:
week 1-10: 500mg primo per week
week 1-10 350mg test e per week
Week 14-15: 20mg Nolva/dag


Is dit 'verstandig" mits fina en aas elkaar tegenwerken?
 
Waarom neem jij fina?
 
Zijn er hier mensen die aan de aas zitten en finasteride gebruiken?
Ik heb vroeger wat gekuurd maar heb door omstandigheden 3 jaar niet meer getraind. Ben pas terug bezig met een voedingschema en terug beginnen trainen.
Zou graag nog eens een kuurtje zetten maar weet niet of dat een goed idee is samen met finasteride dat ik nu een 8 maanden neem.
Deze kuur dacht ik te zetten tegen April 2020.

Zat te denken aan:
week 1-10: 500mg primo per week
week 1-10 350mg test e per week
Week 14-15: 20mg Nolva/dag


Is dit 'verstandig" mits fina en aas elkaar tegenwerken?

Je doet er wel je best in om als een troll over te komen. Pas opnieuw aan het trainen en meteen willen kuren. Dan nog primo (DHT) terwijl je al haarverlies hebt. Voorbeeldig.


Waarom neem jij fina?

Finasteride neem je voor prostaatkanker (meestal 5mg per dag) of tegen haaruitval (meestal 1 mg per dag).

AAS gebruiken = de finasteride behandeling tegenwerken.

Vooral DHT-roids moet je vermijden want finasteride probeert de omzetting naar DHT net te beperken. Lichte test only kuurtjes is het enige wat je kan proberen wanneer je finasteride tegen haaruitval neemt. Maar dan nog werk je de behandeling tegen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
tegen haaruitval (meestal 1 mg per dag).
AAS gebruiken = de finasteride behandeling tegenwerken.
Vooral DHT-roids moet je vermijden want finasteride probeert de omzetting naar DHT net te beperken. Lichte test only kuurtjes is het enige wat je kan proberen wanneer je finasteride tegen haaruitval neemt. Maar dan nog werk je de behandeling tegen.
Dat snap ik, maar hij is/ was van plan Primobolan een DHT afgeleide te nemen.
 
Ik denk niet dat finasteride veel uithaalt tegen haaruitval als je hoge doseringen AAS neemt.
 
Ik denk niet dat finasteride veel uithaalt tegen haaruitval als je hoge doseringen AAS neemt.

250-500 mg nog acceptabel met 1mg finasteride?

Zijn de resultaten van zo een cycle dan een stuk minder?
 
250-500 mg nog acceptabel met 1mg finasteride?

Zijn de resultaten van zo een cycle dan een stuk minder?
Voor het anabole effect maakt het niet uit, dat blijft hetzelfde. Vraag is of het nog wat helpt tegen haaruitval. Met 250 mg test waarschijnlijk nog wel wat, maar met 850 mg aan AAS zoals in de OP? Marginaal denk ik.
 
Voor het anabole effect maakt het niet uit, dat blijft hetzelfde. Vraag is of het nog wat helpt tegen haaruitval. Met 250 mg test waarschijnlijk nog wel wat, maar met 850 mg aan AAS zoals in de OP? Marginaal denk ik.

Zoals ik dacht: heel lichte kuurtjes dus... of gewoon tondeuse bovenhalen :p
 
Fina gaat weinig tot geen effect hebben op je spiergroei mits je geen dht dugs gebruikt, dat is een fabeltje wat al jaren de ronde gaat op fora's.

Het probleem is dat DHT niet het enige hormoon is wat invloed heeft op je haar, Testosteron heeft er ook invloed op.
Als je echt primair haarverlies tegen wilt gaan dan zou ik een aantal dingen googlen:
-RU58841 - topical anti androgen
-Ketoconazole shampoo - anti schimmel/dht shampoo

dit zijn beide middelen waarvan is aangetoond dat ze helpen tegen haarverlies en hergroei
Weet niet of je websites mag linken hier, maar zoek ' more plates more dates ' maar eens op als je moeite hebt met research doen, die website heeft me enorm geholpen. Pubmed is altijd een nachtmerrie om te browsen haha

Er is trouwens ook een bekend fenomeen wanneer men Test +Deca gebruikt met Finasteride wat juist een enorme stoot in haarverlies veroorzaakt, dus whatever je met fina doet geen deca erbij.
 
Back
Naar boven