Fitness Seller

FINASTERIDE en Haaruitval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

olddutch

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
10.161
Waardering
101
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Hi

Jazeker :eek: olddutch is een old dutch :eek: ", maar wilt er blijven uitzien als een youngdutch, mijn haar begint nu toch vies dun te worden op mijn achterhoofd :mad:
Wil niet met een kale rotkop rondlopen zoals mijn vader :kots: want dat past niet bij mij omdat ik flaporen heb en een eierhoofd :rolleyes:

Ik ga dus binnenkort beginnen met Finasterid.. 1 mg per dag tegen haaruitval.
eventueel een frontload met 5 mg :P
Ik koop dan die 5mg pillekes en deel die door 5 ....is stukke goedkoper als 1 mg pilletjes te kopen.....want ik ben en blijf een gierige Nederlander en ik wil sparen :rolleyes:

Neemt iemand van jullie "ouwe lulle" en natuurlijk ook de kuurders Finasterid of andere middelen tegen die lastige kale plekken ?
 
Hou ons op de hoogte hoe de vorderingen gaan!! Ben erg benieuwd..
 
En dutasteride, heb je die optie ook al bekeken?
 
En dutasteride, heb je die optie ook al bekeken?

Dutasterid is voor zover ik weet 10 x zo sterk als finasteride..
dus wel goed voor iemand die met een dikke kuur bezig is.

voor mijn doelen heb ik (hopelijk) "maar" 1 mg Fina nodig.
 
Jep... een vriend van mij gebruikt dat al iets van 10 jaar..Toendertijd moest het nog uit Amerika komen, hier hadden ze er nog nooit van gehoord.
Ik ken hem niet anders dan met een goede bos haar...Hij kreeg een 12 jaar geleden inhammen en bovenop kaler... Als jonge vent van 24 jaar, vondt hij dat verschrikkelijk en is dat middel gaan gebruiken.. Na ongeveer 4 maanden begon het weer te groeien en heb tot op de dag van vandaag, zogezegd, een goede bos haar op de kop..
 
Jep... een vriend van mij gebruikt dat al iets van 10 jaar..Toendertijd moest het nog uit Amerika komen, hier hadden ze er nog nooit van gehoord.
Ik ken hem niet anders dan met een goede bos haar...Hij kreeg een 12 jaar geleden inhammen en bovenop kaler... Als jonge vent van 24 jaar, vondt hij dat verschrikkelijk en is dat middel gaan gebruiken.. Na ongeveer 4 maanden begon het weer te groeien en heb tot op de dag van vandaag, zogezegd, een goede bos haar op de kop..


je bedoelt Ton?
 
Ja!....zo jammer dat ie het steeds afscheert..:D


Eumh? Zei je nu net niet dat hij een dikke kop haar had???? Explain please. Als 27 jarige dien ik toe te geven dat mijn inhammen oko al aardig beginnen te gaan en dit topic lijkt me wel interessant te worden.

Is dat duur spul die Fina (zonder namen en specifieke prijzen te noemen)?
 
.

Is dat duur spul die Fina (zonder namen en specifieke prijzen te noemen)?

tis geen anabolika, dus lijkt me dat prijzen noemen geen probleem is.

bij verschillende online apotheken kosten 100 pillen a 5 mg (goed voor 500 dagen haar op je kop :eek:) voor rond de 70 euro... met recept dan.
Bij de plaatselijke apotheek weet ik nog niet :dunno:, maar ik ga vragen zodra ik mijn recept heb.
Bij veel bolle-dealers verlangen ze rond **** voor fina van het merk 1A Pharma, dus ik koop mijn fina officieel en legaal gewoon in de apotheek voor zelfs minder geld... :thumbup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eumh? Zei je nu net niet dat hij een dikke kop haar had???? Explain please. Als 27 jarige dien ik toe te geven dat mijn inhammen oko al aardig beginnen te gaan en dit topic lijkt me wel interessant te worden.

Is dat duur spul die Fina (zonder namen en specifieke prijzen te noemen)?

Ja..nou Ton niet hoor, daar maakte Mart en ik een geintje over.. maar die andere vriend van mij wel ja... Maar dan ook echt he, hij vertelde dat na een 4tal maanden het gewoon weer begon te groeien.. Heb even overwogen(zie mijn avatar) om het ook te gaan gebruiken maar inmiddels loop ik al een 20 jaar zo rond en ik ben bang dat niemand mij met haar herkent..
 
Aha, ok.
Iemand die me ook in de juiste richting kan duwen qua kost voor dit leuke smulspul?

Thx
 
Slecht nieuws : als de haarwortel weg is, komt ie ook door finasterid niet meer terug...
Goed nieuws : Uitgevallen haren (bijv door een kuur) kunnen weer terug komen als de wortel nog intakt is.
 
Ga naar een dokter, En vraag het hem voor te schrijven.
Dan ben je er het goedkoopst vanaf.
Je dokter weet dan ook dat je het neemt.
 
Aha, ok.
Iemand die me ook in de juiste richting kan duwen qua kost voor dit leuke smulspul?

Thx
gewoon je huisarts.
Zeggen dat je last van haaruitval hebt, en je een recept voor finasterid mot hebben...
 
tis geen anabolika, dus lijkt me dat prijzen noemen geen probleem is.

bij verschillende online apotheken kosten 100 pillen a 5 mg (goed voor 500 dagen haar op je kop :eek:) voor rond de 70 euro... met recept dan.
Bij de plaatselijke apotheek weet ik nog niet :dunno:, maar ik ga vragen zodra ik mijn recept heb.
Bij veel bolle-dealers verlangen ze rond **** voor fina van het merk 1A Pharma, dus ik koop mijn fina officieel en legaal gewoon in de apotheek voor zelfs minder geld... :thumbup:

Welke kosten 70euro voor 100 pillen? Proscar?
Want die vind ik aan 38euro voor "PROSCAR TABL 28 X 5 MG"...
Of heb jij nog iets anders gevonden?
Ik ga binnenkort ook eens langs de arts voor een receptje. Dan weet ik wat ik hem moet laten voorschrijven :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wij verwachten van jouw wel een logje, en before and after pics :rolleyes::D
 
Zo'n log is zeker interessant, moet je doen...Wel in de sectie gezondheid en uiterlijk, al vrees ik dat hem dan mis, want daar kom ik nooit...
 
houd wel rekening met een verminderd libido gasten, ik heb er al vaak van gehoord ...ik heb ook al wat inhammen en dat op zeer jonge leeftijd maar liever een kale kop en een goeie piemol dan een bos prachtig haar en een slappe lul.
mijn lichaam moet men kop maar compenseren :p
 
houd wel rekening met een verminderd libido gasten, ik heb er al vaak van gehoord ...ik heb ook al wat inhammen en dat op zeer jonge leeftijd maar liever een kale kop en een goeie piemol dan een bos prachtig haar en een slappe lul.
mijn lichaam moet men kop maar compenseren :p

Prachtig geschreven kerel!
 
daar hebbie gelijk in, strakke derde been is belangrijker als strakke haaren..
Maar ik denk niet dat van zo'n beetje fina mijn piel een probleem krijgt..tis geen Deca.
en zo ja, ga ik het middel gewoon weer afzetten :thumbup:
 
Back
Naar boven