Fitness Seller

Finasteride en test

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 mrt 2016
Berichten
146
Waardering
27
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Beste Kameraden,


Ik zit te denken om mijn 3e kuur te pakken.
Die ziet er als volgt uit:

Week 1 t/m 16: 500 Test E (wellicht later test iets opvoeren)
Week 1 t/m 10: 400 Bold.
Week 10 t/m 16: 600 Bold.
HCG 2x500IU per week

Nakuur met nolva en clomid 2 weken na de laatste inject.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met finasteride.
Ik merk dat na mijn laatste kuur mijn haar dunner is geworden en me inhammen wat duidelijker zijn geworden.

Ik weet dat finasteride je gains lichtelijk tegenhouden maar nog steeds prima anabool is ( Testosteron-enantaat net zo effectief met finasteride )
Maar beïnvloed dit dan ook de kwaliteit van je gains?

En in het onderzoek kwam naar boven dat de estradiol spiegel ( wel is waar na langere tijd) steeg. Maar hier werd een dosis van 250 mg test e toegediend, en ik doe het dubbelen. Dus los van de kans op mogelijke gyno, beïnvloed dit je gains?
Of zijn er nog andere middelen die sommige van jullie misschien gebruiken?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Of zijn er nog andere middelen die sommige van jullie misschien gebruiken?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik gebruik 3 * 1gr pompoenpitolie per dag (sochtends, in de late namiddag en voor het slapen). Dat is een redelijk hoge dosering maar het helpt bij mij om haarverlies tegen te gaan.

Hier op het forum wordt vaak 500mg of 2*500mg pompoenpitolie aangeraden maar dit was voor mij VEEL te weinig.
 
Ik gebruik 3 * 1gr pompoenpitolie per dag (sochtends, in de late namiddag en voor het slapen). Dat is een redelijk hoge dosering maar het helpt bij mij om haarverlies tegen te gaan.

Hier op het forum wordt vaak 500mg of 2*500mg pompoenpitolie aangeraden maar dit was voor mij VEEL te weinig.

Is daar toevallig ook een wetenschappelijke onderbouwing van?
 
Back
Naar boven