Fitness Seller

Finasteride/ Propecia!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

daan1976

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2003
Berichten
222
Waardering
0
Omdat ik inhammen begon te krijgen ben ik begonnen met het nemen van finasteride. Heb hier goede resultaten mee tot nu toe. Zijn er mensen die ervaring hebben met de combinatie finasteride en AS?
 
je kan beter topical spiro en nizoral 2% shampoo gebruiken, want zo blokkeer je alleen de DHT in je hoofdhuid en finasteride blokkeert +/- 75% van alle DHT in je lichaam en dat is niet zo handig als je as gebruikt.
 
waar kan ik dat krijgen dan ?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
in Belgie is 2% nizoral zonder recept te krijgen, er zit 20mg Ketoconazole als er 10mg inzit dan heb je de 1% versie, maar die is ook vrij te koop in NL, de 2% (20mg Ketoconazole) versie is beter.

en als er iemand toevallig naar een belgische apotheek gaat, kan diegene dan gelijk ff vragen of ze ook spirolacton in creme of liquide zonder recept verkopen en ook of ze dermovan Cream zonder recept verkopen.
 
Dit is spul eigenlijk bedoeld is tegen schimmels op je hoofdhuid. En heeft maar beperkte mogelijkheden op andere gebieden
 
Misschien een domme vraag maar helpt dit ook tegen groei van lichaamshaar? Als je bijv je borst/rug ermee insmeert zou dit dan de begroeiing kunnen verminderen?
 
gewoon kaal scheren, ben je dr van af :D :p
 
Back
Naar boven