AndroidHealthClinic

Finasteride proscar tegen haaruitval

Bezoekers in dit topic

IronMike80

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
1
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik heb al een paar kuurtjes achter de rug maar elke keer kreeg ik last van haaruitval. Op aanraden van een vriend heb ik mijn laatste kuur gecombineerd met finasteride gebruik en ik had totaal geen last meer van haaruitval.

Als je op google zoekt naar " finasteride 40 '' krijg je advertenties van een betrouwbare finasteride leverancier.

Ik heb me voor de rest niet echt verdiept in de bijwerkingen van finasteride. Zijn er hier forumleden die het al langer gebruiken en last hebben van bijwerkingen?
 
je verdiepen in bijwerkingen is zoooo jaren 90.
 
Het is een medicijn voor het verkleinen van je prostaat. Het verlaagt o.a de kans op prostaat kanker.

Het remt de omzetting van testosteron naar DHT voor 80% Ofzo, waardoor je meer vrije testosteron krijgt.

Alleen DHT zorgt ook voor spiergroei, en spier kracht, en andere androgene dingen. Oestrogeen wordt minder onderdrukt, waardoor de kans op gyno ontstaat. En je bent minder geil
 
Kuur een aantal jaren, en merkte in het begin ook dat ik haaruitval kreeg... Ben toen naar de dermatoloog (Dr Boersma) gegaan, en die heeft me finasteride voorgeschreven... Heb het met hem toen ook over anabolen gepraat en de effecten die finasteride eventueel zou kunnen hebben hierop...

Ben vanaf dat moment finasteride gaan gebruiken, en voor mij werkt dit heel goed...
Binnen een paar maanden was mijn haar een stuk dikker, en ik heb al best wel veel haar van mij zelf...

Ik kuur ook nog steeds onder andere ook met Deca en ervaar hier totaal geen negatieve bijwerkingen van...

Naar mijn bevindingen zou ik het iedereen aanraden, gebaseerd op persoonlijke ervaring...
 
Het is een medicijn voor het verkleinen van je prostaat. Het verlaagt o.a de kans op prostaat kanker.

Het remt de omzetting van testosteron naar DHT voor 80% Ofzo, waardoor je meer vrije testosteron krijgt.

Alleen DHT zorgt ook voor spiergroei, en spier kracht, en andere androgene dingen. Oestrogeen wordt minder onderdrukt, waardoor de kans op gyno ontstaat. En je bent minder geil

Finasteride werkt goed vanaf 0.4mg, en de bijwerkingen bij die dosis zijn zo minimaal dat je geen bijwerkingen zult merken.
 
Back
Naar boven