AndroidHealthClinic

fine oats + whey = drinkbaar?

Bezoekers in dit topic

floojoo

Cool Novice
Lid geworden
16 apr 2011
Berichten
91
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
ik ben van plan om wat whey en fine oats te bestellen om zo te shaken, is dit drinkbaar? iemand die dit al doet hier ?
 
Meerdere mensen maken een havermout/whey/melk shake, dus ja je kan het gewoon drinken
 
yep.

water whey en havermout
 
okéeej
 
Laatst bewerkt:
chocolade melk whey havermout en pindakaas :zuip: 2 a 3x per dag

Gebruik wel een draaiende garde op mijn staafmixer. shaken werkt niet om een gladde vloeistof te krijgen. Weet niet waar je besteld maar die van myprotein is niet fijn genoeg en dat irriteert mijn keel.
 
magere melk koud + havermout = THE BOMB!(L)
 
chocolade melk whey havermout en pindakaas :zuip: 2 a 3x per dag

Gebruik wel een draaiende garde op mijn staafmixer. shaken werkt niet om een gladde vloeistof te krijgen. Weet niet waar je besteld maar die van myprotein is niet fijn genoeg en dat irriteert mijn keel.

ik wil basic bulk oats van xxl bestellen en dan gewoon in zo een draagbare shakebeker mixen met wat whey, water en dan zo opdrinken vraag mij af in hoeverre dit te zuipen is haha
 
ik wil basic bulk oats van xxl bestellen en dan gewoon in zo een draagbare shakebeker mixen met wat whey, water en dan zo opdrinken vraag mij af in hoeverre dit te zuipen is haha

Ik mix het poeder verhouding 1:3 en neem dan 75 gram oats op 25 gram whey. Dit doe ik samen in een pot en 100gram gemixed product levert in een 0.7L beker een dikte op die nog te drinken is ook al doe ik er nog pindakaas bij. Ik zou het zeker met melk doen, is ook kcals en wat extra eiwit. Smaakt ook veel beter dan met water. Chocomelk vind ik nog beter maar ik heb dan ook smaakloze ongezoete whey. Ik bestel bij basicbulkpowders en neem de whey concentrate 82% met de ultra fine oats. (credit card noodzakelijk)

Een staafmixer of garde vind ik noodzakelijk om een glad mengsel te krijgen, het is teveel poeder om te shaken.
 
ik wil basic bulk oats van xxl bestellen en dan gewoon in zo een draagbare shakebeker mixen met wat whey, water en dan zo opdrinken vraag mij af in hoeverre dit te zuipen is haha

Is goed te doen. Doe dit ook, maar dan met oatspoeder van andere boardsponsor. :)
 
Is goed te doen. Doe dit ook, maar dan met oatspoeder van andere boardsponsor. :)
Waarom koop je niet gewoon havermout in de winkel? Bij de boardsponsors kost 5 kilo havermout 15 tot 20 euro, terwijl het in de winkel maar 3,80 euro kost voor 5 kilo. Bij de AH kost zo'n zakje havermout van 500 gram namelijk maar 38 cent. Stop het in de blender en je hebt hetzelfde resultaat.;)
 
Waarom koop je niet gewoon havermout in de winkel? Bij de boardsponsors kost 5 kilo havermout 15 tot 20 euro, terwijl het in de winkel maar 3,80 euro kost voor 5 kilo. Bij de AH kost zo'n zakje havermout van 500 gram namelijk maar 38 cent. Stop het in de blender en je hebt hetzelfde resultaat.;)

Wil jij het naar mijn adres opsturen? :)
In België vind ik namelijk geen havermout die zo goedkoop is. Koop tot op heden nog steeds 700 gram voor +2 euro.
 
Heb ik gedaan zelf blenderen en dat was nooit zo fijn als ik koop bij basicbulkpowders (die van xxl ken ik niet) Als het grof is irriteert het mijn keel dat is echt ronduit goor en vervelend.

Hij is nu ff out of stock maar normaal is het hier 10 pond voor 5 kilo. Ik ga niet voor die paar euro een uur blenderen want zo lang ben ik wel bezig met 5 kilo zeker als ik het opruimen van de zooi meereken want alles zit onder de oats poeder. Been there done that.
 
Waarom koop je niet gewoon havermout in de winkel? Bij de boardsponsors kost 5 kilo havermout 15 tot 20 euro, terwijl het in de winkel maar 3,80 euro kost voor 5 kilo. Bij de AH kost zo'n zakje havermout van 500 gram namelijk maar 38 cent. Stop het in de blender en je hebt hetzelfde resultaat.;)

heb dit al gedaan met een speciale mixer, maar vond het toch nog redelijk grof, misschiens dat die bulk oats iets fijner zijn, geen idee
 
Goed te doen, maar wel direct opdrinken anders bezinkt het.
 
Waarom koop je niet gewoon havermout in de winkel? Bij de boardsponsors kost 5 kilo havermout 15 tot 20 euro, terwijl het in de winkel maar 3,80 euro kost voor 5 kilo. Bij de AH kost zo'n zakje havermout van 500 gram namelijk maar 38 cent. Stop het in de blender en je hebt hetzelfde resultaat.;)
Het staat wel vast dat de boardsponsors hier dikke marges op maken. Desondanks koop ik het hier wel omdat ik het echt k*twerk vind om te blenden...

Maar ik vind het echt topuitvinding.
Eet al jaren als ontbijt whey+oats+water shake, en ook vaak als postworkout of als ik gewoon ff geen tijd heb voor vast voedsel
 
K*twerk valt toch wel mee? Gooi je havermout met whey en melk in een shakebeker, staafmixer er in en je bent in 10 sec klaar. En, tenzij je down hebt, zonder troep van het poeder of wat dan ook.
 
heb mijn gemalen havermout binnengekregen en moet zeggen het is echt een aanrader!

je doet gewoon 75 gram havermout en een schepje whey in je shaker en drinkt het op een paar seconden weg,

begin maar eens met 75 gram rauwe havermout te eten dat duurt een eeuwigheid :p

op deze manier kan je als je het verspreid makkelijk zo een 300-400 gram havermout naar binnen spelen op een dag zonder te veel moeite te moeten doen
 
Heb ik gedaan zelf blenderen en dat was nooit zo fijn als ik koop bij basicbulkpowders (die van xxl ken ik niet) Als het grof is irriteert het mijn keel dat is echt ronduit goor en vervelend.

Hij is nu ff out of stock maar normaal is het hier 10 pond voor 5 kilo. Ik ga niet voor die paar euro een uur blenderen want zo lang ben ik wel bezig met 5 kilo zeker als ik het opruimen van de zooi meereken want alles zit onder de oats poeder. Been there done that.

Heb je het al eens laten wellen in melk, en dan nat blenden? Werkt perfect en ook ultrafijn. Nadeel is dat je voor elke shake de blender gebruikt ipv de shakebeker.
 
Back
Naar boven