Fitness Seller

First cycle advice

Bezoekers in dit topic

shshahah

Novice
Lid geworden
9 jul 2023
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Ik heb besloten om over een maand mijn eerste cycle te starten na 9 jaar trainen en zou graag advies willen wat beter kan aan de cycle. De reden dat ik wil beginnen aan een cycle is omdat mijn krachttoename heel langzaam gaat op het moment en ik er een versnelling in wil brengen.

Mijn stats op het moment:

Bw: 86kg
Lengte: 174cm
Bench: 157,5kg 1x
Squat: 200kg 1x
Deadlift: 235kg 1x
Millitary press: 100kg 1x

De cycle dat ik wil gaan lopen is:

(8 weken)
Test cypionate: 250mg de eerste 2 weken en daarna langzaam opbouwen met stappen van 50mg of 100mg om te kijken hoe de side effects zijn

Dianabol: 30mg per dag eerste 2 weken daarna niet meer als kickstart

Hcg: 500 iu’s om de 4 dagen om testicular atrophy te voorkomen

Pct: (4 weken)
Clomid: 100mg per dag
Nolva: 20mg per dag

• Like
Waarderingen: BB_
Indien je bovenstaande 1 rep max wilt verhogen kan je wellicht een kuur doen, maar is dat het waard om tijdelijk je 1 reps te verhogen. Wil je spiermassa winnen kan je beter even flink cutten om vanuit daar een bulk icm een kuur te starten.

Indien je bovenstaande 1 rep max wilt verhogen kan je wellicht een kuur doen, maar is dat het waard om tijdelijk je 1 reps te verhogen. Wil je spiermassa winnen kan je beter even flink cutten om vanuit daar een bulk icm een kuur te starten.
Tot hoeveel procent bodyfat beveel je aan

Tot hoeveel procent bodyfat beveel je aan
Gewoon echt goed lean minimaal 10% dan,kan je zo extra profijt en langer je bulk doortrekken ook.
8 weken kuur vind ik zelf ook iets aan de korte kant eerlijk gezegd. Zeker als je het over verhogen hebt.

Kickstart zal,ik er lekker uit laten.

Gewoon echt goed lean minimaal 10% dan,kan je zo extra profijt en langer je bulk doortrekken ook.
8 weken kuur vind ik zelf ook iets aan de korte kant eerlijk gezegd. Zeker als je het over verhogen hebt.

Kickstart zal,ik er lekker uit laten.
Bedankt voor de tip, dan toch maar beginnen met droog trainen deze zomer 😅.

Ik heb besloten om over een maand mijn eerste cycle te starten na 9 jaar trainen en zou graag advies willen wat beter kan aan de cycle. De reden dat ik wil beginnen aan een cycle is omdat mijn krachttoename heel langzaam gaat op het moment en ik er een versnelling in wil brengen.

Mijn stats op het moment:

Bw: 86kg
Lengte: 174cm
Bench: 157,5kg 1x
Squat: 200kg 1x
Deadlift: 235kg 1x
Millitary press: 100kg 1x

De cycle dat ik wil gaan lopen is:

(8 weken)
Test cypionate: 250mg de eerste 2 weken en daarna langzaam opbouwen met stappen van 50mg of 100mg om te kijken hoe de side effects zijn

Dianabol: 30mg per dag eerste 2 weken daarna niet meer als kickstart

Hcg: 500 iu’s om de 4 dagen om testicular atrophy te voorkomen

Pct: (4 weken)
Clomid: 100mg per dag
Nolva: 20mg per dag
Kickstart is niet nodig, en zo verhogen in korte kuur ook niet.
12-14 weken 400mg EW, klaar. HCG dosis EOD.

Goeie stats. Mocht je droog zijn en je kuur starten, ga je dan een logje starten? Ben wel benieuwd.

Wel goed voorbereid verder zo te lezen. :)

Goeie stats. Mocht je droog zijn en je kuur starten, ga je dan een logje starten? Ben wel benieuwd.

Wel goed voorbereid verder zo te lezen. :)
Vind je?
-Verhogingen te kort op elkaar om volledige effect te bereiken van een bepaalde dosis
-Onnodige dbol kickstart
-Te veel clomid (zou uberhaupt geen nolva en clomid combineren)
-Hcg waarschijnlijk ook te weinig

Kickstart is niet nodig, en zo verhogen in korte kuur ook niet.
12-14 weken 400mg EW, klaar. HCG dosis EOD.
Of als er dan een opbouw in moet kun je elke 4-5 weken verhogen van 250/300/350

Is hcg+nolva+clomid niet een beetje teveel van het goede voor een kuur van 8 weken? Dat is natuurlijk ook allemaal geen snoepgoed..... persoonlijk zou ik zelf voor 12 weken test gaan zonder kickstart en helemaal geen hcg of nakuur doen, maarja dat is mijn mening.... heb zelf een halfjaar gekuurt, en ben toen cold turkey gestopt. behalve 2 weken geen libido hebben en wat energie en kracht verlies, eigenlijk vrij weinig last gehad ervan..... 3 maand later bloedtest gedaan en alles was weer in range. Of dit verstandig is wil ik niet zeggen, maar het was wel een bewuste keuze van mij. want je lichaam herstelt 9 van de 10x normaal ook prima zonder al die nakuur middelen.

Of als er dan een opbouw in moet kun je elke 4-5 weken verhogen van 250/300/350
Dat is totaal nutteloos op lage dosis telkens. Van 375-500 kan wel. Elke 5 weken 50mg erbij niet.

Back
Naar boven