XXL Nutrition

First cycle testo-E 500mg EW

Bezoekers in dit topic

mcvato

Cool Novice
Lid geworden
21 nov 2023
Waardering
147
Lengte
1m89
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Na vele jaren trainen (2 ):D ga ik mijn eerste kuur beginnen. (heb voorheen al wel 4 jaar getraint maar ben er tussenuit geweest voor een aantal jaren )

Ik houd het simpel en ben voor testo-e gegaan 500mg perweek.

Week 1 t/m 10: 500mg 2 injecties perweek van 250mg
week 13 : clomid 100mg
week 14 t/m 15: clomid 50mg

De verdeling halverwege is puur om te kijken of het wat verschil met zich gaat brengen. hoe minder vaak spuiten hoe beter voor mij uiteindelijk.

Eerste twee prikjes zijn gezet vorige week. Heb gekozen om in de glutes medius (eerste in de linker de tweede in de rechter) te injecteren. beide prikjes gaven redelijk veel PIP.
Heb er een dag of 3 last van gehad. ongeacht alle tips te hebben gelezen en geprobeerd. Uiteindelijk Ibuproven mee laten lopen twee dagen en nu beide kanten pijnloos.

stats:
leeftijd: 30jaar
Bodyfat: 7.8% (inbody, zover het klopt)
gewicht: 82kg
lengte: 1.89

ik hoop met dit kuur spiermassa te winnen, en een beetje FAT erbij zal mij geen kwaad doen.

Laatst bewerkt:
Na vele jaren trainen (2 ):D ga ik mijn eerste kuur beginnen. (heb voorheen al wel 4 jaar getraint maar ben er tussenuit geweest voor een aantal jaren )

Ik houd het simpel en ben voor testo-e gegaan 500mg perweek.

Week 1 t/m 5: 250mg E3D
week 5 t/m 10: 500mg EW
week 13 : clomid 100mg
week 14 t/m 15: clomid 50mg

De verdeling halverwege is puur om te kijken of het wat verschil met zich gaat brengen. hoe minder vaak spuiten hoe beter voor mij uiteindelijk.

Eerste twee prikjes zijn gezet vorige week. Heb gekozen om in de glutes medius (eerste in de linker de tweede in de rechter) te injecteren. beide prikjes gaven redelijk veel PIP.
Heb er een dag of 3 last van gehad. ongeacht alle tips te hebben gelezen en geprobeerd. Uiteindelijk Ibuproven mee laten lopen twee dagen en nu beide kanten pijnloos.

stats:
leeftijd: 30jaar
Bodyfat: 7%
gewicht: 82kg
lengte: 1.89

ik hoop met dit kuur spiermassa te winnen, en een beetje FAT erbij zal mijn geen kwaad doen.
zelf zou ik hem iets langer doortrekken.
die 250mg per week gaat niet super veel brengen. en dan eigenlijk maar 5 weken op 500mg
gezien je bf 7% is het zeker te doen om nog 5 weken langer door te bulken. (mits je je voeding langzaam aan verhoogd en dit niet als vrij brief ziet om alles te eten wat los en vast zit.

Nakuur is opzich ook niet nodig.

zelf zou ik hem iets langer doortrekken.
die 250mg per week gaat niet super veel brengen. en dan eigenlijk maar 5 weken op 500mg
gezien je bf 7% is het zeker te doen om nog 5 weken langer door te bulken. (mits je je voeding langzaam aan verhoogd en dit niet als vrij brief ziet om alles te eten wat los en vast zit.

Nakuur is opzich ook niet nodig.
de eerste 5 weken gaat er ook 500mg perweek in, maar verdeelt over 2 injecties. jij zegt dus die 10 weken doortrekken naar iets meer?

Waarom switch je dan van 250x2 naar 500x1 per week?

de eerste 5 weken gaat er ook 500mg perweek in, maar verdeelt over 2 injecties. jij zegt dus die 10 weken doortrekken naar iets meer?
ow ik zat niet op te letten haha excuus. maar alsnog denk ik dat je meer hebt aan 15 weken idd dan aan 10 weken uit eigen ervaring.
Wel je voeding langzaam uppen alsjeblieft en niet meteen 1000kcal erop gooien en als je 1 dag minder of net zoveel weegt je ook niet meteen je voeding omhoog gooit.

want 7% is echt een mooi startpunt en zonde als je het dan na 5 weken al verpest.

ow ik zat niet op te letten haha excuus. maar alsnog denk ik dat je meer hebt aan 15 weken idd dan aan 10 weken uit eigen ervaring.
Wel je voeding langzaam uppen alsjeblieft en niet meteen 1000kcal erop gooien en als je 1 dag minder of net zoveel weegt je ook niet meteen je voeding omhoog gooit.

want 7% is echt een mooi startpunt en zonde als je het dan na 5 weken al verpest.
bedankt voor je tips! ik ga het even aanvoelen de eerste paar weken. Gaat alles goed en heb ik er vertrouwen in, kan ik het altijd doortrekken naar de 15weken..:flex:.

Ik kom van nature al erg moeilijk aan. Kom van 4.5% af namelijk. (10jaar geleden).

We gaan het meemaken!

Begin week of 8 met 375, en verhoog de laatste 8 wken naar 500mg !

Begin week of 8 met 375, en verhoog de laatste 8 wken naar 500mg !
16 weken totaal dus. Ik zou inderdaad ook wel willen weten wat de reden is van eerst 375 en vervolgens 500.

Eerst lichaam aanvoelen en met zo min mogelijk dosering eerst de winst pakken proberen te pakken?

16 weken totaal dus. Ik zou inderdaad ook wel willen weten wat de reden is van eerst 375 en vervolgens 500.

Eerst lichaam aanvoelen en met zo min mogelijk dosering eerst de winst pakken proberen te pakken?
Je went er aan als beginner en na week of 8 kick je nog even met wat hogere dosis.
al is 375mg ook een mooie 1e kuur.

Ga alsjeblieft niet halverwege je kuur minder frequent injecteren. Als je al wilt experimenteren ga dan vaker injecteren om te kijken of je net zoals velen de voordelen van ED of EOD injecties merkt.
Of houd het gewoon lekker op twee keer per week.

Ga alsjeblieft niet halverwege je kuur minder frequent injecteren. Als je al wilt experimenteren ga dan vaker injecteren om te kijken of je net zoals velen de voordelen van ED of EOD injecties merkt.
Of houd het gewoon lekker op twee keer per week.
Test-e zou in principe E5D kunnen neem ik aan? Test -c EW

dat kan, 2x per week kan ook. oa ma-do. zo heb je een stabielere waarde

Update:

Begin Week 3, 5e injectie mogen zetten.

Heb besloten toch e3D te injecteren.
Pip lijkt bij elk volgende injectie minder te worden. Op de weegschaal ruim een kilo bijgekomen. 83.3kg. Kracht en “look” merk ik nog niet veel aan.

Nog even geduld dus!

Update:

Begin Week 6

85.9kg op de weegschaal. spieren beginnen wat voller te worden, en ook hier en daar wat aders te zien wat voorheen niet was op die plekken. Op de spiegel lijkt mijn vet gehalte niet veel te veranderen. de inbody scan daarin tegen gaf een verhoging van 0.3% van vet gehalte. de spiermassa is wel gestegen van 43.1kg naar 45.1

twijfel om de kuur door te trekken naar 14weken, gezien ik volgend jaar pas mijn tweede kuur wil nemen.

Gewoon doortrekken als je nog lekker gaat

Back
Naar boven