MuscleMeat

Belangrijk Nieuws First person to ever pinch-grip a pair of Old School York Deep Dish 45-lb Plates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erg sterke prestatie maar gaat ie nou een potje huilen ?! :roflol:
 
Ik denk dat erg sterk een understatement is, hij doet hier iets wat onmogelijk leek te zijn. Dit is een van de pre WWII meest gewilde lift binnen de krachtsport. In al die tijd is er geen enkel mens op de aarde geweest die deze lift succesvol heeft gedaan. Wat ik begrijp zijn er enkel 5 of 6 man ooit geweest die deze pinch lift hebben gedaan met enkel een hand en dit was met twee handen. Wie kan dat zeggen binnen de krachtsport dat je iets hebt gedaan wat gruwelijk sterke mannen over een periode van ruim 100 jaar nog nooit eerder is gelukt.

Jedd doet al heel lang grip en in deze lift zal wel heel veel frustratie zitten die vrij komt. Een man met veel passie voor zijn sport schat ik zo in.
 
Geweldige prestatie....Maar al de rest pffffff....Precies of de wereld gaat vergaan.
 
impressive, maar alleen retards liften met pound plates.....
 
Is toch veel handiger als je de schijven andersom tegen elkaar houdt. ???

Nice :)
 
Bizar dat zo'n Hitler toen langskwam en ervoor zorgde dat dit geen gewilde lift meer was. Wat een ellende richtte die kerel toch aan he
 
Back
Naar boven