XXL Nutrition

First pics :)

  • Topic starter keys
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 3K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Ik zou een goeie fysiek niet verzieken door er maar op los te vreten. Om massa te bouwen natuurlijk wel boven onderhoud, maar niet teveel en gewoon schoon eten. Geleidelijk aan ga je zeker nog massa bij winnen.
Als ik het goed heb zijn pindakaas en kip toch goed voor de eiwitten en (onverzadigde) vetten. En speklappen lijken me sowieso veel vet bevatten? Verder eet ik veel groenten en rijst of aardappelen. Is toch geen slecht begin? Ik hoor graag kritiek en advies!
Om terug te komen op ArnieProportio's post; ik wil wel iets groter worden, vooral breder in de schouders en benen, maar niet in extreme vormen (zal ook vast niet zo snel gebeuren :P). Maar dankje voor je opmerking :).

keys
 
Als ik het goed heb zijn pindakaas en kip toch goed voor de eiwitten en (onverzadigde) vetten. En speklappen lijken me sowieso veel vet bevatten? Verder eet ik veel groenten en rijst of aardappelen. Is toch geen slecht begin? Ik hoor graag kritiek en advies!

Kip/pindakaas is goed natuurlijk, maar speklappen zou ik niet teveel eten. Eerst heb je een compleet eetschema nodig, en dat aanpassen naar je energiebehoefte. Heb je berekend dat je 3000 kcal nodig hebt, dan kun je je eetschema aanpassen tot 3500 of 4000 bijvoorbeeld.
 
Ik vind dit heel mooi qua bouw en dit is het lichaam waar ik best wel tevreden mee zou zijn (ik hoef niet zoveel massa,... gewoon weinig vet% en mooi gespierd). Ik vind het wel super dat hij dit heeft kunnen bereiken door gewoon wat thuis te trainen. Dikke pluim kerel!

En als er dan toch wat meer massa bij zou komen,... ik vind de avatar van Riggard (Riggard zelf dus) een heel knap voorbeeld van massa en mooi gespierd,.... maar zelf zal ik nog wel een paar jaar bezig zijn. Eerst moet ik nog wat vermageren voor ik aan spieren denk. :rolleyes:
 
goeie basis
nu moet je zorgen dat je massa gaat pakken zodat het helemaal compleet lijkt.
succes met het behalen van je doel basis is aanwezig
 
Back
Naar boven