AndroidHealthClinic

First pics :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

keys

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
151
Waardering
6
Lengte
1m92
Heey, ik ben net geregistreerd hier en wilde weten wat jullie dr van vinden. Ik ben een thuistrainer. tot nu toe alleen getraind door op te drukken, verticaal opdrukken en dumbbells.

Verder:
leeftijd: 18 (zie links hehe)
lengte: 1.91
gewicht: +/- 75kg
maanden training: euh zeer sporadisch het afgelopen jaar zo ongeveer + hardlopen.

67qo47s.jpg


4losl0n.jpg


Ook een beetje een vraag bijgevoegd: hoe krijg ik mijn schouders breder (V-vorm). Meer volume zou denk ik gewoon meer trainen en eten betekenen :).

Groeten keys.
 
droog ben je zeker, maar de echte massa ontbreekt.

en die krijg je niet met opdrukken ;)

begin met deadlift,squatten e.d. meer compoundoefeningen.

De v-vorm krijg je door veel deadlifts te doen en chinnen e.d.
 
Gaan trainen met echte gewichten nu!

En flink gaan eten niet te vergeten!

En melk, veel melk, dan komt die v vanzelf!
 
Ik dacht te lezen Fist Pics :D
 
vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh en nog eens vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh vretuh
 
Haha en ik dacht al veel te eten.. Maar goed. Deadlifts en chinnen vooral. -edit-

optrekken voel je lekker :o hehe.
 
beetje jaapie krekel achtig 1.91 e 75 kilo
nee hoor is een grapje
probeer veel massa te kweken tja het word wat moeilijk omdat je al vrij lang bent.
dan iemand die 1.75 is
 
de basisvormen heb je al dus nu is het zaak om goed te gaan vreten en massa te gaan pakken.
 
Koop een barbel, ga squaten, deadliften, bench en koop liters melk, kilo's kip en tonijn
 
zoek een sportschool
 
voor wat simpel thuis opdruk en dumbbellwerk zeker niet slecht, maar zoals al gezegd, echte massa ontbreekt. Inschrijven bij een gym, wat afstand nemen van je momenteel zeer droge fysiek door te vreten als een paard en dan komt t helemaal goed
 
Weinig vet, maar ook echt heel erg weinig massa. Ik zou toch wat hoger in je bodyfat gaan zitten en echt massa gaan winnen, anders wordt het wel heel moeilijk om massa te winnen met dit bodyfat percentage. Wat je nu hebt is eigenlijk lijnen door je hele lage vetpercentage, niet zozeer door je gegroeide spieren.
 
Ik kan me herinneren dat ik met zo'n goedkoop bodyfat-apparaatje op amper 5% zat. Dat is al even geleden maar denk niet dat ik veel dikker ben geworden in die tijd :). Hoe dan ook, dat wordt eten dus. Met ingang van gister al flink wat boterhammetjes pindakaas, kip, en speklappen naar binnen gewerkt. Handige sticky's, en thnx voor de reacties ;)
 
Ik zou een goeie fysiek niet verzieken door er maar op los te vreten. Om massa te bouwen natuurlijk wel boven onderhoud, maar niet teveel en gewoon schoon eten. Geleidelijk aan ga je zeker nog massa bij winnen.
 
Wat zijn dit voor reacties??? Eten!!! Meer Massa!!!

Misschien is deze gozer superblij met zijn lichaam. Laat hem toch. Nergens zegt hij dat hij groter wil worden.
 
Back
Naar boven