Fitness Seller

first post - vraagje over thuis trainen

Bezoekers in dit topic

beschuit

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
112
Waardering
0
hallo,
dit is mijn eerste post op dit board so be gentle;

ten eerste wil ik even zeggen dat mijn doel niet is om echt superver te gaan wat betreft bodybuilding; ik wil gewoon een gezond en enigzins gespierd lichaam krijgen zonder al te veel biervetrollen ;)

Nu doe ik 1 a 2 keer in de week wat oefeningen:
opdrukken, sit-ups, armen trainen met gewichten.
ook ga ik als ik tijd heb even trimmen.
maar de resultaten zijn niet superdenderend.

nu wil ik toch wat serieuzer aan de slag, dus met schema's en ev mijn voedingspatroon wat aan te passen om toch een beter resultaat te krijgen.

welke tips kunnen jullie mij geven?
alle raad is welkom
 
Ik train zelf thuis, als je genoeg geld heb koop je een heel set gewichten, met wat dumbbells + barbell en een bankje. Dan kan je lekker thuis trainen. Alleen in een gym heb je mensen die je helpen bv als je een oefening fout doet..

Maar als je eenmaal de oefeningen goed kan doen, dan is het veel leuker dan een gym.

Voor voeding zou ik hier kijken: Voeding
en dan bij de voedings wijzer.

Voor oefeningen raad ik je aan om hier te kijken :

Oefeningen
 
Laatst bewerkt:
Als je echt thuis wil trainen raad ik aan: bankje, squatrrek, barbell, dumbbells, gewichten.
 
dit heb ik nu thuis staan

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]


ik w8 nu alleen nog op een lat-pulley en dip station, als het goed is heb ik ze volgende week binnen.


Als je de foto's niet kan zien: http://www.geocities.com/oiiiioooo/
 
mijn tip...

ga toch naar de sportschool, anders blijf je geld aan het uitgeven voor apparatuur thuis..
 
Originally posted by Vinny
Ik train zelf thuis, als je genoeg geld heb koop je een heel set gewichten, met wat dumbbells + barbell en een bankje. Dan kan je lekker thuis trainen. Alleen in een gym heb je mensen die je helpen bv als je een oefening fout doet..

Maar als je eenmaal de oefeningen goed kan doen, dan is het veel leuker dan een gym.

Voor voeding zou ik hier kijken: Voeding
en dan bij de voedings wijzer.

Voor oefeningen raad ik je aan om hier te kijken :

Oefeningen
waar kan ik dat soort spul het beste kopen dan?
 
Gewoon een abonnementje bij een goed fitnesscentrum nemen.

Als je thuis allerlei gewichten hebt moet je nog wel de discipline hebben om ook daadwerkelijk te gaan trainen. Als je in de sportschool bent moet je wel.

Plus het kost je nog heel veel E tjes meer.
 
ik heb ze gewoon bij een fitness winkel gehaald.
 
hmmm jah zit wel wat in...

ik zal wel eens checken...
ik merk wel dat ik thuis op dit moment gewoon niet de mogelijkheden heb om alle groepen (goed) te trainen.

Ik zal eens aan Frenkpie vragen wat het in Asten kost,
ik dacht dat hij daar trainde...

In ieder geval bedankt ;)
 
Ik zou nooit thuis kunnen trainen... Op de gym is het veel gezelliger plus er is altijd iemand die je helpt ook al heb je geen trainingsmaatje. Daar komt ook nog eens bij dat je daar dumbbells hebt tot zeker 50-60kg, waarbij je niet hoeft te kloten van elke keer schijven erop of eraf doen. Plus dat er heel veel verschillende apparaten zijn die onmogelijk zijn om thuis aan te schaffen. Denk dan vooral ook aan benen die je eigenlijk alleen maar met machine kan trainen tenzij je squat,lunges of deadlift oid doet. Ik kan zo nog wel 20 redenen verzinnen. Je gaat gewoon makkelijker naar de gym dan thuis trainen.

Aan jou de keuze.
 
hmmm true true...

ik denk dat ik maar eens ga informeren bij de lokale sportschool...

thnx voor de tips iig
 
Back
Naar boven